آراد برندینگ

قیمت زالو آب شیرین

قیمت زالو آب شیرین

زالو ها انواع مختلفی در بازار دارند . به دلیل کمبود زالو های طبی در بازار شاهد افزایش قیمت زالوی طبی به بالاترین حد خود هستیم. برای استعلام بهترین قیمت روز زالوی طبی می توانید از مراکزی که خرید و فروش زالوی طبی را به صورت عمده انجام می دهند کمک بگیرید.

درمان برخی بیماری ها با استفاده از زالوی طبی قدمتی چندین ساله دارد و از نمونه های آن میتوان به اشاره این مورد توسط ابن سینا در کتاب قانون پرداخت.

استفاده ناصحیح و عدم اطلاع از خواص زالوی طبی باعث شده به مرور زمان استفاده از آن کمرنگ شود که این خواص به طور کامل در سایت آراد برندینگ شرح داده شده است. هر چند که در سالیان با تحقیقات و آزمایشهای جدید و استناد به نوشته ها و مدارک موجود از گذشته و بررسی هایی که در دانشگاه های آمریکا و اروپا انجام شد مجدد استقبال از زالو درمانی جهت درمان بسیاری از بیماری ها رو به افزایش گذاشته است.

گونه های بسیار متعددی از انواع زالو ها در طبیعت یافت میشود که تغذیه ۵۰ نوع آنها از طریق خون پستانداران می باشد و از این۵۰ نوع تعداد اندکی در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت زالو آب شیرین

سه نوع زالو به نام های هیرودو مدیسینالیس، هیرودو اورینتالیس و هیرودو وربانا بیشترین کاربرد را در پزشکی دارند و در ایران بیشتر از نوع هیرودو مدیسینالیس استفاده می شود.

زالوی طبی به خاطر وجود آنزیم های موجود در بزاق آنها است که از فواید درمانی فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشند در حالی که زالوهای غیر طبی چننین خاصیتی در بزاق خود ندارند و گاها حتی دارای آنزیم های سمی در بزاق خود هستند. به همین دلیل تشخیص زالوی طبی از غیر طبی بسیار در این صنعت می تواند تاثیرگذار باشد.

تشخیص زالوها و پرورش نوع طبی آن از اهمیت ویژه ای در طب سنتی برخوردار است. استفاده از زالوی سمی به جای زالوی طبی می تواند باعث مسمومیت شود و حتی اگر میزان مسمومیت بیش از اندازه باشد در مواقعی می تواند خطراتی جانی را هم برای استفاده کننده به همراه داشته باشد. به همین دلیل تشخیص انواع زالوهای طبی از نوع سمی آن نیاز به تخصص و مهارت هایی دارد.

زالو آب شیرین

یکی از راه های از بین بردن خون کثیف بدن که این روش نیز طب سنتی محسوب می شود انداختن زالو بر روی بدن می باشد.

حال اگر این زالو، زالوی آب شیرین غیر بهداشتی باشد ممکن است شامل اتفاقاتی شود منتهی ما امروز به اهمیت زالو می پردازیم.

زالو را به صورتهای مختلفی در علم پزشکی مورد استفاده قرار می دهند که یکی از مهمترین نوع آن به صورت پرورش زالو طبی تازه و زنده می باشد در این صورت برای درمان آن را به محل درد قرار می دهند تا با مکیدن خون آلوده درد را تسکین دهد.

از مهمترین خواص این زالو تازه برای درمان دردهای مثل شقیقه، گوش، درد زانو، آب آوردن مفاصل، جریان انداختن خون در شریانها و لای دست و آرنج و تصفیه خون می باشد.

قیمت زالو آب شیرین

این حیوان را می توان به صورت خشک شده و منجمد شده نیز نگهداری کرد این محصولات بیشتر برای تولید فرآورده های زالو آب شیرین به کار می رود.

و این فرآورده ها مانند انواع کرمها و پمادهای که برای درمان دردهای مفاصل یا برای کرمهای که برای زیبا سازی و از بین بردن بیماریهای پوستی استفاده می شود.

قیمت زالو آب شیرین

با توجه به افزایش میزان تقاضایی که برای زالوی زمینی آب شیرین در مراکز درمانی مختلف سراسر کشور انجام شده قیمت این موجود کمی افزایش یافته که در مراکز نگهداری و پرورش آن به صورت کلی برای متقاضیان ارائه می شود.

قیمت زالو آب شیرین

افزایش تقاضا همواره یکی از عوامل افزایش قیمت زالو آب شیرین در علم اقتصاد می باشد که زمانی که عرضه کم شود و کاهش یابد این افزایش قیمت با روند بیشتری و سرعت بالاتری صعود می کند و البته در کشور با توجه به تولید کنندگان و پرورش دهندگان بسیار زیادی که رواج یافته است عرضه این محصول نیز بالا می باشد و این تعدد عرصه سبب ایجاد رقابت در بین ارائه دهندگان می شود که باید محصولات خود را با کیفیت بهتر و قیمتهای مناسب تر به فروش برسانند تا مشتری بدست آورند.

هر کدام از زالوهای طبی در کشور با قیمتهای خاص خود به فروش م رسند که دارای نژادهای مختلفی می باشند و باید در هنگام تهیه این زالوها دقت داشت که سمی نباشند و نمونه های تقلبی درون آنها وجود نداشته باشد چون از آنجایی که این موجودات به صورت تماس مستقیم با بدن بیمار قرار می گیرند اگر سمی باشند می توانند سبب مسمومیت و یا حتی مرگ بیمار شوند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا