رپورتاژ آگهی

آیا فومیزه در زیبایی کابینت دستشویی تاثیر گزار است ؟

روکش دیوار بین کابینت ها ماده‌ای است که برای دکوراسیون و ایجاد فضای شیک در آشپزخانه به دیوار پشت سینک، گاز یا اجاق گاز یا معمولاً به هر فضای خالی روی دیوار آشپزخانه متصل می شود. اهمیت روکش دیوار بین کابینتی این است به آشپزخانه هویت می بخشد. به علاوه اینکه جلوه ی خاصی به آشپزخانه می دهد. از مزایای روکش های بین کابینتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از بین بردن انواع کثیفی ها
  2. شستن راحت مواد غذایی و روغن که پاشیده شده
  3. محافظت از دیوارها در برابر حرارت
  4. محافظت در برابر ضربه زیبایی و جلوه بخش آشپزخانه

زیبایی حمام و دستشویی به چه عواملی بستگی دارد ؟

 

برای آنکه یک حمام و دستشویی شکیل و مرتبی داشته باشیم علاوه بر متریال هایی مثل کاشی و سرامیک هواکش و تجهیزاتی مثل اینها ,ما احتیاج به یک سرویس روشویی خواهیم داشت .سرویس های روشویی را اصطلاحاً کابینت سرویس بهداشتی می‌گویند.

 

از آنجا که سرویس های بهداشتی دستشویی و حمام اصولاً از جنس ورق فومیزه pvc ضد خش و ضد آب بهره می برند میتوانند به زیبایی آن ها مطمئن بود.

 

 

ورق های فومیزه pvc دارای مزایای بسیار زیادی می باشند اما شاید بتوان گفت بهترین مزیت آنها ضدآب بودن ضد خش بودن و ضد آتش بودن آنها می باشد.

اما ارتباط آن با زیبایی بستگی به طرح های مختلف آن دارد از آنجا که ورق های فومیزه در طرح ها رنگ ها و نقش های مختلف در بازار قابل ارائه می باشند و با توجه به ویژگی های ذاتی آنها معمولاً کارهای بسیار شیک و مرتبی با این متریال تولید می گردد .

منبع :https://www.mosalasonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-13/107863-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C

مزیت ورق های فومیزه pvc نسبت به چوب ام دی اف بلوط طبیعی

یکی دیگر از المان هایی که که در زیبایی حمام و دستشویی ها نقش بسزایی دارند ماندگاری و پایداری کیفیت محصول می باشد .اصولاً محصولات ای مثل بلوط طبیعی و ام دی اف نمی‌توانند متریال مناسبی برای فضاهایی که با آب سروکار دارند باشند چون در بلند مدت به صورت طبیعی آب در آنها نفوذ کرده و باعث تبله  کردن آنها می شود تبله  کردن باعث دفرمگی زیادی می شود و حمام و دستشویی را کاملاً زشت و بدترکیب میکنند اما ورق های فومیزه pvc به جهت ماندگاری بسیار بسیار زیاد در طول زمان به هیچ وجه دچار همچین مشکلی نخواهند شد.

نقش شیشه در زیبایی سرویس ها

 

 

معمولاً کاربران از شیشه های دکوراتیو و کاملاً مات در سرویس های بهداشتی استفاده می کنند این شیشه ها کاملاً رنگی و جلوه بسیار قشنگی به سرویس ها می دهد

نقشه شیرآلات در سرویس های بهداشتی

همانطور که می دانید شیرآلات از نوع ایرانی و چه از نوع خارجی در انواع رنگهای طلایی و نقره ای در بازار یافت می شوند بهترین شیرالات با توجه به رنگ انتخابی ورقهای فومیزه برای کابینت سرویس های بهداشتی رنگهای سیلور میباشد البته تنوع طرح و رنگ در این محصول نیز باعث این می‌شود که شما یک سرویس بهداشتی متفاوت داشته باشید

آیا فومیزه در زیبایی کابینت دستشویی تاثیر گزار است ؟

استفاده از قاب آینه در کابینت دستشویی

قابهای آینه که معمولاً بخش ثابت کابینت سرویس های بهداشتی می باشند در بین کابینت فومیزه استفاده می گردد � کنار آینه معمولاً جا مسواکی جا صابونی نیز دیده می‌شوند عده ای از کاربران برای زیبایی هر چه بیشتر کابینت خود از چراغ های هالوژنی در پشت آن استفاده می کنند

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا