آراد برندینگ

با ورود به شغل شال ثروتمند شدم

با ورود به شغل شال ثروتمند شدم

از زمانی که شغلم را عوض کردم زندگی روی خوشش را به من نشان داده است و کسب درآمدم چندین برابر شده است که میتوانم چند جوان دیگر را به حوزه انواع شال دعوت کنم و آنهارا به ثروتمند شدن برسانم.

شال اشکی

شال اشکی در معنای اصیل خودش به پارچه پشمی و کرکی مستطیل شکلی گفته شده که در شهرهای کرمان، مشهد و خلخال بافته می‌شوند. از این تکه پارچه برای دوختن لباس‌های زمستانی مثل پالتو استفاده می‌شده و گاهی هم در لباس‌های سنتی دور کمر بسته می‌شده است.

به مرور زمان شال به سرپوشی برای خانم‌ها تغییر کاربری داد و در جنس‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شد. حتی گاهی با توجه به سایز شال، اسم آن متفاوت می شود. مثلاً به شال‌هایی با طول 2.5 تا 3 متر، شال هنرمندی می گویند. روسری پارچه‌ای مثلث یا مربع شکل است که برای پوشاندن سر و گردن به کار می‌رود. روسری مربع شکل را برای سر کردن باید تا کرد و به شکل مثلث درآورد. روسری در دنیای غرب برای محافظت از موها در برابر باد و جلوگیری از بهم ریختن آنها استفاده می شود، اما در کشور ما جزئی از حجاب و قانون است. یکی از مواردی مزایای استفاده از این نوع پوشش سر، جلوگیری از آسیب های ماورای بنفش به پوست و موی سر است. این لباس مو و سر را از نور ماوراء بنفش و تاثیرات منفی آن محافظت می کند. اثر نور ماوراء بنفش خورشید بر روی موهای رنگ شده بشدت بیشتر و منفی تر است. لذا خانم هایی که موی رنگ شده دارند، روسری برایشان تاثیر حفاظتی بیشتری دارد. محافظت از پوست و موی سر از برخورد مستقیم با مواد آلاینده موجود در هوا. این مواد آلاینده مانند گرد و غبار و آلودگی سوخت های فسیلی می توانند برموها بنشینند و مو و پوست سر را آلوده کنند.

با ورود به شغل شال ثروتمند شدم

شال حریر

یکی از نکات مهم خرید شال حریر و روسری جنس پارچه آن است که انواع مختلفی از آن‌ها بر اساس مواد و جنس پارچه موجود می‌باشد. اگرچه ‌می‌توانید از هر پارچه‌ای روسری بسازید‌، اما همیشه باید به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر اوقات روسری به گردن شما ‌می‌پیچد. به همین دلیل‌، بهتر است از موادی که نرم‌، راحت و سبک است استفاده کنید. انواع شال و روسری از لحاظ جنس در زیر ذکر شده است تا بتوانید راحت‌تر انتخاب کنید.

در بین انواع شال و روسری از لحاظ جنس، روسری‌های نخی رایج‌ترین و متنوع‌ترین انواع هستند. مهم نیست چه لباسی را با آن استایل کنید، یک روسری نخی با هر لباسی خوب ست ‌می‌شود. روسری و شال نخی به ظرافت و استایل لباس‌ها ‌می‌افزاید. علاوه بر این‌، ‌می‌تواند منحصر به فرد بودن پوشش شما را بالا ببرد.

این نوع از پارچه‌ها نرم‌، راحت‌، خنک و مقرون به صرفه هستند‌ و در انتخاب بیشتر خانم‌ها قرار ‌می‌گیرد. آن‌ها برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز مناسب است چون بسیار نرم بوده و باعث تحریک و خارش روی پوست نمی‌شوند. اگر از روسری برای پوشاندن سر استفاده ‌می‌کنید‌، روسری‌های نخی بسیار مناسب‌اند و شما را از گرمای تابستان در امان نگه می‌دارند.

با ورود به شغل شال ثروتمند شدم

شال لیمویی مجلسی

یکی از مهم ترین دغدغه های برخی از بانوان خاص پسند و مشکل پسند این است که شال لیمویی مجلسی با چه مانتویی ست میشود؟ و برای انتخاب ست مناسب پوشاک همیشه دردسرهای بزرگی دارند و در انتخاب گزینه های مناسب پوشاک اعم از شال، مانتو و شلوار وسواس و دل شوره های خاصی دارند. یکی از حرفه ای ترین شیک پوشیها رعایت نوع ست کردن و ایجاد تناسب در رنگهای لباس می باشد و از آنجایی که پوشش اکثر بانوان ایرانی مانتو و شال می باشد در انتخاب مدل، رنگ، طرح و نوع دوخت آن باید توجه ویژه ای داشت تا بهترین انتخاب و تناسب را بتوان به وجود آورد.

با ورود به شغل شال ثروتمند شدم

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا