آراد برندینگ

نکات طلایی که در مسیر ثروت باید آویزه گوشتان کنید

افراد موفق معمولا بسیار به خودشان ایمان دارند، اما نه به شکلی متکبرانه. آن­ها در پیشبرد اهداف و مسیری که برای رسیدن به آن ها برنامه‌ ریزی کرده‌ اند، کاملا مصمم هستند و به درستی راه خود اعتقاد دارند. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

کاشی آشپزخانه طلایی

یکی از زیباترین مدل های کاشی و سرامیک، کاشی آشپزخانه طلایی است که شما می توانید به سادگی آن را خریداری کنید.

کاشی و سرامیک از زمان های دور یکی از مهم ترین مواردی بودند که به زیبایی دکوراسیون خانه آشپزخانه کمک می کردند.

کاشی آشپزخانه بصورت طلایی از انواع سرامیک هایی است که مختص قلب خانه شما یعنی آشپزخانه بوده و زیبایی چشم گیر به آن می بخشد.

این نوع از کاشی آشپزخانه در خانه شما هیچ زمانی از مد نمی افتد و شما به سادگی می توانید آن را از بازار تهیه کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T134636.470.jpg

کاشی ضد اسید المانی

یکی از کاشی های با کیفیت با متریال ویژه کاشی ضد اسید المانی است که مقاومت بالایی در مقابل مواد شیمیایی با خاصیت اسیدی دارد.

کاشی ضد اسید المانی یکی از انواع مصالح ساختمانی با قابلیت ویژه است که مواد اولیه به کار رفته در تولید ان از نوع خاصی می باشد که دوام این نوع کاشی ها را در برابر عوامل آسیب زا بیشتر کرده است.

کاشی ها طیف وسیعی را شامل می شوند، از زمان دور از آن ها در اماکن مختلف استفاده می شد که امروزه می توان باقی مانده هایی از آن ها را در اماکن تاریخی مشاهده کرد.

کاشی ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیطی که از آن ها در دیوار پوشی و کف پوشی استفاده می شود، باعث افزایش مقاومت فضا در برابر عوامل آسیب زا چون رطوبت خواهد کرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T135243.041.jpg

کاشی سنتی حیاط

در سال های اخیر نیز با توجه به اهمیت و علاقه افراد به استفاده از سبک معماری سنتی ایرانی استفاده از کاشی سنتی حیاط در بین فعالان حوزه ساخت و ساز شهری بسیار رواج پیدا کرده است.

تنوع بالای طرح کاشی سنتی حیاط را نیز می توان یکی دیگر از علل اصلی بالا بودن میزان استفاده از این نوع کاشیها در این صنعت دانست.

از معروفترین طرح های این کاشی سنتی حیاط می توان به کاشی سنتی حیاط با طرح اسلیمی، طرح فرشهای ترکمنی، طرح شاه عباسی، طرح گل و مرغی و طرح اسلیمی اشاره کرد.

همچنین این تنوع طرح باعث شده تا این کاشی ها علاوه بر صنعت ساختمان سازی در تهیه انواع کارهای تزئینی و دکوری همچون تولید قاب های سنتی و ماندگار نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-06T135958.776.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا