آراد برندینگ

آرزوهایتان را به راحتی بدست آورید و ثروتمند شوید

آرزوهایتان را به راحتی بدست آورید و ثروتمند شوید

اگر آرزویی دارید به کسی بازگو نکنید فقط با خودتان هر روز برنامه ریزی کنید و برای ثروتمند شدن با خود تکرار کنید که هیچکس غیر از خودم نمی تواند در کارهایم به من کمک کند پس بلند شوید پر قدرت راه ثروتمند شدن را انتخاب کنید.

پارچه کرپ فلورانس

‌ ما در این مطلب به بررسی تاریخچه و قیمت پارچه کرپ فلورانس و کاربرد پارچه کرپ فلورانس می پردازیم، لباسها و سایر پارچه های ساخته شده از پارچه کرپ اغلب شیک و پرکاربرد هستند.

بسیاری از فرهنگها این شکل از پارچه را در مرحله ‌ای از توسعه پذیرفته ‌اند و می توان آن را تاریخچه پارچه کرپ محسوب کرد، پارچه کرپ در تاریخ تمدن بشری منحصر به فرد نیستند.

پارچه کرپ فلورانس هنوز توسط زنان ارتدوکس یونانی برای عزاداری استفاده می شود.

فرهنگهای مختلف شبه قاره هند در قرن نوزدهم کرپ را در ساحل رایج کردند همچنین، در روژاوا، در قرن 19، کرپ گسترش یافت.

پارچه کرپ دنیای مد را طوفانی کرده است و پارچه ‌های کرپ امروزی که در اصل از ابریشم ساخته شده‌اند، می‌توانند از مواد در دسترس مانند پنبه، ویسکوز دوخت و تهیه شوند.

آرزوهایتان را به راحتی بدست آورید و ثروتمند شوید

پارچه نخی چینی

پارچه نخی چینی را می توان از جمله پارچه های پرکاربرد در بین تمام پارچه ها در سرتاسر دنیا دانست و قیمت پارچه نخی چینی هم بسیار مناسب تر از دیپگر پارچه ها می باشد. و تاریخ استفاده از اولین پارچه های نخی به هند بر می گردد که قدمتی پنج هزار ساله دارد.

شواهد به دست آمده نشان می‌دهد در حدود ۴ هزار سال قبل آمریکایی‌ها هم از الیاف پنبه برای تهیه پارچه استفاده می‌کردند، کم‌کم در سرتاسر قاره استفاده از این پارچه ها رواج یافته است.

کشت پنبه در ایران و عربستان هم به صورت گسترده انجام می‌شده اما منسوجات آن‌ها تا اواخر قرون وسطی در بین اروپاییان شناخته شده نبود.

به دلیل سبکی و نرمی فوق العاده پنبه استفاده از آن برای تهیه پارچه مورد توجه قرار گرفت و دوام پنبه از ابریشم بیشتر و از پشم کمتر می‌باشد و این پارچه کشسانی خوبی داشته و دارای رنگی سفید یا حدوداً زرد رنگ می باشد.

پنبه همان گونه که آب را سریع جذب می کنند  به همان سرعت هم خشک می شوند پارچه های نخی موقع شستن آب می رود و خاصیت چروک پذیری بالایی دارند.

آرزوهایتان را به راحتی بدست آورید و ثروتمند شوید

پارچه نخی کتان

اگر شماهم از جمله افرادی هستید که به تی شرتهای نخی و لحافهای راحت و شلوار های نخی علاقه مندید، باید بگویم که احتمالا شما از طرفداران پارچه های نخی کتان هستید پس برای خرید بهترین قیمت پارچه نخی کتان را انتخاب کنید که جنس خوبی داشته باشد.

مردم از سالهای قبل تا به الان از پارچه های پنبه ای و کتان به دلیل ماهیت نرم و راحتی که دارد، استفاده می کنند که در پارچه کتان الیاف سلولزی وجود دارد که از غوره کرکی گیاه پنبه یا همان کتان به دست می آید.

قبل از تولید پارچه، این الیاف ابتدا رنگ می شوند و سپس به پارچه کتان تبدیل می شوند که در این مقاله ما قصد داریم شما را با چند نوع از پارچه کتان نخی آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را حین خرید پارچه کتان، داشته باشید.

اگر چه تمام نوعهای این محصول با هم تفاوتهایی دارند، ولی تمامی آنها از گیاهی به اسم پنبه یا کتان به دست می آید که باعث وجه اشتراک تمامی آنها می شود.

گیاه کتان، در اطراف دانه های سفید رنگی که غوزه نام دارد، رشد می کند که هنگام برداشت دانه، غوزه به الیاف نرمی تبدیل می شود که این الیاف همان کتان هستند.

آرزوهایتان را به راحتی بدست آورید و ثروتمند شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا