آراد برندینگ

حضور ثروت در زندگی ‌ام را مدیون گوجه هستم

در حقیقت کار کردن برای شخص یا شرکتی دیگر مانع از رسیدن شما به آرزوهای بزرگ تان می ‌شود اما زمانی ‌که شما یک کسب‌ و کار شخصی در حوزه تجارت نوین برای خود راه ‌اندازی کنید می ‌توانید بدون سقف درآمدی برای رسیدن به خواسته ‌ها و آرزوهای خود اقدام نمایید. چرا که در تجارت نوین این فرصت پیش ‌آمده است که شما با یک سرمایه اندک بتوانید شغل خود را در بستر اینترنت آغاز کنید و به ثروت دست یابید. همان ‌طوری ‌که من در این عرصه توانستم به خرید و فروش گوجه بپردازم و ثروت را به زندگی ام راه بدهم.

گوجه مینیاتوری در گلدان

یک گوجه مینیاتوری در گلدان 10 تا 20 عدد گوجه می دهد که طعم بسیار شیرین و آبداری دارد. در رستوران ها، به صورت اسلایسی و یا کامل روی پیتزا، سالاد و غذاها سرو می شود‌. این محصول بعد از چیده شدن به کار خانه ارسال می شود و بعد از شستشو، آن ها را در ظرف های پلاستیکی 10 الی 12 تایی چیده و در بازار توزیع می شود. خرید گوجه مینیاتوری بیشتر در ظرف های کوچک بوده و کیلویی یا تنی خریداری نمی شود. در خرید این محصول به نشانه استاندارد و برچسب سلامت و تغذیه دقت کنید.

حضور ثروت در زندگی ‌ام را مدیون گوجه هستم

گوجه چری قرمز

در اغلب موارد رنگ گوجه چری، قرمز است اما رنگ های زرد، سبز و نارنجی آن نیز وجود دارد و خواص بیشماری همچون افزایش شیر مادر، تسکین درد، فشار خون و سلامت پوست. گوجه چری قرمز در ایران معمولا یا به صورت خام مصرف می شود و یا برای تزئین برخی غذاهای خاص استفاده می شود و مواد مغذی ویتامین C ،K ،A ،B6 ،B3، پتاسیم منگنز، فیبر، فولیک اسید و آهن. اگر قصد خرید گوجه چری قرمز را دارید، نکات زیر ممکن است که به شما کمک کنند. اولین و مهم ترین موضوع این است که بهتر است که این محصول را به صورت تازه تهیه کنید.

حضور ثروت در زندگی ‌ام را مدیون گوجه هستم

گوجه محلی ایلام

گوجه محلی ایلام در دو رنگ قرمز و نارنجی تولید می‌شود اما انواع دیگر گوجه در کشورهای دیگر به رنگ‌های متفاوت هم مشاهده شده است. آنتی اکسیدان فراوان موجود در گوجه محلی از تشکیل سلول‌های سرطانی در بدن جلوگیری می ‌کند. پوست گوجه برای تقویت معده مفید است و ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوان موجود در آن سیستم ایمنی و سیستم عصبی را تقویت می کند. نکاتی که در هنگام خرید گوجه محلی ایلام باید رعایت شود، دقت در ظاهر و سفتی این محصول است، در صورت له شدگی و خرابی این گوجه، باعث ایجاد بیماری های پوستی و دل درد می شود.

حضور ثروت در زندگی ‌ام را مدیون گوجه هستم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا