آراد برندینگ

نوآوری درتولید لوله کارگری را ثروتمند کرد

نوآوری درتولید لوله کارگری را ثروتمند کرد

کارگری که در کارخانه تولیدی لوله کار میکرد با انجام یکسری تحقیقات به نتایج خوبی دست یافت و با ارئه آن به شرکت های تولیدی ثروت کلانی را بدست آورد و از جایگاه خود را در اجتماع کنونی متحول ساخت. در این مقاله می خواهیم تعدادی از لوله هایی که میتوان با آن مسیر موفقیت را طی کردمعرفی کنیم.

لوله های آبیاری

لوله پلی اتیلن پر کاربردترین نوع لوله در سیستم‌های آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره‌ای می‌باشد و سیستم‌های آبیاری تحت فشار یکی از سیستم‌های آبیاری مناسب برای بهره‌وری بیشتر از منابع آب می‌باشد. لوله پلی اتیلن آبیاری تقریبا در تمامی مزارع و گلخانه‌های جهان به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است. انواع لوله پلی اتیلن در کشاورزی (لوله پلی اتیلن آبیاری) و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد, کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلن باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ها شده است, دوام و استحکام بالا, نصب آسان, هزینه پایین, عمر طولانی, وزن سبک, انعطاف پذیری, مقاوت در برابر اشعه نور خورشید, مقاومت در برابر خوردگی, بهداشتی و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه, تنها برخی از مزایای لوله های آبیاری می‌باشد که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله‌های پلی اتیلن ترغیب می‌کند.

نوآوری درتولید لوله کارگری را ثروتمند کرد

لوله گالوانیزه

لوله‌ی‌ گالوانیزه در واقع همان لوله‌ی‌ فولادی است که برای حفاظت در برابر خوردگی و آسیب‌پذیری، سطح آن را با فلز روی پوشش می‌دهند. پوشش گالوانیزه، طول عمر لوله را افزایش داده و همچنین مقاومت آن را در برابر خوردگی و رسوبات معدنی افزایش می‌دهد. لوله‌های گالوانیزه مدت زیادی از مهم‌ترین اجزاء در خطوط آبرسانی بوده‌ و هستند. این نوع لوله‌ها براساس جنس و نوع فلز به دو دسته‌ی لوله‌ی گالوانیزه‌ی آهنی و فولادی تقسیم می‌شوند. در ادامه، پیرامون لوله‌ گالوانیزه و ویژگی‌های آن به طور کامل صحبت می‌کنیم.

جنس لوله‌ی گالوانیزه‌ی فولادی از فولاد نرمی است که در ساختن آن، ورقه‌ی فولاد را با فشار از داخل قالب عبور داده و درز آن را جوش می‌دهند و سپس جهت افزایش مقاومتش در برابر اسیدها و زنگ‌زدگی‌ها، آن‌ را در یک وان آبکاری روی‌اندود (گالوانیزه) قرار می‌دهند.

تفاوت اساسی بین این دو نوع لوله‌ی گالوانیزه وجود ندارد، اما از جمله تفاوت‌هایشان می‌توان به سبک و براق بودن لوله گالوانیزه فولادی نسبت به نوع آهنی آن اشاره کرد. همچنین باید توجه داشت که لوله‌ی گالوانیزه‌ی فولادی نسبت به لوله‌ی گالوانیزه‌ی آهنی در برابر اسیدها مقاومت کمتری دارد.

نوآوری درتولید لوله کارگری را ثروتمند کرد

لوله سه لایه

این نوع سیستم لوله کشی نسل جدید لوله های پلی پروپیلنی و جهت جلوگیری از انبساط طولی طراحی گردیده اند . ساختار لوله سه لایه به صورت سه لایه بوده و قابلیت استفاده در سیستم لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی و سیستمهای گرمایشی را دارد . این سیستم لوله کشی همچنین قابلیت استفاده در رایزرهای آب سرد و گرم ، رایزرهای سیستمهای گرمایشی و سرمایشی ، رایزرهای برجهای خنک کن ، کلکتورهای صنعتی گرمایش کفی ، سیستم های انتقال هوای فشرده را دارا می باشد .

ویژگیها :

راحتی اجرا و سرعت بالا

انشعاب گیری ساده در رایزرها با اتصال بوشن کلکتوری

مقاومت ضربه ای مناسب

عدم وجود انبساط طولی

لوله های سه لایه PP-R تقویت شده، نسل جدید لوله های PP-R بوده که در سال های اخیر در کشورهای اروپای غربی تولید گشته و در بسیاری از کشورها جایگزین لوله های تک لایه قبلی گرئدیده اند.

این نوع لوله ها به دلیل استفاده از الیاف شیشه در لایه وسط دارای انبساط طولی بسیار ناچیزی می باشند و از مقاومت مکانیکی بالاتری نسبت به لوله های تک لایه برخوردار می باشند.

نوآوری درتولید لوله کارگری را ثروتمند کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا