آراد برندینگ

آرزوهای قشنگی که زغال سیاه برایم به ارمغان آورد

آرزوهای قشنگی که زغال سیاه برایم به ارمغان آورد

شاید کمی تخیلی به نظر برسد اما باید بگویم که حقیقت دارد من با فعالیت در حوزه ی زغال توانستم آرزوهای رنگا رننگم را به دست آورم آرزوهایی که از بچگی در حسرت آن ها بودم اما این بار توانستم آن ها را با تلاش های بی وقفه ام از طریق زغال تبدیل به واقعیت کنم.

زغال گردو

پوست گردو یکی از مواد اولیه مورد نیاز در تولید زغال گردو می باشد از این رو می توانید با مناسب ترین قیمت زغال گردو را تهیه کنید. این ماده با توجه به چربی که دارد در تولید زغال فشرده استفاده می شود و این امر باعث می شود تا دیگر نیازی به استفاده از چسب نباشد همین موضوع باعث افزایش کیفیت زغال فشرده تولید شده می شود.

همانطور که میدانید گردو بسیار پر خاصیت می باشد حتی قسمت چوبی و قهوه ای آن نیز قابل استفاده می باشد و لازم به ذکر است که پوست گردو برای دوام و عمر طولانی زغال در حال سوختن بسیار موثراست. از اینرو تعداد زیادی از شرکت های تولیدی زغال فشرده به دنبال تهیه و فراهم کردن مواد اولیه با کیفیت از جمله پوست گردو می باشند .فروش پوست گردو توسط شرکتهای معتبری که در این زمینه تجربه طولانی دارند انجام می شود.

آرزوهای قشنگی که زغال سیاه برایم به ارمغان آورد

زغال لیمو

همانطور که اشاره کردید کربن موجود در زغال لیمو بسیار خوب است و در راستای این موضوع استفاده از این محصول در صنایع مختلف دیده می شود علاوه برای این پایین بودن قیمت زغال لیمو، در استفاده فراوان آن در صنعت تاثیر گذار است.

برای تهیه زغال گردو  از روش ‌های متفاوت استفاده می ‌شود که در اینجا توضیح خواهیم داد.  از گذشته ‌های  دور مقدار چوب و هیزم روی هم انباشته می کردند و آتش می‌زدند. اشکالات موجود در  این روش، متصاعد شدن گاز های حاصل از سوختن چوب در هوای محیط زیست بود.

آرزوهای قشنگی که زغال سیاه برایم به ارمغان آورد

ذغال چوب

با توجه به میزان تجارت ذغال چوب در کشور افراد زیادی خواهان این محصول ارزشمند هستند تا بتوانند به راحتی آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. دلیل مناسب بودن قیمت ذغال چوب درخواست بالایی که دارد تاجران زیادی روی این محصول کار می کنند تا بتوانند درآمد خوبی را از آن خود کنند. طبق آماری که از گمرک در سال 1396 به دست آمد نزدیک به 9 میلیون ذغال به کشور انجام شده و از طرفی 457 هزار کیلو  ذغال وارد کشور شده است.

در واقع می توان گفت بازار ذغال هیچ صنفی ندارد و فقط طبق یک جهش رشد پیدا کرده است ولی متاسفانه آمار دقیقی از از افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند در دسترس نیست. طبق برآوردی که شده است در شمال ایران حدود 350 کوره تولید ذغال وجود دارند که تعداد بسیار کمی از آن ها دارای مجوز هستند.

آرزوهای قشنگی که زغال سیاه برایم به ارمغان آورد

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا