آراد برندینگ

سالاد لوبیا چیتی یک و یک و کلم

سالاد لوبیا چیتی یک و یک و کلم

لوبیا چیتی محصولی است که کاشت آن در کشور ایران در نواحی غربی بیشتر به چشم میخورد زیرا موقعیت جغرافیایی حاکم بر آنجا باعث شده محصول لوبیا چیتی به خوبی رشد کند.به طبع قیمت لوبیا چیتی در مناطق غربی بسیار مناسب تر از بقیه نقاط کشور است و میتوان لوبیا چیتی درجه یک و تازه را به راحتی در این نواحی یافت خوشبختانه مجموعه ما با کشت لوبیا چیتی در این نواحی بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید و صادر می کند.

لوبیا چیتی محصول بسیار کاربردی می باشد زیرا در اکثر غذاها از آن استفاده می شودو همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است جایگزین بودن لوبیا چیتی به جای گوشت قرمز دلیل اصلی پرکاربرد بودن آن در اکثر غذاهاست ارگانیک بودن لوبیا چیتی نیز مسئله ی بسیار مهمی است زیرا ارگانیک نبودن آن سلامت انسان را به خطر می اندازد.

سالاد لوبیا چیتی یک و یک و کلم

کمبود پتاسیم یکی از علل ریزش مو می باشد.لوبیا چیتی به دلیل داشتن پتاسیم به تقویت مو ها کمک می کند و مصرف منظم آن باعث می شود ریزش مو تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند لوبیا چیتی منبع عالی اسید فولیک و پتاسیم و منیزیم است.این مواد مغذی حیاتی گردش خون را بهبود می بخشد و از خطر توسعه بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

پارامترهای زیادی در درجه یک بودن لوبیا چیتی دخیل است از جمله:میزان رسیدگی تولید کننده نسبت به محصول.محل کشت محصول.ارگانیک بودن مواد استفاده شده در تولید محصول خوشبختانه در مجموعه ما همه ی موارد درجه یک بودن محصول رعایت شده است و ما بهترین محصول را برای مشتریان خود در خارج از کشور تولید و ارسال می کنیم.

عوامل بسیار زیادی روی قیمت لوبیا چیتی تاثیرگذار است که تاثیرگذاری براساس نوع کشت آن و ارگانیک بودن آن و نوع بسته بندی آن تعیین می شود.سفارش محصول بصورت فله کمترین قیمت را دارد لوبیا سفید و چیتی از نظر مقدار فیبر بسیار غنی است. صرف منظم فیبر با کاهش چشمگیر کلسترول مضر و حفظ سلامت بدن ارتباط دارد.فیبر به جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند و احساس سیری در فرد ایجاد می کند.

سالاد لوبیا چیتی و کلم

برای تهیه سالاد کلم سفید با لوبیا چیتی بهتر است از شب قبل لوبیا را خیس کرده و بعد از چند ساعت خیس شدن آن را بپزیم بعد از پختن لوبیا روی آن آب گرم میگیریم و از آبکش رد می کنیم تا تمامی آب آن گرفته شود.

سالاد لوبیا چیتی یک و یک و کلم

سپس سیب زمینی را خرد کرده و با کمی نمک در آب بپزید، بعد از آن کاهو و کلم را خلالی کرده و خیارشور و هویج را نگینی برش داده و در نهایت نون تست را به صورت مکعبی برش و تفت دهید، برای درست کردن سس سالاد لوبیا چیتی و کلم هم می توانید ماست و سس مایونز را به خوبی با هم ترکیب کنید سپس مقدار کمی روغن زیتون به آن اضافه کرده و در آخر آبلیمو و پودر سیر و فلفل به آن اضافه کنید تا به آن طعم دهد. پس از آماده شدن سس، مواد را به سس اضافه کنید و سالاد خود را میل کنید.

لوبیا چیتی یک و یک

از جمله منابع غذایی ایده آل، کنسرو لوبیا چیتی یک و یک می باشد که حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشد، لذا برای سلامتی پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی بدن، بسیار مهم و ضروری است. همچنین فاقد کلسترول بوده و در مقایسه با سایر انواع لوبیا، از قند کمتری برخوردار است.

لوبیا چیتی، سرشار از پروتئین بوده، که برای تامین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان و اختلالات کلیوی نقش بسزایی دارد. شرکت یک و یک، با داشتن تجارب فراوان طی سالهای متمادی اکنون، یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید و پخش انواع مواد غذایی با کیفیت می باشد.

سالاد لوبیا چیتی یک و یک و کلم

این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات و نیز بکارگیری پرسنل با تجربه و توانمند و همچنین با استفاده از مشاوره دائمی کارشناسان متخصص و زبده، توانسته است تا انواع مواد غذایی بویژه کنسرو لوبیا چیتی یک و یک را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، روانه بازارهای داخلی نموده و بدین ترتیب نام خود را به عنوان یکی از برجسته ترین شرکت های تولید مواد غذایی به ثبت رساند. از جمله کالاهای تولیدی و توزیعی این شرکت می توان به آبلیموی صد در صد طبیعی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، رب انار، انواع خیارشور، انواع کنسروها، مرباجات و عسل، سس های گرم (کچاپ) و غیره اشاره نمود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا