آراد برندینگ

قیمت موتور سیکلت برقی کویر پدال دار

قیمت موتور سیکلت برقی کویر پدال دار

موتور سیکلتهای برقی نیازی به رکاب زدن ندارند و بدون قطعات جانبی مانند گیربکس، کاربراتور و زنجیر چرخ می تواند برای فرد بسیار راحت بوده و نگران خراب شدن آنها نباشد.

قیمت موتور سیکلت برقی بر اساس یک سری نکات مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر چه باتری آن پر قدرت تر باشد مسلما قیمت بیشتری دارد.

این باتریها را می توان به مدت زمان طولانی به حرکت در آورد و مسافتهای زیادی را با آن طی  کرد بدون آن که خراب و یا از کار بیوفتد.

C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (1) (5).jpg

شاید برایتان جالب باشد قیمت موتور سیکلت برقی بسیار مناسب بوده و اگر در سطح شهر حرکت کنند جریمه از سمت راهنمایی رانندگی نمی شوند و عوارض سالیانه را در پی نخواهند داشت، اما برای حفظ امینت جان خود و افراد دیگر می بایست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد تا سبب مشکلات پیچیده و به خطر افتادن جان فرد نشود.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است در زمان استفاده از این موتورها به هیچ عنوان نگذارید تا باتری آن به طور کامل خالی شود، زیرا عمر باتری کاهش پیدا می کند و خیلی زود بلا استفاده می شود پس بهتر است از باتری آن به خوبی محافظت کنید تا نیاز به خریدن مجدد باتری نباشید.

همین طور که می دانید این باتریها قیمتهای بسیار بالایی دارند و ممکن است به اندازه خود موتور سیکلت هزینه در بر داشته باشد، زیرا قطعه ی اصلی این موتور می باشد و مانند قلب یکی از مهمترین اجزا در موتور به شمار می رود.

موتور سیکلت کویر برقی

در حال حاضر یکی از برندهای معروف موتور سیکلت برقی، کویر می باشد که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که این موتور نیاز به سوختهای فسیلی مانند بنزین سوپر و گازوئیل ندارد و برای روشن شدن و حرکت نیاز به انرژی برق دارد، این انرژی به دلیل آن که آلودگی ایجاد نمی کند به سوخت پاک معروف شده است.

در صورت تمام شدن شارژ باتری موتور می توانید خود را سریعا به مکانی که برق دارد برسانید و باتری موتور را به راحتی در آن مکان شارژ نمایید.

C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (1) (6).jpg

در بین موتورهای تولید شده در بازار، موتور سیکلت کویر برقی یکی راحت ترین آنها می باشد که در صورت خراب شدن نیاز به هزینه هنگفت برای تعمیر آن نمی باشد.

استفاده از کلاج و دنده برای برخی از افراد در موتور سواری کار بسیار دشواری است به همین دلیل تولیدکنندگان اقدام به تولید موتور برقی نموده اند، استفا ده از این موتور نیاز به کلاج و دنده ندارد و کار کردن با آن راحت و آسان می باشد.

نکته ای که باید هنگام خرید موتور برقی به آن توجه کنید، باتری آن است بدین صورت که باید قدرت و طول عمر آن را بررسی نمایید چرا که عمر مفید برای هر باتری باید 10 سال باشد و با هر سال تعویض آن هزینه زیادی را در بر خواهد داشت.

موتور سیکلت برقی پدال دار

این نوع محصول در مدت زمانی بسیار کم شارژ شده و تا مسافتی تقریبا صد کیلومتر شما را برای انجام امور یاری می کند و با استفاده از پنلهای خورشیدی نیز مقداری شارژ شده اما قدرت زیادی را برای حرکت آن ایجاد نمی کند.

این نوع موتور برای کم کردن آلودگیهای صوتی طراحی شده و با حرکت و عبور از کنار یک فرد گاها شخص پیاده را دچار شک می کند که این کار قدرت ساخت یک محصول بسیار با کیفیت را نشان داده که نه تنها به محیط و هوا آلودگی وارد نمی کند، بلکه فقط انرژی را مصرف نموده و از خود دود یا آلودگی ایجاد نخواهد کرد که یکی از نکته های مثبت این نوع موتور به حساب می آید.

C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (1) (10).jpg

استفاده از بنزین در موتور سیکلت برقی پدال دار مناسب بوده اما به مرور زمان بعد از گذشت چندین سال باعث ایجاد آلایندگی و کثیفی محیط زیست شده و تصمیم بر برقی کردن این وسله نقلیه نموده اند تا عواملهای میکروبی بر روی فرزندان و میانسالها تاثیرات مخرب و سرطانی نگذارد

موتورهای برقی بر عکس نوع بنزینی بسیار ساده و شیک طراحی شده که با نصب قطعات با کیفیت موجب شده تا فرد موتور سوار به راحتی تعادل خود را در سر پیچ یا حرکت حفظ کند و یک کلاه ایمنی به همراه این محصول موجود بوده تا از سر شما در برخورد وسایل و هر نوع شی دیگری محافظت کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا