آراد برندینگ

ازپسته تا یک دستگاه ثروت آفرین

پسته از جمله محصولاتی می باشد که به دلیل فروش بالایی که دارد توانسته سود بسیاری را به فروشندگان خود بسپارد که موجب شده است ما تصمیم بگیریم این حیطه ی کاری پر سود را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم و در ادامه به معرفی نمونه های پر سود و پر فروش آن بپردازیم پس تا انتهای مطلب با ما باشید.

پسته خندان نمکی

تهیه خشکبار در بازار با توجه به مشخصات محصول صورت می گیرد مشخصات پسته خندان نمکی نیز موجب شده است افراد زیادی به تهیه و استفاده از این محصول ترغیب شوند مشخصات این محصول شامل مواردی همچون: درجه کیفی بسیار بالا، تنوع در وزن ارائه شده و دارا بودن مغز با کیفیت و خوش طعم می شود.

از دیگر مشخصات این پسته می ‌توان به خندان بودن و راحتی جدا کردن مغز آن اشاره نمود این پست ها در شرایط بسیار مطلوب برداشت و بسته بندی می شود و به صورت کاملا بهداشتی و با کیفیت به بازار عرضه می گردد همچنین بهای مناسب این محصول از دیگر مشخصات آن می باشد.

.

ازپسته تا یک دستگاه ثروت آفرین

شیرینی پسته خندان

باید گفت شیرینی پسته خندان از نظر ظاهری شباهت زیادی با کلوچه دارد برای شکل بهتر این نوع از شیرینی از مهر کلمپه استفاده می کنند که باعث جذابیت در ظاهر این شیرینی می شود انواع کلمپه کرمان شامل کلمپه گردویی، کلمپه پسته ای، کلمپه کنجدی، کلمپه برنجی، کلمپه نخودی، کلمپه شکلاتی، کلمپه زعفرانی و غیره تنوع این شیرینی بسیار بالا می باشد ولی از بین انواع آن قدیمی ترین و خوشمزه تریت آن کلمپه گردویی می باشد.

این شیرینی از مهم ترین سوغات شهر کرمان به حساب می آید و منشا اصلی آن شهر بم بوده که تاریخچه طولانی هم دارد و از گذشته های دور با استفاده از خرما و روغن های حیوانی تهیه می کردند ولی امروزه با به کارگیری دستگاه و در قالب های متنوع و طعم های مختلف تولید می شوند مواد تشکیل دهنده کلمپه کرمانی آرد سفید ماست تخم مرغ شیر گلاب مغز پسته مغز گردو شکر بکینگ پودر روغن گیاهی خرما دارچین زعفران گلبرگ های گل رز پودر هل و زنجبیل می باشد.

.

ازپسته تا یک دستگاه ثروت آفرین

شرکت پسته خندان کرمان

مشهود ترین خصوصیت پسته خشک، سایز چشمگیر آن است، به گونه ای که به دلیل همین سایز بزرگ در میان انواع پسته توجه هر خریداری را به خود جلب می کند دومین ویژگی در مورد پسته بودن این پسته است، تعداد دانه های در پسته شرکت پسته خندان کرمان این نوع بسیار ناچیز و گاهی حتی صفر می باشد و پوسته آن ها به اندازه کافی باز است.

سایز دانه های این خشکبار علاوه بر بزرگ بودن، یکنواخت نیز هستند و همین سایز یکسان به آن ها جلوه لوکس تری می دهد درصد خرابی در نوع درجه یک تقریبا صفر درصد است و تمامی دانه ها طعمی شیرین دارند هنگام خرید پسته خشک باید مواظب مراکز خشکباری باشید که پسته های درجه چندم را به جای پسته اعلا و درجه یک به مشتریان خود می فروشند.

.

ازپسته تا یک دستگاه ثروت آفرین

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا