آراد برندینگ

افزایش عزت و ثروتی که در زندگیم فوران کرد

هر کاری که در زندگی انجام می دهید برای حفظ یا افزایش عزت نفس است. شما در کنار کسی احساس خوشبختی می کنید که باعث می شود احساس کنید فردی ارزشمند و مهم هستید، این قضیه در کسب و کار نیز حاکم است. تجارت برای عزت نفس من و رشد آن بی نظیر بود. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

قیمت پسته خندان

پسته یکی از قدیمی ترین و سالم ترین آجیل هایی است، که توسط بشر شناخته شده است که درطب سنتی خوردن مغز پسته برای سلامتی، بسیار مفید ولازم است، که به عنوان یک مکمل غذایی با مزیت های منحصر به فردی به افراد توصیه می شود.

قیمت پسته خندان به دلیل مرغوبیت آن از اهیمت خاصی برخوردار است. پسته منبع عالی پروتئین، آنتی اکسیدان ها و فیبر است که منبع معتبر تحقیقات نشان می دهد که مردم، هزاران سال است که پسته می خورند.

امروزه انسان ها، پسته ها را در انواع غذاها، از سالاد گرفته تا بستنی مصرف می کنند که پسته، حاوی کربوهیدرات ها، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی است، که همه ی ویتامین ها به یک اندازه برای بدن انسان مفید هستند که ویتامین ها فواید روزانه مانند حفظ رطوبت در پوست، بهبود هضم و محافظت از چشم در برابربسیاری از بیماری ها و  علائم اولیه ی پیری را ارائه می دهند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (26).jpg

باقلوای پسته خندان

باقلوای پسته خندان از سه بخش خمیر باقلوا و مواد داخل باقلوا که معمولا شامل بادام و پسته است و شربت باقلوا تشکیل می شود.

همچنین این باقلوا یعنی باقلوای پسته خندان در سه شکل مربعی، لوزی و لوله ای در بازار موجود است.

انواع مختلف باقلوا از نظر بافت مشابه هم هستند، بافت نرم و تردی دارد که لایه های ظریف و هزارلا به خوبی به شهد آغشته شده اند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (38).jpg

پسته خندان ایرانی

در این بخش به مزیتهای مبتنی بر شواهد مصرف پسته خندان ایرانی می پردازیم. پسته حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری است که این مواد عبارتند از:

کالری: 159
پروتئین: 5.7 گرم 
چربی: 12.8 گرم
کربوهیدرات: 7.7 گرم
فیبر: 3.0 گرم
شکر: 2.2 گرم
منیزیم: 34.3 میلی گرم (میلی گرم)
پتاسیم: 289.0 میلی گرم
فسفر: 139 میلی گرم
تیامین: 0.25 میلی گرم
0.5 میلی گرم b6

یک وعده پسته، حدود 37 درصد از ویتامین توصیه شده روزانه یا 1.3 میلی گرم ویتامین برای بدن بزرگسالان را تامین می کند. پسته خندان ایرانی برای سلامت چشم مفید است.

پسته منبعی غنی از آنتی اکسیدان های لوتئین و زآگزانتین است، که این ویتامین ها برای سلامت چشم ضروری هستند که طبق گفته انجمن بینایی سنجی آمریکا، لوتئین و زآگزانتین، شانس ابتلا به بیماری های مزمن چشم مانند آب مروارید را کاهش می دهند و آنها همچنین می توانند به محافظت در برابر دژنراسیون کمک کنند که خوردن یک رژیم غذایی سالم، از جمله پسته، روشی امیدوارکننده برای کمک به پیشگیری از ابتلا به بیماری های چشمی است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (25).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا