آراد برندینگ

با کاتالیزور ثروتمند شدن آشنا شوید

مثبت اندیشی تمایل دارد شما را به یک فرد دلپذیر برای حضور در کنار هم تبدیل کند، به شما این امکان را می‌ دهد که از دیگران پشتیبانی کنید که می‌ توانند در این راه به شما کمک کنند. فعالیت مستمر و مداوم در حوزه ای که به شما در ادامه معرفی خواهیم کرد، نتایج مطلوبی را به همراه می آورد، همراه ما باشید.

بادام درختی روز

برای خرید بادام درختی روز درجه یک از بازار که کیفیت بالای آن منجر به حفظ خواص آن می شود رعایت نکات مهمی حائز اهمیت می باشد.

هنگام خرید حتما به این موضوع دقت کنید که بادام ها تازه باشند زیرا اگر بادام مدت زمان طولانی مانده باشد طعم آن تغییر می کند.

مورد بعدی توجه به درست خشک شدن بادام است اگر بادام به اندازه کافی خشک نباشد و تر بماند باعث کپک زدن بقیه بادام ها نیز می شود.

بهتر است از بادام درختی های بسته بندی شده که دارای تاریخ انقضاء جدول ارزش غذایی و علامت سیب سلامت غذا و دارو هستند خریداری نمایید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-21T124136.041.jpg

بادام درختی با پوست امسال

امروزه بیشتر افراد در فصل چیدن بادام اقدام به خرید و ذخیره سازی بادام درختی با پوست امسال می نمایند.

بادام درختی با پوست امسال در بیشتر فروشگاه های سطح کشور وجود دارد و افراد کماکان در حال خرید از آن می باشند.

معمولا بادام هایی که تازه می باشند زودتر از سایر بادام ها به فروش می رسند و مردم بادام تازه را ترجیح می دهند.

کهنگی و تازگی بادام از روی پوست آن کاملا مشخص است بادامی که پوست کهنه دارد رنگ خیلی روشنی دارد حال که بادام تازه کاملا بر عکس می باشد.

بادام درختی در هنگام رویش ابتدا دارای یک پوسته ی سبز رنگی می باشد که این پوسته با خشک شدن از بین می رود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-21T122920.352.jpg

بادام درختی خیس

برای خرید بادام درختی خیس باید این را مدنظر داشت که اگر در مکان نامناسب نگه داری شود مانند مکانی که مرطوب باشد به راحتی خراب می شود.

بادام مانند سایر مغزها مصرف می شود اما هضم آن دشوار است بنابراین توصیه می شود قبل از مصرف آن را چند ساعت در آب خیس کنید.

در گذشته بادام پوست کنده بیشتر خرید و فروش می شد.

اخیراً مشخص شده است که پوست بادام حدود 10 برابر بیشتر از بادام آنتی اکسیدان دارد و این آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند مبارزه می کنند و برای حفظ پوست توصیه می شود.

شما برای خرید بادام چه به صورت فله یا به صورت بسته بندی می توانید با مراجعه به خشکباری ها و همچنین به فروشگاه های معتبر این محصول را بخرید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-21T123603.622.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا