آراد برندینگ

ارتفاع سقف ثروتم با ایزوگام به بی نهایت رسید

ارتفاع سقف ثروتم با ایزوگام به بی نهایت رسید

اکثر افرادی که به رویای خود دست یافته اند عموما از راه ابداع و اختراع، نوآوری، کارآفرینی و سرمایه گذاری به هدف خود رسیده اند. در حال حاضر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که سرمایه بسیار زیاد جهت شروع یک فعالیت را داشته باشد به همین دلیل من تجارت نوین را در حوزه ی ایزوگام آغاز کردم که از پول مشتری به عنوان سرمایه شروع کار استفاده کردم و در نهایت به یک ثروت بسیار زیاد رسیدم.

ایزوگام گلبام

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام گلبام کیفیت این محصولات می باشد، هر چه در فرایند تولید ایزوگام از مواد درجه یک و باکیفیت تری استفاده شود قیمت خرید آن نیز بالاتر خواهد بود در هنگام خرید ایزوگام نیز کیفیت را فدای قیمت نکنید.

یکی دیگر از مزایایی که در ایزوگام پشم شیشه و مشخصات آن وجود دارد انعطاف پذیری بالای آن و همچنین سبک وزن بودن آن است که از پر استفاده ترین و همچنین قدیمی ترین عایق صوتی، حرارتی و نفوذ می باشد که در دنیای عایقها باعث می شود که مصرف انرژی بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در هر نوع از انرژی کاهش مصرف داشته باشد که اگر بخواهیم به انواع مختلف پشم شیشه نیز بپردازیم.

ارتفاع سقف ثروتم با ایزوگام به بی نهایت رسید

ایزوگام دو لایه

مشتریان در هنگام خرید ایزوگام علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت به قیمت ایزوگام دو لایه توجه بسیار بالایی دارند از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت فروش ایزوگام می توان به موارد زیر اشاره نمود.

از موارد بسیار مهمی که در استفاده از ایزوگام پشم شیشه به صورت فله یا عمده وجود دارد آن است که از سایر انواع خود بسیار دوام بالایی در برابر دما دارد و همچنین لازم به ذکر است که پشم شیشه می تواند یک مقاومت ۵۵۰ درجه سانتی گرادی در مقابل هرگونه دما را داشته باشد که یکی دیگر از مزایایی که وجود دارد آن است که این نوع ایزوگام ماده گاز سمی تولید نکرده و همچنین به هیچ وجه باعث ایجاد گستردگی در آتش نمی شود و از دیگر موارد قابل توجهی نیز می توان به انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین خاصیت کشسانی آن اشاره کرد که ایزوگام پشم شیشه در دمای زیر صفر نیز منعطف می باشد و از شکستگی در آن جلوگیری می شود.

ارتفاع سقف ثروتم با ایزوگام به بی نهایت رسید

ایزوگام سقف

برای عایق بندی حوض ها از ایزوگام استفاده می کنند زیرا در این روش علاوه بر کاهش هزینه ها از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. البته قیمت ایزوگام سقف کمی بالاتر می باشد و انجام ایزوگام برای فضا های کوچیک دارای زاویه و شکستگی زیاد مناسب نیست. انتخاب ایزوگام به دلیل ماندگاری بالا، تولید یکنواخت و آسان بودن روش اجرا از بهترین روش ها به شمار می آید.

ایزوگام برای مکان هایی که احتمال ریزش آب بر روی زمین و دیواره های آن وجود دارد، یکی از کار های بسیار مهم است. از جمله این مکان هایی که ایزوگام کردن آن بسیار مهم است، آشپزخانه منازل می باشد.

ارتفاع سقف ثروتم با ایزوگام به بی نهایت رسید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا