آراد برندینگ

قدم نورسیده با خودش درآمد میلیاردی آورد

قدم نورسیده با خودش درآمد میلیاردی آورد

طبق نمودار وزن و قد دخترمان رشد مناسبی داشت و هرازگاه برای بررسی می رفتیم. این جمله کاملا درست است که بچه با خودش روزی می آورد. طی همین فرایند رشد دخترم روی ترازوی پزشکی ایده ای به ذهنم زد و امروز من یکی از عرضه کنندگان بزرگ این محصولات هستم. در ادامه به معرفی می پردازیم.

ترازو پزشکی

براساس پیشرفت تکنولوژی ترازو پزشکی انواع مختلفی دارد و شما در هنگام خرید ترازو پزشکی می توانید با توجه به بودجه خود مدلهای آن را انتخاب کنید که از انواع ترازو پزشکی می توان موارد زیر را نام برد:

ترازو پزشکی عقربه ای: ترازوی ایمن و مستحکم برای اندازه گیری وزن می باشد. استفاده از این مدل ترازو بسیار راحت می باشد و کافی است ترازو را در سطح صافی قرار دهید و می توانید آن را روی صفر تنظیم کنید. با استفاده از ترازو وزن گیری پزشکی عقربه ای حداکثر وزنی که می تواند اندازه گیری کند 120 کیلو گرم معادل 260 پوند می باشد.

ترازو پزشکی دیجیتال: نسبت به ترازو پزشکی عقربه ای از دقت بالاتری برخوردار می باشد که با استفاده از باطری قلمی یا سکه ای تغذیه می کند دقت این مدل ترازوها 100 گرم و در برخی دیگر  50 گرم می باشد ترازو وزن کشی برای وزن کشی بزرگسالان طراحی شده است.

قدم نورسیده با خودش درآمد میلیاردی آورد

ترازو آشپزخانه

ترازو آشپزخانه مکانیکی دارای فنرهایی می باشد که مواد بر روی پلت بالای آن قرار می گیرد و وقتی که به آن فشار وارد شود فشرد می شود و اندازه گیری را نشان می دهد ولی این فنرها همیشه ب درستی کار  نمی کنند و امکان تغییر آن وجود دارد و یا ممکن است که در طول زمان شکسته شود در ترزاوهای مکانیکی این امکان وجود دارد که هنگام خواندن اندازه های بزرگ کاربر دچار مشکل شود. نمونه های پیشرفته ای از ترازوهای مکانیکی وجود دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین دارای قیمتهای بیشتری هستند که افراد نمی توانند هزینه آن را تقبل کنند.

قدم نورسیده با خودش درآمد میلیاردی آورد

باسکول دیجیتال

یکی از انواع پرکاربرد باسکول دیجیتال نوع صنعتی آن می باشد که بیشتر در کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند قیمت این نوع از باسکول ها بر اساس قیمت ارز تعین می شود و روزانه در حال تغییر است. 

به طور معمول در کارخانجات صنعتی از نوعی باسکول های دیجیتال استفاده می شود به این نوع از باسکول ها که فاقد کفه ی توزین می باشند باسکول های آویز می گویند که با استفاده بهترین مواد اولیه تولید شده و روانه ی بازار های داخلی و خارجی می شوند. باسکول های نوع پند یکی از بهترین نوع باسکول آویز موجود می باشند که با استفاده از قرار گرفتن جسم بر روی کفه ی توزین وزن گیری انجام می شود. بیشترین استفاده باسکول های آویز در کارخانجات صنعتی برای اجسامی می باشد که وزن گیری آن ها به وسیله ی باسکول های کفه ای ممکن نمی باشد.

برای وزن کردن اجسام در فروشگاه ها از ترازو هایی استفاده می شود که به آن ها باسکول های فروشگاهی گفته می شود این نوع از باسکول ها مدل بزرگ شده ی باسکول دیجیتال می باشند که توانایی اندازه گیری وزن اجسام سنگین را دارند. باسکول های فروشگاهی در ظرفیت ها مختلفی تولید شده و روانه ی بازار های هدف می شوند ظرفیت این نوع از باسکول ها برحسب نوع فعالیت مخاطبان تعیین می شود بدنه این نوع از باسکول ها از جنس استیل استنس می باشد به همین خاطر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قدم نورسیده با خودش درآمد میلیاردی آورد

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا