آراد برندینگ

با نخ به اسکناس ها دست دوستی بده

اگر می خواهید از محصولی برای ایجاد کسب و کار جدیدتان استفاده کنید ما به شما فعالیت در حوزه ی نخ های بسته بندی که بسیار پر متقاضی می باشند را پیشنهاد می کنیم زیرا این کالا با فرشو بسیاری که دارد می تواند سود بالایی را عاید شما سازد برای آشنایی بیشتر با این فعالیت پرسود و ثروت آفرین با ما همراه باشید.

نخ بسته بندی دلفین

این محصولات نخ بسته بندی دلفین در بخشهای مختلف صنعتی از جمله صنعت کشاورزی، گلخانه ای و باغداری بسیار پرفروش و پرمصرف است این نخ از انواع نخهای مرغوب و تجاری است که جهت بسته بندی عدل بندی بسیار پرکاربرد است جنس طبیعی و اصلی نخ از جنس پروپیلن می باشد که از مقاومت و دوام بالا برخوردار است.

این نخ از قدرت کشسانی و انعطاف پذیری بالا برخوردار می باشد این نخ به دلیل جنس مرغوب به راحتی پاره نمی شود و از ضخامت و تاب یکسان برخوردار است دارای رنگهای ثابت و جیغ هستند که در بسته بندی عدل بندی ظاهری آشکار دارند این نمونه نخ دارای ساختاری عالی با بافت ضخیم و محکم می باشد که در بسته بندی عدل بندی بسیار حائز اهمیت است.

.

با نخ به اسکناس ها دست دوستی بده

نخ بسته بندی نورین تاب

با توجه به کاربرد نخ بسته بندی نورین تاب این محصول دارای مشخصات و ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی است که ما در این بخش به برخی از آن ها می پردازیم جنس این نخ از پلی پروپلین می باشد و معمولا در متراژ 400 متری تولید می شود مقاومت بالا با توجه به اهمیت حمل بار نخ بسته بندی باید دارای مقاومت بسیار زیادی باشد تا افراد بتوانند با خیالی راحت از آن استفاده کنند.

محصول خریداری شده شما باید کاملا سالم و در بسته بندی مناسب به دست شما برسد چرا که اگر نخ شما سالم نباشد مقاومت لازم برای بسته بندی محصولات را نخواهد داشت با توجه به انواع نخ بسته بندی از نظر ضخامت توصیه می‌ شود افراد ابعاد و ضخامت آن را با توجه به فعالیت خود انتخاب کنند.

.

با نخ به اسکناس ها دست دوستی بده

نخ بسته بندی کادو

قیمت نخ بسته بندی کادو با بررسی کیفیت، اندازه و جنس آن متفاوت می باشد این محصول نیز دچار نوسان است و با توجه به متراژ آن تقریباً از 40 هزار تومان الی 150 هزار تومان وجود دارند اگر این محصول را به مقدار زیاد سفارش دهید، با قیمت مناسب و کمتری می توانید آن را بخرید مجموعه ی ما ارائه دهنده بهترین نخ بسته بندی با مرغوب ترین کیفیت است.

برای خرید و ثبت سفارش با شماره های درج شده تماس بگیرید و با کمک مشاوران ما محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و خریدی مقرون به صرفه و لذت بخش را تجربه کنید در صورت خرید غیر حضوری از سایت های معتبر و قابل اطمینان خرید کنید، می توانید با خواندن نظرات از درجه ی کیفیت محصولات و میزان رضایتمندی مشتریان اطلاع پیدا کنید.

.

با نخ به اسکناس ها دست دوستی بده

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا