آراد برندینگ

با مدیریت و برنامه ریزی به موفقیت دست یافتم

با مدیریت و برنامه ریزی به موفقیت دست یافتم

با مدیریت استراتژیک و طی کردن فرآیندی آن می توانیم به اهداف خودمان دست یابیم؛ انتخاب‌های خودمان را تسهیل دهیم و عملیات مان را در یک محیط متغیر، هدایت نمایم. تا بتوانیم در کسب و کار تولید انواع دیگ بخار به موفقیت و ثروت برسیم درصورتی که می خواهید کسب و کار خودتان را داشته باشید با انتخاب محصولات دیگ بخار زیر به موفقیت و ثروت برسید.

دیگ بخار اراک

دیگ بخار اراک، این محصول دارای انواع مختلف و خاص خودشان هستند که هر کدام در سایز بندی گوناگون تولید خواهد شد. دیگ بخار مانند شک ظاهری، فشار، دما، مسیر شعله و غیره طراحی خواهند شد که همین موضوع باعث تنوع در این محصول شده است. فضای مورد نظر که باید دیگ بخاطر قرار بگیرد موجب خواهد شد که دیگ بخار به شکلی تهیه شود.

دیگ بخار نوع افقی و عمودی باعث خواهد شد که دست شما در زمان خرید برای استفاده از این محصول باز باشد. دیگ بخار نوع عمودی بسیار مناسب برای سیستم که نیاز به فشار یا همان بخار کمتری نسبت به بقیه جاها دارد. بنابراین با کسب اطلاعات کافی نسبت به فضا و مقدار مصرف به خرید این محصول پر کاربرد بروید.

افرادی زیادی هستند که در پخش دیگ بخار با ورق فولاد الیاژی مشغول به کار خواهند بود که امروزه زیاد مورد توجه قرار گرفته است. دیگ بخار بخاطر ویژگی و کاربردهای فروان که دارد بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار صنعتی

همانطور که گفتیم دیگ بخار صنعتی به دلیل حرارت بسیار زیادی که در دیگهای بخار وجود دارد، مخزن این دستگاه از جنس فلزات مقاومی همچون چدن و فولاد ساخته شده است.

ظرفیت تولید بخار هر یک از دیگهای بخار با توجه ظرفیت مخزن آب و توان تولیدی دستگاه، متفاوت بوده و به همین دلیل انواع مختلفی از دیگ بخار مانند دیگ بخار یک تن، دیگ بخار 3 تنی، دیگ بخار 5 تنی و یا بیشتر در بازار موجود هستند.

با توجه به راحتی حمل و نقل و نصب این دستگاه و از طرفی توان تولیدی دیگ بخار یک تن، از این وسیله بیشتر در صنایع کوچک و متوسط استفاده می شود.

برای خرید یک دیگ بخار بهتر است ابتدا به خوبی با عوامل موثر در قیمت گذاری این دستگاه آشنا شد که به طور مثال قیمت دیگ بخار یک تنی به عواملی چون جنس دیگ بخار مثلا فولاد آلیاژی، میزان فشار بخار و نوع حمل و نقل دستگاه و تعمیر آن بستگی دارد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار زغال سنگی

دیگ بخار زغال سنگی سوز یکی از روشهای تولید انرژی را به واسطه زغال سنگ دارند. زغال سنگ منبعی بسیار با ارزش از مواد معدنی تولید انرژی در جهان می باشد.

در منطقه آسیا کشور ایران و دیگر کشورهای همسایه از معادن وسیع سوخت زغال سنگ قابل توجهی برخوردار می باشد. از موارد استفاده زغال سنگ به موارد بیشماری می توان اشاره داشت.

از پرکاربرد ترین و بیشترین موارد استفاده آن در صنایع غذایی اشاره می شود که جهت پخت مواد غذایی به روشهای مستقیم و غیر مستقیم با بخار کارایی دارد.

از زغال سنگ در صنایع شیمیایی، پترو شیمی، نساجی، تولید گرما و سرمایش در بیمارستانها و مجتمعهای بزرگ استفاده می شود.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا