رپورتاژ آگهی

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

در این مقاله به بررسی ویژگی های یک دستگاه فنس مناسب و خصوصیات یک شرکت سازنده خط تولید فنس می پردازیم. از شما دعوت می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

سازه مستحکم با قدرت مانور بالا

ساخت شاسی اولین و مهمترین بخش در طراحی و ساخت یک دستگاه فنس بافی است. به دلیل قرارگیری و اتصال همه اجزای دستگاه روی سازه، دستگاه فنس باید از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد؛ در غیر اینصورت در ابتدای استارت دستگاه یا بعد از مدتی کار کردن ممکن است مشکلاتی در تولید فنس بوجود بیاید و یا تنظیمات دستگاه به خوبی انجام نشود و همین امر باعث کاهش تولید می شود.

قیمت مناسب

یکی از بزرگترین چالش هایی که بیشتر تولید کنندگان در صنعت با آن درگیر هستند، هزینه خرید ماشین‌آلات و راه‌اندازی دستگاه است که ممکن است در شروع کار تولید، به کارفرمایان تحمیل شود. دستگاه فنس بافی به نسبت امکانات و ظرفیت تولیدی که دارد و خدمات و پشتیبانی که شرکت سازنده دستگاه تولید فنس ارائه می کند می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. هرچقدر از تکنولوژی روز در ساخت دستگاه تولید فنس بیشتر استفاده شود و گارانتی و خدمات مطلوب تری داده شود؛ بدیهی است قیمت بالاتری دارد. یکی از عوامل دیگر در تعیین قیمت، نوع تولید فنس در دستگاه فنس بافی دستی، نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک است؛ به این صورت که اگر امکاناتی مثل قیچی، دوسرپیچ یا توری جمع کن داشته باشد قیمت دستگاه فنس بافی بالاتر می رود.

ظرفیت تولید بالا

دستگاه فنس بافی باید ظرفیت تولید مناسبی داشته باشد تا علاوه بر جبران هزینه های تولید، سود قابل قبولی را برای تولید کننده به ارمغان بیاورد. هر چقدر در زمان کمتر تولید بیشتر داشته باشیم باالطبع سود بالاتری هم داریم. دستگاه هایی که بصورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک طراحی و ساخته شده اند معمولا ظرفیت تولید بسیار بالا و حاشیه سود قابل توجهی دارند و اگر دستگاه فنس قابلیت تولید در بیش از یک شیف کاری را داشته باشد سود دو تا سه برابر خواهد بود.

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

.

راه اندازی آسان و سهولت در یادگیری

یکی از ویژگی های هر دستگاهی، کار کردن راحت با آن و یادگیری نحوه استفاده از آن در کمترین زمان است که بسیار خوشایند است. فرض کنید یک ماشین یا یک دوربین عکاسی خریده ایم و استفاده کردن از آن برای اولین بار برای ما راحت نیست! ولی اگر دفترچه راهنما یا فیلم آموزشی کار با دستگاه در اختیار ما قرار داده شود و یا یک مربی نحوه کار با دستگاه توری بافی را تا زمان یادگیری کامل به ما آموزش دهد؛ طعم دلچسبی کام ما را شیرین می کند انگیزه ما برای کار کردن با آن بیشتر می شود؛ مضاف بر این اگر این سهولت در استفاده برای ما درآمدزایی هم داشته باشد بسیار لذت بخش تر خواد بود.

.

قابلیت ارتقاء

دستگاه هایی که برای بروزرسانی امکانات یا بالا بردن ظرفیت تولید، نیازی به فروش دستگاه فعلی و خرید دستگاه جدید نداشته باشند از بهترین دستگاه های فنس بافی هستند. اگر دستگاهی دارای چند مدل نیمه اتومات و تمام اتومات باشد و بتوان با صرف هزینه کم برای شروع تولید فنس ارزان ترین دستگاه فنس را تهیه کرد و پس از فروش فنس و کسب سود همان دستگاه را به دستگاه مدل بالاتر تا تمام اتومات ارتقاء داد از بروزترین و برترین ماشین آلات فنس بافی به شمار می رود. شرکت سازنده خط تولید فنس این دستگاه، می تواند بهترین سازنده دستگاه فنس بافی لقب بگیرد.

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش، چالش دوم بعد از هزینه خرید دستگاه تولید فنس است که بعضا می تواند کارفرما را از خرید دستگاه فنس بافی منصرف کند. مثال: با غیر فعال شدن نمایندگی های بعضی از برندهای معروف لوازم خانگی، بسیاری از دارندگان لوازم این برندها با مشکلات بسیار زیادی برای تعمیر و تهیه لوازم یدکی که مستهلک شده مواجه شدند.

یکی از آیتم هایی که خیال خریداران دستگاه فنس را تا سال ها راحت و آنها را ترغیب به شروع تولید می کند پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه فنس بافی است که معمولا گارانتی بین 1 تا 2 سال و خدمات پس از فروش بین 10 تا 20 سال است.

.

تنوع در مدل های دستگاه

انواع دستگاه فنس بافی با قیمت های متنوع برای خرید

هر چقدر تنوع دستگاه ها بیشتر باشد خریداران دستگاه فنس حق انتخاب بیشتری دارند و از طرفی تنوع قیمت باعث می شود با دست باز و با توجه به میزان بودجه ای که دارند خرید خود را انجام دهند. ویژگی قابلیت ارتقاء دستگاه می تواند خیال هر خریداری را راحت تر کند که در هر زمانی، تنها با پرداختن هزینه قسمتی که به دستگاه اضافه می شود امکان افزایش تولید فنس وجود خواهد داشت.

.

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

تنوع در تولید محصول با یک دستگاه

دستگاه فنس بافی باید بتواند مفتول را با ضخامت های متفاوت در چشمه های مختلف به فنس تبدیل کند. فنس کاربردهای زیادی دارد و با تنوع زیادی تولید می شود. مثلا می شود مفتول با ضخامت های 5/1 تا 4 میلیمتر را در چشمه های 4 تا 8 سانتیمتر بافت. مفتول با ضخامت 5/1 در چشمه های 4 و 5 و 6 و 7 و 8 سانتیمتر قابل بافت است و از ضخامت های 2 بعد هم به همین شکل قابل انجام است.

ویژگی های بهترین دستگاه فنس بافی

شما می توانید برای آشنایی بیشتر و گرفتن مشاوره بصورت رایگان با شماره 09136847590 تماس بگیرید و یا به سایت saeedmaleki.com مراجعه کنید و یا بهترین سازنده دستگاه فنس بافی را در گوگل جستجو کنید و از کلیه خدمات مشاوره رایگان ماشین سازی ملکی درباره بهره مند شوید. شما می توانید با کمترین هزینه با دستگاه نیمه اتوماتیک شغلی پردرآمد را شروع کنید و بعد از درآمدزایی دستگاه نیمه اتوماتیک خود را در زمان کم به مدل های بالاتر و تمام اتوماتیک ارتقاء دهید. آموزش و راه اندازی دستگاه ها کاملا رایگان انجام می شود.همیشه همراه و پشتیبان شما هستیم.

.

4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا