آراد برندینگ

پایان جدیدت را با گان های جراحی طراحی کن

زندگی همانند یک بازی است که باید مسیر های متفاوتی را امتحان کنید تا بهترین آن را برای پیروز شدن بیابید ما در این اینجا می خواهیم فعالیت در حوزه ی انواع گان های پزشکی را پیشنهاد دهیم که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشند برای اینکه با این حیطه ی کاری بیشتر و بهتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

گان جراحی استریل

در موقع پهن نمودن گان جراحی استریل باید دقت کرد دست ها نه به قدری بالا باشد که با چراغ سیالیتیک ارتباط پیدا کند و نه به قدری پایین در نظر گرفته شود که با وسایل و لوازم غیر استریل آلوده شود. بیمارستان ها مکان بسیار مناسبی هستند برای انتقال و نشر انواع بیماری های عفونی؛ پس به همین دلیل می بایست مراقبت های لازم را تدارک دید تا هیچ یک از افراد و بیماران دچار عفونت نشوند.

یکی از بهترین روش هایی که می توان از انتقال آلودگی پیشگیری نمود، استفاده از لباس های مخصوص برای بیماران است که آن ها را با نام شان می شناسیم که این منسوجات پزشکی در تولیدی های سراسر کشور در رنگ های عمده ی آبی و سبز تولید می شوند.شان ها در انواع و شکل های مختلفی وجود دارند که در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

.

پایان جدیدت را با گان های جراحی طراحی کن

گان جراحی رنگی

در تولید گان جراحی رنگی مخصوص، از پارچه های اسپان باند سوزنی استفاده می کنند که گاه به صورت دو یا سه لایه فشرده می شوند و سپس روپوش را از پارچه ی چند لا می دوزند که این نوع روپوش ها بیشتر مناسب اتاق عمل است در اکثر مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها، از انواع گان های یکبار مصرف استفاده می کنند و خیلی کم پیش می آید مراکز درمانی دولتی یا خصوصی اقدام به خرید انواع گان های چند بار مصرف نمایند.

اما برای پرسنلی که در اتاق عمل مشغول به فعالیت هستند، لباس هایی با گرماژ 40 الی 45 گرم بسیار مناسب تر است ویژگی های گان جراحی در هنگام خرید انواع گان جراحی به نکات زیر دقت فرمایید توجه داشته باشید جنس پارچه ی مصرف شده در تولید این لباس ها مرغوب و با کیفیت باشد هر چند این لباس ها مناسب استفاده ی بانوان و آقایان می باشد، اما سیاسیت های مرکزی که برای آن خرید می کنید را در نظر بگیرید و در صورت نیاز، لباس های مخصوص آقایان یا لباس های مخصوص بانوان را سفارش دهید.

.

پایان جدیدت را با گان های جراحی طراحی کن

گان جراحی پارچه ای

گان جراحی پارچه ای با توجه به درخواست مشتری در سایزهای لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج در حال تولید و عرضه به بیمارستان ها و مراکز جراحی است انواع گان جراحی پارچه ای را می توان بصورت زیر دسته بندی کرد گان جراح ترگال ساده گان جراح کجراه گان جراح ضد آب ژاول گان جراح آستین رگلان گان جراح آستین جدا که با توجه به سفارش مشتری امکان تولید هست گان جراحی یکبار مصرف لمینت، علاوه بر مصارف پزشکی و بیمارستانی در صنایع غذایی و آرایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مواردی که باعث افزایش درخواست این محصول از سمت آرایشگاه ها هست، این هست که هم کارایی پیشبند را دارد و از انتقال رطوبت و آلودگی جلوگیری می کند و هم در فصول سرد سال، بدن را گرم نگه می دارد کلا به دلیل این که این محصول از انتقال آلودگی جلوگیری می کند، می تواند در صنایع مختلف کاربردی باشد امروزه با توجه به گسترده شدن اینترنت، موقعیتی فراهم شده تا بتوان با اطمینان انواع گان جراح را بدون واسطه، بصورت عمده و از راه دور تهیه کرد.

.

پایان جدیدت را با گان های جراحی طراحی کن

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا