آراد برندینگ

همه انسان ها برای ثروتمند شدن نیاز به این رموز دارند

همه انسان ها برای ثروتمند شدن نیاز به این رموز دارند

برای ساختن خانه باید زیر ساخت مناسب ایجاد شود و برای ثروتمند شدن نیز باید ذهنیت شما ساخته شود که ما آن را برای شما ایجاد می کنیم.

صندلی اداری نیلپر مدل ocm 850s b

یکی از ویژگیهای منحصر به صندلی اداری نیلپر مدل ocm 850s b پشتی گردنی آن می باشد که جزو طراحیهای جدید برای صندلی محسوب می شود و علاوه بر آن چرخهای آن از جنس پلاستیک مقاوم طراحی شده اند که به راحتی امکان جابجایی در پشت میز بر روی آن وجود دارد و می توان بدون برخاستن از روی آن قفسه ها را مرتب کرد و اسناد مورد نیاز را از کشوهای پیرامون خود برداشت.

New-Project-28-2

سنگ فیروزه جواهر

از قدیمی ترین نوع سنگها که قدمتی بیش از 5000 سال دارند انواع سنگ فیروزه جواهر  می باشد که دارای رنگهای منحصر به فردی می باشند. در هر نقطه از جهان نوع خاص این سنگها وجود دارد که رنگهای اکثر آنها آبی لاجوردی و سبز یشمی و لیمویی می باشند. یکی از به روز ترین نوع جواهراتی که با این سنگها ساخته می شود

December-Turquoise

صندلی 3 تیکه ارایشگاه

یکی از مهم ترین وسایل کاربردی در آرایشگاه، صندلی 3 تیکه ارایشگاه می باشد که دارای انواع مدل های اتوماتیک، پانتی و تابوره است. صندلی های اتوماتیک در آرابشگاه ها بسیار پرطرفدار هستند که برخی از آن ها قسمتی برای قرار گرفتن پا و همچنین قابلیت چرخش دارند. انواع دیگر صندلی های آرایشگاه می توان به کوپ، میکاپ و تابوره اشاره کرد که در مطالب بعدی به بررسی بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

New-Project-3-22

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا