آراد برندینگ

با این لوله ها زندگی خود را سرشار از شادی کنید

با این لوله ها زندگی خود را سرشار از شادی کنید

امروزه لولا ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشند و به دلیل کاربرد فراوانی که دارند از بازار مالی مناسبی برخوردار هستند ما مجموعه ای هستیم که با یک نوآوری کوچک در لولا ها توانستیم کار را برای بسیاری از افراد آسان تر کنیم به همین دلیل سود بسیاری را از این لولا ها کسب کردیم که به شما هم نیز پیشنهاد می کنم فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید در ادامه می خواهیم انواع لولا پرسود را به شما معرفی کنیم.

لولا پروانه ای

لولا درب پروانه ای یکی از بروزترین مدل لولاها بوده که در موارد خاص استفاده میشود. لولا پروانه ای برای انواع درب های آهنی و چوبی مورد استفاده قرار میگیرد.موارد استفاده لولا های پروانه ای نسبت به لوله های سبک قابلمه متفاوت میباشد.زیرا لولاهای قابلمه ای متناسب برای درب هایی میباشد که در حاشیه آن ها حالت شکسته یا زاویه دیده میشود.در مقابل لولاهای پروانه ای در مواردی قابل نصب میباشد که حاشیه آن ها به صورت صاف بوده و زاویه و شکستگی دیده نمیشود.

بررسی ساختار لولا درب پروانه ای رنگ طلایی: عملکرد لولاهای پروانه ای بصورتی میباشند که یکی از بال ها در داخل قسمت میانی دیگری قرار میگیرد.در نتیجه فضای ایجاد شده بین درب و چهارچوب به اندازه ضخامت یک بال می باشد، بنابراین فاصله درز بین درب و چهارچوب کمتر میشود.این لولا دارای مکانیزم بلبرینگ نیز میباشد که در مفاصل بین دو برگ لولا نصب شده است.نتیجه این مکانیزم عملکردی بسیار روان تر و نرم تر میباشد.نکته بسیار حائز اهمیت مکانیزم بلبرینگ باز و بسته شدن درب بدون هرگونه سر و صدای اضافی میباشد.

.

با این لوله ها زندگی خود را سرشار از شادی کنید

لولا کابینت

انتخاب یراق‌آلات مناسب و باکیفیت بخش مهمی از فرآیند کابینت سازی مانند ساخت انواع کابینت مخصوصا کابین روشویی و کابینت حمام است. لولا کابینت یکی از اساسی‌ترین تجهیزات و پرکاربردترین یراق‌آلات در ساخت کابینت هستند. می‌توان گفت لولا قطعه فلزی کوچکی است که به شکل تاشو یا دو تکه است که به دو قطعه متصل می‌شوند تا قطعات بتوانند حول محور آنها جابه‌جا شوند. برای مثال در‌ها با کمک لولا باز و بسته می‌شوند. لولاها قابلیت تحمل وزن‌های بالایی دارند و در انواع و سایزهای مختلف ساخته می‌شوند.

معمولا درب‌های کابینت‌ها در بیشتر مدل‌ها به صورت لولایی طراحی می‌شوند. در کابینت‌های با درب لولایی، لولا کابینت نقش مهمی در استفاده آسان و راحت از کابینت دارد. امروزه از انواع لولا آرام بند برای اتصال درب کمد و کابینت استفاده می‌شود که کمک می‌کند درب کمد یا کابینت به راحتی و آرامی و با کمترین نیرو و بدون صدای گوش خراش بسته شود.

در حال حاضر طیف گسترده ای از مدل‌های لولا از جنس‌ها و برندهای مختلف آن در دسترس هستند که در انتخاب لولا علاوه بر کاربرد باید به مواردی از قبیل نوع، وزن درب و طرح کابینت نیز توجه کنید.

.

با این لوله ها زندگی خود را سرشار از شادی کنید

لولا مخفی

در مرحله ساخت وسایل چوبی به ویژه برای متصل کردن قسمت‌های متحرک مانند:درب به بدنه،پنجره به چارچوب و… لولا استفاده میکنیم. لولا مخفی از دو قطعه تشکیل شده و یک برگه به بدنه و یکی دیگر به درب نصب میشود و با استفاده از یک پین این دو قطعه حرکت می کنند.هر یک از لولاها مناسب یک سازه‌چوبی خاصی هستند و باید در انتخاب لولا به وزن درب،نوع درب،طرح سازه چوبی و … توجه کرد. برای باز و بسته کردن درب ساختمان نیاز به نصب لولا خواهیم داشت به همین علت شناخت انواع لولا مورد نیاز ما خواهد بود. در خرید لولا جنس درب (آهنی، فلزی، چوبی، ضد سرقت و غیره) از اهمیت بالایی برخوردار است. این یراق پرکاربرد مدل های مختلفی از جمله لولا مخفی را شامل شده که بر اساس سایز به 3، 3.5 و 4 اینچ تقسیم می شوند. در این گروه شاهد مدل های دیگری از لولا مانند لولا پاشنه (برای کمدهای شیشه ای مناسب هستند) و لولا تخت (معمولا برای لوازمی مانند انواع باکس به کار برده می شوند) هستیم. رنگ انواع لولا درب شامل نقره ای ، زیتونی، طلایی بوده که متناسب با رنگ درب انتخاب می کنند.

.

با این لوله ها زندگی خود را سرشار از شادی کنید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا