رپورتاژ آگهی

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

کاربرد تبلت برای دانش آموزان بسیار پر کاربرد است. تبلت ها روزگار درخشانی را در ایران سپری کردند اما بهتره بدانید که کاربرد انواع تبلت فقط برای دانش آموزان محدود نیست بلکه مشاغل مختلفی هستند که به خرید و استفاده از تبلت نیاز دارند.

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

در این مقاله می‌خواهم درباره افراد و حتی مشاغلی که به استفاده از تبلت نیازمند هستند برای شما توضیح دهم! لطفا با من همراه باش تا اگر یک فروشگاه تبلت در اصفهان دارید بتوانید مشتریان و فروش خود را افزایش دهید.

افرادی که بیشترین استفاده از تبلت را دارند

شاید باورتان نشود اما این افراد را ممکن است هر روز و یا حداقل یک بار در هفته در کنارتان ببینید! من درباره بازاریابان و افراد فعال در کسب و کارهای عمده فروشی صحبت می کنم! فرض کنید برای خرید مواد غذایی روزانه خود به فروشگاه افق کوروش رفته اید. در کنار شما فردی ایستاده که با یک کیف بزرگ و آلبوم یا چیزی شبیه به کاتالوگ در حال صحبت با مسئول فروشگاه است. با کمی دقت متوجه خواهید شد که او احتمالا مسئول فروش و یا ثبت سفارش یکی از مراکز و یا فروشگاه های عمده فروش و پخش مواد غذایی اصفهان است. او می تواند به یک مشتری بالقوه برای خرید تبلت تبدیل شود.

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

بازاریاب ها و مسئولان فروش به تبلت نیاز دارند

افراد بازاریاب و مسئولان فروش در حوزه های مختلف کسب و کار معمولا به تبلت نیازمند هستند. از فعالان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحان سایت گرفته تا افرادی که حتی به فروش کالاهای فیزیکی مشغول هستند نیازمند خرید تبلت می باشند.

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

افرادی مانند طراحان سایت معمولا محصول فیزیکی ندارند و برای ارائه نمونه کارهای خودشان و به صورت حضور در محل کار مشتری بهتر است از یک رایانه و یا تبلت استفاده کنند.این افراد برای معرفی حرفه ای سایت هایی که طراحی کرده اند و یا برای نمایش رتبه های برتر “گوگل” به تبلت هایی با اندازه صفحه نمایش ده اینچ یا بالاتر و از برند های معتبری مانند اپل و سامسونگ نیاز دارند.

.

بازاریاب هایی که به فروش محصولات فیزیکی همچون انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و یا مواد غذایی و خوراکی مشغول هستند؛ نمی توانند از تمام محصولات خود نمونه فیزیکی به همراه داشته باشند. این افراد معمولا کاتالوگ محصولات خود را ارائه می دهند. امروزه کاتالوگ های دیجیتالی جایگزین کاتالوگ فیزیکی و چاپی شده است.

.

علت نیاز این افراد به تبلت چیست !؟

قبلا تمام شرکت های کوچک و بزرگ برای ارائه نمونه اجناس خود از کاتالوگ فیزیکی محصولات خود استفاده می کردند. اما امروزه به دلیل یکپارچه شدن فرایند بازار یابی و فروش و همچنین بخاطر وجود سیستم های دیجیتالی و آنلاین برای ارتباط با مشتری ( CRM ) تقریبا هرکسی که در حوزه فروش مویرگی فعال است به یک تبلت نیاز دارد.

این نیاز فقط به افراد تازه کار محدود نمی شود! من شخصا دوستی داشتم که با اسکوتر برقی تاشو در اصفهان مشغول ویزیت فروشگاه های مختلف بوده و یک روز بخاطر سهل انگاری تعادل خود را از دست داده بود و صفحه نمایش تبلت او به خاطر افتادن کیف و آسیب فیزیکی دچار ایراد شده بود. این تبلت دست دوم ارزش تعمیر نداشت و او نیازمند خرید یک تبلت جدید بود!

یا یک فرد دیگر را می شناسم که تبلت قدیمی داشت و سیستم عامل اندروید آن قابل به روز رسانی نبود و به همین خاطر او از من درباره بهترین تبلت موجود در بازار اصفهان و قیمت انواع تبلت ها سوال می پرسید. در نتیجه همه این افراد ممکن است به یکی از مشتریان احتمالی شما مبدل شوند پس هرگز فرصت ها را از دست ندهید.

فریلنسرها را از دست ندهید

فریلنسر ها و یا افراد دورکار همان افرادی هستند که بر خلاف تصور ما تقریبا همه جا کار می کنند. افرادی مانند زنان خانه دار و یا دانشجویان که وقت کافی برای رفت آمد به محل کار خود را ندارند به عنوان بهترین کاربران فریلنسر برای تبلت شناخته می شوند. انواع تبلت های ویندوزی و حتی اندرویدی در سایز 9 اینچ و یا بالاتر برای این افراد کاربردی است. حتی با توجه به نوع کسب و کار خود می تواندن از بین تبلت های اپل یک مدل مناسب و خوش قیمت را بخرند.

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

کاربرد تبلت برای دانش آموزان و دانش جویان

اگرچه در دوران همه گیری کرونا ما شاهد برگزاری تمام کلاس های درس به صورت غیر حضوری و آنلاین بودیم اما خوشبختانه دوران پر از بیم و ابهام کرونا به پایان رسید و بیش از یک سال است که کلاس های درس به صورت حضوری برگزار می شود. البته قبل و بعد از کرونا درصد قابل توجهی از کلاس های درس به صورت مجازی و انلاین برگزار می شده و هنوز هم این روند ادامه دارد.

کلیه دانش آموزان، دانش جویان و دانش آموختگان که در دوره های فراگیر از راه دور و یا آموزش های آنلاین شرکت می کنند نیازمند تبلت های جدید و سبک هستند.

به طور مثال: دانش جویان و حتی فعالان در حوزه معماری و مشاغلی مانند نقشه کشی ساختمان به انواع تبلت های مایکروسافت سرفیس علاقه مند هستند زیرا به کمک قلم آن می توانند کارهای خود را به راحتی انجام دهند. البته قالیت دور در یک، وزن سبک و باتری کم مصرف و پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز در این انتخاب بی تاثیر نیست!

اساتید دانشگاه های اصفهان

اساتید ارجمند آن روی دیگر این سکه هتسند. فرقی ندارد که درباره استاد دانشگاه اصفهان صحبت کنیم و یا اساتید دانشگاههای آزاد و حتی اساتید آموزش خصوصی! همه آنها برای ما مردم قابل احترام و ارزشمند هستند.

کاربرد تبلت برای اساتید دانشگاه و فعلان حوزه ی آموزش بی‌شمار است. اساتید و مربیان برای حاضر شدن در کلاس درس و ارائه دروس به صورت دیجیتالی از طریق دیتا پروژکتور و حتی برای برگزاری غیر حضوری کلاس های درسی و آموزشی می توانند از تبلت های ویندوزی استفاده کنند.

.

انواع مدل ها و برند های تبلت

تبلت ها بنا بر اندازه و سیستم عامل در دسته بندی های مختلفی قرار دارند. کلیه سازندگان محصولات دیجیتالی معمولا تبلت های ارزشمندی را تولید و هر سال مدل های جدید را روانه بازار می کنند. انواع محصولات تبلت از غول های فناوری مانند سامسونگ و صاحبان برندهای پر فروش مانند اپل گرفته تا شرکت لنوو که بیشتر بر روی ساخت رایانه ها تمرکز دارد در ایران شهرت دارد. همچنین انواع مایکروسافت سرفیس به عنوان بهترین تبلت های ویندوزی موجود در بازار شناخته شده که البته نسبت به محصولات سایرین قیمت بالاتری دارد.

1.پر فروش ترین تبلت ها از نظر سایز شامل تبلت 7 اینچ لنوو و تبلت های 9 اینچ سامسونگ گلکسی تب است.
2.تبلت ها از نظر سیستم عامل شامل تبلت اندرویدی، ویندوزی و تبلت IOS شرکت اپل هستند.
3.تبلت ها در دو نوع سیم کارت خور و بدون سیم‌کارت در بازار اصفهان موجود است.
4.بهترین تبلت برای مشاغل شامل انواع تبلت اندرویدی می باشد.
5.تبلت های ویندوزی جدید و البته گران قیمت برای طراحی و آموزش مفید است.

.

از کجا تبلت بخریم !؟

اگر قصد خرید تبلت در اصفهان را دارید من توصیه می کنم به طور مستقیم به فروشگاه ها و بازار های مرکزی اصفهان مراجعه کنید. سالهای قبل تقریبا طیف وسیعی از فروشگاه های کالاهای دیجیتال، فروشگاه های کامپیوتر و لپ تاپ و فروشگاه های مرکزی تلفن همراه در اصفهان انواع تبلت اندرویدی و یا ویندوزی را به فروش می رسانند. اما امروزه این بازار به فروشگاه های موبایل محدود شده است.

کاربرد تبلت برای مشاغل مختلف چیست ؟! 10 بهترین روش های بازاریابی و فروش تبلت در اصفهان

همچنین برای خرید آنلاین تبلت می توانید به سایت های اینترنتی مثل دیجیکالا یا ترب مراجعه نموده و مدل های مختلف را با جزئیاتی مانند مشخصات و قیمت روز محصول؛ مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

امیدوارم این مقاله مفید واقع شود. از توجه شما متشکرم.

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا