آراد برندینگ

یک شبه به ثروتی رسیدم که همه را متحیر کرد

با وجود این‌ که سرمایه زیادی برای راه ‌اندازی کسب ‌و کارهای فیزیکی نداشتم با آشنایی با روش ‌های نوین تجارت اقدام به راه ‌اندازی شغل خود در زمینه عرضه سوزن منگنه کردم که با این اقدام توانستم در مدت کوتاهی به ثروت بزرگی دست یابم که با شنیدنش همه را متحیر کرد. لذا قصد دارم فرصت را غنیمت بشمارم و حوزه کاری خود را به شما معرفی سازم.

سوزن منگنه زیراکس

می توان محصول سوزن منگنه زیراکس برای بسته بندی در شرکت ها و سایر مصارف خانگی و بسته بندی پوشاک و غیره مورد استفاده قرار داد و نیاز خویش را مرتفع ساخت. در مصارف خانگی زمان جا به جایی از آن برای بسته بندی وسایل استفاده می شود و در مراکز صنعتی مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. زمانی که نمی توان برای بسته بندی وسایل از چسب استفاده کرد این محصول گزینه مناسبی می باشد و برای نگه داشتن کارتن های ضخیم که دارای ضخامت مختلفی می باشند مناسب است که دوام و قدرت دوزندگی بالایی دارد و مقاومت ها بسیار زیاد است.

یک شبه به ثروتی رسیدم که همه را متحیر کرد

سوزن منگنه دلفین

محصول سوزن منگنه دلفین جزوه دسته‌ بندی ابزار و لوازم گل به شمار می رود و برای این موارد نیز مصرف دارد و می تواند به راحتی کار کمک کرده و سبب اتصال بخش های مختلف این کار به یک دیگر گردد. محصول یاد شده با دستگاه منگنه زن آماده کار می شود و ضد زنگ زدگی است و هم چنین ثبات خوبی دارد و پوشش این محصول گالوانیزه می باشد. مدل 25 با سایز 24.6 که در دسته بندی های 100 عددی قرار می گیرد و وزن خالص آن 50 گرم که با بسته بندی حدوداً 51 گرم می باشد جنس آن از فلز مرغوب می باشد.

یک شبه به ثروتی رسیدم که همه را متحیر کرد

سوزن منگنه ضخیم

محصول سوزن منگنه ضخیم به دلیل این که از جنس آلومینیوم تولید می گردد می تواند استحکام دوخت های انجام شده را به طور چشمگیر و قابل توجهی افزایش دهد و کیفیت نهایی محصول را بالا ببرد. از جمله اصلی ترین و مهم ترین مشخصاتی که محصول یاد شده دارا می باشد این است که دارای دو پایه و یک بدنه اصلی است که در هنگام انجام دوخت پایه ها در روی بدنه جمع شده و می توانند دو سطح مورد دوخت را به هم دیگر اتصال دهند. این پایه ها دارای لبه های کاملا تیزی هستند که در صورت وارد شدن فشار در روی سطح مورد نظر فرو می روند.

یک شبه به ثروتی رسیدم که همه را متحیر کرد

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا