آراد برندینگ

بیدار کردن قدرت درونیم با این فرمول ساده

هیچ کس مثل شما نیست و این قدرت شماست. شرافت انسانی آرزوی هر انسانی است اما تا زمانی که درگیر نیازهای خود هستی نمی توانی به آسانی به آن دست یابی. من با ورود به دنیای تجارت توانستم به عمق شرافت انسانی خود دست یابم و از لحاظ مالی بی نیاز باشم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

قاووت مغز پسته

قیمت قاووت مغز پسته به قیمت پسته متغییر می باشد و گاهی به علت مدت زمانی که از تولید قاووت پسته گذشته باشد ممکن است باعث کاهش قیمت این محصول شود.

قیمت حدودی این محصول با توجه به کیفیت آن در زمان خرید و فروش تعیین می شود.

قاووت نوع خانگی محصولی است که در شهر کرمان با کمک موادی چون: هل، شاهدانه، دارچین، سیاهدانه و غیره تولید می شود که در انواع ویتامین ها موجود است.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (22).jpg

قاووت پسته کرمان

یکی از اصلی ترین سوغاتی های استان کرمان قاووت پسته است که به نام قاووت پسته کرمان معروف است و قیمت مناسبی دارد این محصول از طرفداران مخصوص به خود برخوردار است.

قاووت پسته یا به اصطلاح کرمانی ها قوتو پسته به عنوان میان وعده و دسر و پذیرایی طرفداران بسیاری دارد.

به علت داشتن ترکیب پودری قاووت ها هضم سریع و آسانی دارند، این معجون انرژی زا در میان مردم نواحی گرمسیر کشور از محبوبیت خاصی برخوردار است.

قاووت پسته به روش های مختلفی سرو و مصرف می شود گاهی با ریختن قاووت در قالب های شکل دار و تزئین آن زینت بخش ظرف شیرینی می شوند یا در بستنی به عنوان پودر معجون استفاده می شود و دسری با طعمی منحصر به فرد می سازد.

این خوراکی کمتر شناخته شده شیرین با طعم قالب پسته برای دوست داران پسته یک خوراکی جدید و مقوی و معجونی شادی بخش است، که به سادگی هر ذائقه و سلیقه ای را در برمی گیرد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (18).jpg

قاووت شیرافزا

قاووت شیرافزا، یک معجون بسیار مفید برای بدن است که در آن انواع مختلف ویتامین ها موجود است که سیستم دفاعی بدن را قوی می کند.

قاووت شیرافزا محصولی بسیار ارزشمند است که طبعی گرم داشته و سبب می شود که سیستم عصبی فرد تقویت شود و از ریزش مو هم جلوگیری گردد.

این قاووت بسیار مقوی و برای گرم نمودن خون انسان مفید است و در ایام گذشته برای زنانی که زایمان می کردند استفاده می شد تا قوای از دست رفته مجدد برگردد.

این محصول ارزشمند می تواند بسیاری از درد های متفاوت بدن را به صورت کامل از بین ببرد چرا که در این قاووت گیاهان دارویی و دانه های بسیار مفید موجود است.

این محصول بی نظیر که در آن از انواع مغز ها استفاده شده که می توان به همراه آب جوش و یا شیر مصرف نمود که معمولا ریختن قاووت در شیر بسیار خوشمزه است.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (15).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا