آراد برندینگ

ماندن در مسیر رویاهایم میلیونرم کرد

هرگز از تلاشتان دست برندارید و از هدفتان کنار نکشید. بازنده ها موقع شکست خوردن از مسیرشان کنار میکشند؛ اما برنده ها تا زمان پیروزی شکست می خورند. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

پودر گوشت برای بوقلمون

این محصول یعنی پودر گوشت برای بوقلمون از  پسماند که در کارخانه های تولید کنسرو یا کشتارگاه ها موجود است که انسان نمی تواند از آن ها استفاده کند، تولید می شود.

این محصول را در ابتدای کار می پزند که همین عمل موجب می شود تا ویروس ها و باکتری های موجود در این مواد از بین بروند و برای بدن پرندگان به ویژه بوقلمون ها بی ضرر باشند.

پودر گوشت برای بوقلمون دارای ویژگی ها و خواص بسیار فراوانی نسبت به دیگر پودر گوشت ها می باشد.

این محصول دارای مواد معدنی و مواد مغذی بسیاری می باشد که می تواند انرژی مورد نیاز برای پرندگان را به طور کامل تامین کند تا در طول روز کمتر خسته شوند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (40).jpg

.

پودر گوشت برای سگ

پودر گوشت برای سگ تقریبا قهوه ای رنگ می باشد که به دلیل داشتن افزودنی های آن دارای بوی مطلوبی می باشد و می تواند سگ و گربه را به سمت خود جذب کند.

این محصول ویژگی ها و خواص زیادی دارد که می توان از آن ها به موارد زیر اشاره کرد:

 این پودر قابل استفاده برای سگ و گربه است که به دلیل داشتن افزودنی هایی که دارد، قدرت دفاعی بدن آن ها را افزایش می دهد و باعث می شود تا در برابر بیماری ها مقاوم تر باشند.

 همچنین دارای مقادیر بسیار زیادی از آنتی اکسیدان و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، سدیم ، فسفر و غیره است که هم می‌ تواند انرژی مورد نیاز سگ را تامین کند و هم در استحکام استخوان آن ها نقش دارد.

 تقویت سیستم گوارشی

 عرضه بسته بندی و فله

 بسته های 500 و 1000 گرمی

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (31).jpg

پودر گوشت برای دام

این محصول یعنی پودر گوشت برای دام به دلیل ویژگی ها و خواصی که دارد می تواند مکملی بسیار کاربردی در کنار غذا برای دام ها باشد.

مهم ترین ویژگی این محصول این است که به دلیل داشتن مقدار زیاد آمینو اسید می تواند در رشد دام کمک بسیاری بکند و باعث بهبود شیر دهی و افزایش گوشت آن می شود.

همچنین می تواند به سیستم ایمنی بدن در جلوگیری از ورود میکروب ها به محدوده ی داخلی بدن کمک کند.

دیگر ویژگی های این محصول این است که می تواند باعث تقویت استخوان های دام و افزایش قدرت بدنی آن ها، همچنین زیاد شدن سطح انرژی بدن برای حرکت در طول روز شود.

این پودر گوشت دارای بسته بندی 500 و 1200 گرمی که به صورت کیلویی و بسه بندی عرضه می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (36).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا