آراد برندینگ

قیمت چاقو شکاری تاشو دست ساز با غلاف

قیمت چاقو شکاری تاشو دست ساز با غلاف

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که وقتی قصد خرید چاقو شکاری زنجان را دارید باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید، ما در این بخش از مقاله به ذکر نکاتی مهم در این خصوص می پردازیم. عواملی که باید برای انتخاب چاقو در نظر گرفته شود بر اساس زیر می باشند: بهتر است که چاقو به راحتی باز و بسته شود تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. چاقو باید سیستم قفل تیغه داشته باشد که عملکرد این سیستم به این صورت است که در زمان باز کردن چاقو باعث قفل شدن آن در جای خود می شود و مانع از آسیب دیدن دست شما می گردد؛ همانطور که می دانید زنجان قطب تولید چاقو های مختلف است که دارای کیفیت مناسبی هستند. ضخامت تیغه مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد، معمولا چاقو آشپزخانه دارای تیغه های 3 میلی متری هستند و چاقوهایی که برای سفر استفاده می شوند از تیغه های 4 میلی متری ساخته شده اند؛ با توجه به نوع استفاده ای که از چاقو دارید باید مدلی را انتخاب کنید که طول تیغه مناسبی داشته باشد. این موضوع که دسته چاقو باید راحت باشد نیز حائز اهمیت است چراکه باید هنگامی که چاقو را در دست می گیریم راحت باشیم، جنس دسته چاقو های آشپزخانه از پلاستیک، استیل، کائوچو و غیره می باشد و دسته چاقو های مسافرتی از چوب، پلاستیک، سیلیکون و غیره ساخته شده است؛ در خصوص تیغه چاقو ها به جز طول باید به جنس آن نیز توجه کرد.

قیمت چاقو شکاری تاشو دست ساز با غلاف

صنعت چاقو سازی در زنجان گستردگی زیادی دارد و چاقو شکاری دست ساز که یکی از تولیدات این شهر است باعث شده تا این شهر ظرفیت صادرات انواع چاقو به کشور های مختلف را داشته باشد. بهترین چاقو های موجود در بازار، چاقو های دست سازی هستند که در شهر زنجان تولید شده اند و کیفیت بالایی دارند، علت این کیفیت استفاده از ورق استیل فنری در ساخت چاقو میوه خوری می باشد.

فروشگاه ها و مراکز مختلفی در کشور چاقو شکاری دولبه زنجان را به فروش می رسانند و اما تعدادی از آن ها با قیمت مناسب تری این محصول را ارائه می دهند؛ چاقو های زنجان معمولا دست ساز هستند و دارای تیغه های آهنگری می باشند که باعث افزایش عمر و دوام آن ها شده است.

چاقو شکاری تاشو بزرگ

برای این که بتوانید از بهترین چاقو های شکاری تاشو و کارد شکاری خاص در سایز های بزرگ به درستی انتخاب کنید بهتر است به جنس دسته ای که در آن به کار گرفته شده است دقت داشته باشید. چاقو هایی که جنس دسته به کار گرفته شده آن ها از فلز می باشد عمدتا از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و بهتر می توانید از آن در شرایط سخت استفاده داشته باشید. لذا سایز تیغه ها و شکلی که برای این محصول به کار گرفته می شود از اشکال مختلفی موجود هست که بسته به نیاز و کاربردی که دارد می توانید از آن استفاده کنید. چاقو هایی که تیغه اره شکل دارند بسیار برای افرادی به شکار در طبیعت می پردازند مناسب بوده و می توانند برای این امر استفاده فراوانی را داشته باشند. باید مراقب باشید که هنگام استفاده تیغه های این ابزار دچار آسیب نشوید چرا که ممکن است تا همیشه کیفیت خودشان را از دست بدهد.

قیمت چاقو شکاری تاشو دست ساز با غلاف

امروزه بسیاری از افراد برای این که بتوانند قیمت چاقو شکاری تاشو را داشته باشند می توانند مقایسه را با دیگر برند ها داشته باشند. بهتر است بدانید که قیمت این محصول به موارد بسیار زیادی وابسته می باشد و طبق دلایلی از نظر هزینه دسته بندی می شوند. جنس دسته ای که برای این ابزار ها به کار گرفته می شود بسیار می تواند رد تایین قیمت ها موثر باشد هر چه از کیفیت بیشتری برخوردار باشد از نظر قیمت هم متفاوت می باشد. خوشبختانه این محصول توانسته در حوزه صادراتی به خوبی عمل کند و جایگاه خوبی را در بازار های خارجی داشته باشد. بازار های داخلی در استان های مختلف بسیار برای این ابزار تقاضا دارند و تولید کننده ها توانسته اند که بر اساس میزان تولیدات خط تولید خودشان را بالا ببرند و کارگر های زیادی را مشغول به کار کنند.

خرید چاقو شکاری دست ساز

یکی از انواع پر طرفدار چاقو های شکاری از نوع دست ساز آن است که خرید و فروش بسیاری از آن انجام می شود. این نوع چاقو ها به دلیل دست ساز بودن از قدرت بیشتری برخوردارند و تقاضای بیشتری نیز برای آن ها وجود دارد. هر کسی با توجه به نوع کاربردی که می خواهد انجام دهد از چاقوی شکاری انتظار دارد که نوع و جنس تیغه و جنس دسته آن مرغوب باشد و از نظر هر کسی چاقو هایی با برند های متفاوت بهترین است. جنس تیغه باید انقدر محکم باشد تا با ضربات محکم نشکند و یا کند نشود. جنس دسته آن نیز باید محکم و راحت باشد تا دست در حالت خوبی قرار بگیرد و اذیت نشود و همچنین با فشار دادن دسته چاقو از جای خود در نیاید.

قیمت چاقو شکاری تاشو دست ساز با غلاف

برای اینکه بتوان به راحتی چاقو های شکاری را با خود حمل کرد از غلاف استفاده می کنیم. چاقو شکاری با غلاف های متفاوتی وجود دارند که جنس های متنوعی دارند. برخی از این غلاف ها با جنس چرم اصل هستند و تیغه را در بر می گیرند و برخی دیگر از جنس فلزی یا پلاستیکی می باشند. این غلاف ها را برای راحتی بیشتر مانند کمربند به کمر می بندند و یا به خود کمربند وصل می کنند و چاقو را درون آن می گذارند و با خود حمل می کنند. برای تیز کردن چاقو می توان از سنگ چاقو یا مصقل استفاده کرد و حتی بعضی از غلاف ها هم جایی برای تیز کردن چاقو در خود دارند.

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا