آراد برندینگ

کلوچه هایی که مارکوپولو را ثروتمند کرد

مارکوپولو از تاجران موفق گذشته بود که مطمئنا یکی از اقلامی که خرید و فروش میکرد مواد خوراکی بوده اگر می خواهید همانند مارکوپولو تبدیل به فرد ثروتمندی شوید به شما پیشنهاد می کنیم که شغل خود را در حیطه ی انواع کلوچه آغاز کنید و زندگی زیبای خود را رقم بزنید پس با ما باشید تا بیشتر با این حیطه ی کاری و نمونه های پر سود ان آشنا شوید.

کلوچه کنجدی خانگی

کلوچه ها جزو شیرینی های خوشمزه و مقوی هستند که در دسته شیرینی ها و خوراکی های سالم قرار می گیرند کنجد به کار رفته در کلوچه کنجدی خانگی یکی از مواد غذایی پر ارزش و مفید برای بدن محسوب می شود که علاوه بر خوشمزه تر کردن این محصول خاصیت آن را نیز چند برابر می کند.

کلوچه های کنجدی در وزن های متفاوتی به صورت خانگی تولید می شوند و در پخت آن ها از مواد درجه یک و تازه استفاده شده و بنا بر سفارش مشتری آماده می شوند به طور کلی استفاده از شیرینی های خانگی امروزه بسیار پر طرفدار شده است که یکی از علت های آن بهداشتی بودن و تازه بودن این محصولات است.

.

کلوچه هایی که مارکوپولو را ثروتمند کرد

کلوچه فومن خانگی

قیمت کلوچه فومن خانگی با توجه به نوسانات بازار و مواد اولیه آن و هم چنین نرخ تورم می تواند متفاوت باشد در حال حاضر این محصول در بازه قیمتی بین 80000 تا 200000 تومان به بازار ارائه می شود خرید این میان وعده مغذی به دو شکل حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

دریافت کالا در سریع ترین زمان ممکن و امکان انتخاب راحت تر و سریع تر از مزایای خرید غیر حضوری است توصیه می کنیم با خرید از طریق سایت ما در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید با ثبت سفارش در سایت کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار می کنند.

.

کلوچه هایی که مارکوپولو را ثروتمند کرد

کلوچه لاهیجان درب کارخانه

هنگام خرید کلوچه لاهیجان درب کارخانه باید به نکات مختلفی توجه نمایید که این نکات شامل بهتر است که مستقیماً از کارخانه جات لاهیجان تهیه نمایید و مارک کلوچه لاهیجان کاملا شناخته شده است باید به تاریخ تولید و انقضای این کلوچه ها دقت نمایید که از تاریخ های آن نگذشته باشد نام کلوچه لاهیجان روی همه بسته بندی های کلوچه ها درج شده باشد تمامی بسته بندی ها پلمپ و باز نشده باشد که از ورود هوا و میکروب جلوگیری شود.

در هر بسته بندی تعداد دو عدد کلوچه قرار دارد که باید دقت نمایید که له نشده باشد قیمت کلوچه لاهیجان درب کارخانه با توجه به نوع بسته بندی، تعداد خریداری شده و نوسانات بازار تغییر می یابد خرید و فروش کلوچه لاهیجان در سایت ما با نازل ترین قیمت ها ارائه می شود بازه قیمت کلوچه لاهیجان به ازای هر بسته از 10000 تا 15000 تومان متغیر می باشد.

.

کلوچه هایی که مارکوپولو را ثروتمند کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا