آراد برندینگ

وقتی عاشق پلاستیک شدم به ثروت رسیدم

وقتی عاشق پلاستیک شدم به ثروت رسیدم

خیلی بعید است که شما بتوانید در شغل یا کاری که دوست ندارید به درجات بالایی برسید. باور کنید اگر رویای خود را بیابید و برای رسیدن بهش تلاش کنیید دقیقا مثل من که تجارت در حوضه پلاستیک را شروع کردم به ثروت می رسید منتها قبل از هر چیزی باید شناختتان را بالا ببرید که در زیر به چند مدل پلاستیک و کاربردشان اشاره شده.

پلاستیک

فیلم پلی اتیلن سنگین یا نایلکس، همان پلاستیکی است که در پاساژ ها، فروشگاه ها و میادین هنگام خرید برای گذاشتن اجناس خریداری شده داخل آن عرضه می شود؛ قیمت جدید نایلکس عمده در انواع سایت ها آمده است. بهترین مرجع برای قیمت جدید نایلکس عمده همان سایت های اینترنتی و مراکز عرضه عمده این محصولات است. نایلکس از جمله لوازم اصلی در هر فروشگاه و مرکز فروش است.

جنس خریداری شده باید داخل چیزی گذارده و تحویل مشتری شود. هنگام خرید لباس، کفش، میوه، مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر وسیله ای لازم است تا بار خریداری شده را داخل آن گذاشت و تا منزل رساند. آن ها که طبیعت دوست هستند و طرفداران محیط زیست و حامیان کره زمین می باشند قطعا علاقمندند موقع خرید همراه خود کیسه پارچه ای ببرند تا از نایلکس کمتری استفاده شود در نتیجه از مقدار زباله دورریز کم شده و آسیب کمتری به طبیعت وارد شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_36246707811667984949282.jpg

پلاستیک دسته دار

از پلاستیک دسته دار تقریباً در تمام زمینه ها می توان از آن استفاده کرد. این محصول از مواد اولیه بسیار با کیفیت و در طرح و رنگهای گوناگون و متنوع تولید می شود که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارد.

.

این پلاستیک در کارخانه توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود و انسان در آن نقشی ندارد با توجه به برنامه ای که به دستگاه داده می شود دستگاه پلاستیک را فشرده می کند و در سایزهای معین و استاندارد قالب گیری کرده و سپس برش می زند.

مراحل تولید این پلاستیک نسبتاً سخت بوده و برنامه ریزی و طراحی دستگاه ها نیازمند توانمندی و مهارت بسیار زیاد می باشد. گاهی اوقات این پلاستیک دسته دار را از مواد وارداتی تهیه می کنند که در این صورت قیمت آن افزایش می یابد و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمود.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_36246707811667984949282 (1).jpg

پلاستیک زیپ دار

شما می توانید با استفاده از این محصول پر کاربرد، یعنی پلاستیک زیپ دار سایز بزرگ به راحتی مواد غذایی خود را فریز کرده و بدون کوچکترین نگرانی از اینکه محصولات شما فاسد شوند، به نگهداری از آنها بپردازید. کیسه‌ های فوق‌العاده زیپ کف تخت پلاستیک و کیسه فریزر زیپ دار اجازه پر کردن خیلی راحت رو میده با این سیستم بسته بندی زیپ شده دو گانه، کیف مد اجازه می دهد که بخشهای کوچک در چندین زمان ذوب شوند و باز کردن و بستن آنها با باز کردن آسان جدید آن حتی ساده تر است.

مزیت دیگر: کیسه‌های سوخت از جنس پلاستیک سه گانه و فوق مقاوم می ‌باشند که از انجماد تا دمای ۴۰- درجه سانتیگراد و تا ۹۰ درجه سانتیگراد در حمام آب دوام می ‌آورند. کیسه های به این دلیل انتظارات خانواده هایی که مایل به منجمد کردن مقادیر زیادی از مواد غذایی هستند را براورده می کند چرا که آنها به آسانی می توانند این مواد غذایی را پر کرده و اجازه دهند تا بخشهای کوچکی از آنها در اندازه های مختلف آب و برق آبی شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\mceu_36246707811667984949282 (2).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا