آراد برندینگ

اسباب بازی فکری که مرا به فکر ثروتمندشدن انداخت

اسباب بازی فکری که مرا به فکر ثروتمندشدن انداخت

من باید خرید یک اسباب بازی فکری برای فرزندم به این فکر فرو رفتم که من هم در حوزه اسباب مشغول باشم و بعد زمان بسیار کوتاهی درآمد دلخواهم را بدست آوردم حال بیایید چند نمونه از این محصولات را باهم در مطلب پایین ببینیم.

اسباب بازی فکری

امروزه اسباب بازی فکری زیادی در بازار موجود هستند اما بسیاری از والدین توجه زیادی درخرید این محصولات ندارند؛ در خرید اسباب بازی فکری دخترانه تنها به جنبه سرگرمی کودک نباید در نظر داشت بلکه نقش آن اسباب بازی در پرورش فکری کودک باید مورد توجه قرار گیرد و اسباب بازی هایی که تنها به جنبه زیبایی می پردازند نیز برای کودکان مفید نیستند.

در سنین قبل مدرسه باید اسباب بازی های ساده تری برای کودک تهیه نمود، زیرا وقتی کودک به آن مرحله از رشد فکری نرسیده باشد که در طراحی بازی بکار گرفته شده است نمی تواند از خلاقیت خود در آن زمینه بهره بگیرد. در سه سالگی مهارت های زبانی کودک شروع به رشد می کنند و کودک از نظر حرکتی نیز فعال تر می شود و در این سن مهارت اجتماعی کودک نیز رشد می کنند به نحوی که کودک مستقل تر می شود.

برای خرید اسباب بازی فکری دخترانه سه ساله باید به ویژگی های ذکر شده در تهیه اسباب بازی توجه نمود. بهتر است از اسباب بازیهایی برای این سن استفاده شود که کارایی مختلفی داشته باشد زیرا خلاقیت کودک را تقویت می نماید؛ مثل قالب های پلاستیکی که کودک هم می تواند با آن یک پل بسازد و یا یک جاده.

A picture containing text, person, indoor

Description automatically generated

اسباب بازی دخترانه

تولید کنندگان اسباب بازی دخترانه انواع قدرت مالی را در نظر گرفته اند و موفق به تولید انواع اسباب بازی ارزان قیمت و گران قیمت شده اند تا بتوانند تمام افراد را با هر نوع بودجه و درآمدی پوشش دهند برای تهیه اسباب بازی لازم نیست که همیشه از گرانترین نمونه ها استفاده شود و گاهی اوقات برخی از انواع اسباب بازی های ارزان آنقدر خلاقانه و مورد علاقه کودکان تولید می شوند که بسیاری از کودکان به این نوع لوازم جذب می شوند.

از طرفی می دانید که برای به کار گیری قدرت خلاقه کودک باید هر چند وقت یکبار برخی از اسباب بازی های کودک را تغییر داد تا کودک بتواند همه نوع لوازم را در همه ابعاد و رنگ تجربه نماید، بنابراین می توان با انتخاب نمونه های سر گرم کننده با قیمت مناسب و ارزان تلاش کرد تا بتوان نمونه های مختلف اسباب بازی را در اختیار کودک قرار داد.

تولید کننده تلاش کرده با نوآوری و قدرت خلاق طراحان انواع و اقسام اسباب بازی را برای رنج های سنی مختلف کودکان با قیمت بسیار مناسب و ارزان تولید نماید.

انواع این محصولات را به فراوانی در بازار توزیع و در اختیار کودکان قرار دهد به این ترتیب می توان هر چند وقت یکبار نمونه های مختلف را تهیه و با جابجایی اسباب بازی تلاش کرد.

A picture containing text, indoor

Description automatically generated

اسباب بازی صادراتی

اسباب بازی صادراتی باید جدی گرفته شود، چون یک راه مناسب برای مقابله با تحریم هاست. واضح است که در چنین شرایط اقتصادی باید از هر فرصتی برای مقابله ای عزتمندانه با تحریم و شرایط تحریمی بر اقتصاد کشور استفاده کنیم.

بازی در تربیت نسل آینده نقش مهمی دارد و باید در برنامه ریزی ها مورد اهتمام قرار گیرد. از جمله مولفه های مورد نیاز برای جامعه، تمرین عقلانیت، تصمیم گیری، توجه به معیارهای تصمیم گیری، انتخاب، آموزش کار جمعی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی است که کودکان می توانند این مفاهیم را در عین بازی و اسباب بازی ها یاد بگیرند.

اسباب بازی (Toy) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۹۵۰۳۰۰ شناخته می شود. این کد شامل انواع اسباب بازی ها و عروسک ها می باشد.

اسباب بازی فکری که مرا به فکر ثروتمندشدن انداخت

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا