آراد برندینگ

کسب و کاری که باعث پیشرفتم شد

کسب و کاری که باعث پیشرفتم شد

من با فعالیت در زمینه لباس زیر توانستم پیشرفت خوبی در پیش رو داشته باشم و کسب درآمدی را بدست آورم. شاید در رسیدن به هدف هایم سختی کشیدم اما توانستم پیروز شوم.

شورت اسلیپ مردانه گیاهی

از انواع محبوب شورت‌های مردانه موجود در بازار، می‌توان به شورت اسلیپ مردانه اشاره کرد. این شورت‌ها به دلیل راحتی، سبکی و ساختاری که دارند، حس راحتی را به افراد هدیه داده‌اند. از آنجایی که شورت اسلیپ مردانه گیاهی جنس مناسب و انعطاف بسیار بالایی دارد، ورزشکاران علاقه زیادی به این نوع دارند. با استفاده از این محصول پاها آزادانه به حرکت در می‌آیند و فرد هنگام حرکت احساس راحتی می‌کند. یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقاط بدن، اندام تحتانی است که نظافت و دمای آن بسیار حائز اهمیت است. شورت‌ها در انواع مختلفی به منظور خشک نگه داشتن ناحیه تناسلی و محافظت از آن استفاده می‌شوند و لباس‌های زیر، از لباس‌های ضروری محسوب می‌شوند. این محصول به سرعت توانست محبوبیت خاصی در بین مصرف‌کنندگان پیدا کند. طبق تحقیقات صورت گرفته، ثابت شده است که در سه ماه اول عرضه این محصول به بازار، چیزی حدود ۳۰ هزار جفت از این محصول به فروش رسید. همچنین ناگفته نماند که انواع شورت اسلیپ مردانه در همان ابتدا به کشورهای دیگر اروپایی و سایر قاره‌ها نیز صادر شد.

در سال ۱۹۳۸ آمار خرید شورت اسلیپ مردانه در بریتانیا، هر هفته چیزی حدود ۳ هزار جفت بود. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در سال ۱۹۴۸ شورت اسلیپ مردانه به اندازه‌ای محبوب شد که دولت بریتانیا به هر یک از اعضای تیم ملی المپیک خود یک جفت از این لباس زیر هدیه داد.

کسب و کاری که باعث پیشرفتم شد

شورت ورزشی مردانه

به جای تغییر کاربری لباس های روزانه‌تان برای باشگاه، پیشنهاد می کنیم چند جفت شورت ورزشی مردانه با طراحی خاص بخرید. مواد قابل تنفس و انعطاف پذیری را در اولویت قرار دهید.

موارد زیادی هستند که هنگام ورزش کردن باید به آنها توجه کنید، مواردی همچون آمادگی جسمانی، ضربان قلب، سطح آب ‌رسانی بدن، فاصله بین تکرار حرکات؛ اگر بیرون از خانه و باشگاه ورزش می کنید باید به مواردی همچون ترافیک، شرایط جوی، جاده‌ها و غیره نیز توجه کنید.

آخرین چیزی که می خواهید ذهن شما را به خود مشغول کند این است که آیا شورت ورزشی تان در حال تولید استخر پر‌جنب ‌و‌ جوشی از باکتری ها در کشاله تان است یا خیر. قطعاً ترجیح شما این است که این منطقه را خشک، امن و تحت کنترل نگاه ‌دارید. اغلب اوقات، افراد هنگام دویدن یا ورزش کردن اهمیت شورت و لباس زیر خود را نادیده می گیرند و اقدام به پوشیدن لباس های روزمره خود میکنند، اما زمانی که ورزش را برای مدت طولانی تری انجام دهید، ناراحتی ناشی از لباس های نامناسب کاملاً مشخص می شود، به خصوص اگر دونده باشید.

A picture containing text, underpants

Description automatically generated

شورت عینکی نوزاد

خیلی از والدین به بهانه پوشک کردن فرزند خود از خرید شورت عینکی نوزاد برای او چشم پوشی می کنند. در حالی که پوشیدن این لباس می تواند باعث ثابت ماندن پوشک های کامل شود و جلوی باز یا نامرتب شدن پوشک و پس دادن ادرار یا مدفوع را بگیرد.

پوشیدن شورت برای نوزادانی هم که برایشان از پوشک های ساده و لاستیکی استفاده می شود، ضروری است زیرا امکان باز شدن لاستیکی در اثر جنب وجوش، سینه خیز یا چهار دست و پا رفتن وجود دارد. خرید شورت برای نوزادانی که هنوز پوشک می شوند، کار ساده ای است زیرا پارچه آن با پوست بچه ها در تماس مستقیم قرار ندارد، بنابراین می توانید شورت های رنگی یا عکس دار را با لباس های مختلف فرزندتان هماهنگ کنید. هماهنگ کردن رنگ شورت با جوراب دختربچه هایی که پیراهن می پوشند، ظاهر مرتب تری به آنها می دهد.

فقط اگر در ناحیه کشاله ران یا کمر نوزاد دانه های ریز قرمزی را دیدید یا حس کردید این قسمت های بدن او قرمز و ملتهب شده اند، ممکن است پوست فرزندتان به رنگ شورت حساسیت نشان داده باشد.

A picture containing text

Description automatically generated

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا