آراد برندینگ

مثل آب خوردن با این لوله ها پولدار شوید

مثل آب خوردن با این لوله ها پولدار شوید

اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به موفقیت دست یابید بهتر است تعداد خود را در زمینه محصولات مختلف بالا ببرید زیرا پولی که می توانید از محصولات بدست بیارورید باور نکردنی هستند یکی از این محصولاتی که ثروت کلان و باور نکردنی به شما می دهد لوله می باشد شاید در ایتدا باور نکنید ولی زمانی که با آن آشنا شوید خودتان متوجه خواهید شد. د راین بخش مقاله می خواهیم بررسی سه مدل از لوله های پر کاربرد بپردازیم که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.

لوله سه لایه  

در لوله سه لایه به دلیل استفاده از الیاف شیشه که دارای تحمل فشار بالایی می باشند، می توان ضخامت لوله را کاهش داده و تا 20 درصد به مقدار قطر هیدرولیکی افزود.

ضریب انبساط طولی: 0.035mm/mºK

ΔI=0.035mm×m×Δt

ΔI: تغییر طول

Δt: تغییر دما

m: طول لوله

مقدار انبساط طولی در لوله های سه لایه، 75 درصد کمتر از انبساط طولی در لوله های تک لایه PP-R می باشد و به دلیل همین انبساط طولی کم، به تعداد بست های کمتر نیاز بوده و هزینه های نصب برای این سیستم بسیار کمتر می باشد

مثل آب خوردن با این لوله ها پولدار شوید

لوله گالوانیزه  

لوله‌های گالوانیزه از نوع لوله‌های درزدار هستند. به طور معمول، طول لوله‌ گالوانیزه حدود 6 متر است و قطر لوله بین 1 تا 8 اینچ متغیر است. لوله‌ی گالوانیزه از جنس آهن سفید نورد یا فولاد نرم است. مهمترین ویژگی‌های این نوع لوله عبارت‌اند از: در مقایسه با لوله‌های آهنی، مقاومت کمتری دارد.

در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد و به همین جهت، دارای طول عمر بیش از 50 سال است دارای ساختار یکپارچه‌ای است که باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت در برابر ضربات می‌شود.

در زمان نصب، رنگ آن‌ها شفاف به نظر می‌رسد؛ اما پس از گذشت مدت‌زمانی در اثر مجاورت با هوا و رطوبت و فرسودگی، ممکن است تغییر رنگ دهد.

 قابلیت بازیافت و استفاده‌ی مجدد دارند. (لوله‌های گالوانیزه را می‌توان در کوره‌های حرارتی ذوب کرد و مجدداً برای تولید محصولات جدید مورد استفاده قرار داد.)

مثل آب خوردن با این لوله ها پولدار شوید

لوله های آبیاری

لوله‌های اصلی و نیمه اصلی در شبکه‌های آبیاری تحت فشار از این نوع لوله‌های پلی اتیلن می‌باشند که تا سایز 110 لوله‌ها به صورت کلاف تولید می‌شوند و لوله‌های کلاف هزینه جوشکاری و اتصال را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهند.  لوله های آبیاری از سایز 16 الی 2000 میلیمتر، با فشار کاری 2 تا 40 بار با مواد HDPE-PE100 تولید می‌شوند. طول عمر این لوله‌های پلی اتیلن آبیاری به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب بسیار بالا بوده و برای مدت 100 سال کار مداوم در خطوط اصلی و فرعی شبکه‌های آبیاری قابل استفاده می‌باشند.

مثل آب خوردن با این لوله ها پولدار شوید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا