آراد برندینگ

قیمت قهوه اسپرسو فوری

قیمت قهوه اسپرسو فوری

امروزه اغلب افراد بر این باورند که ممکن است خرید قهوه اسپرسو در حجم زیاد طعم و عطر خود را از دست بدهد ولی در صورتی که این گونه نمی باشد و شما می توانید با شیوه نگهداری صحیح طعم و عطر آن را تا حد بسیاری حفظ نمایید و تنها نکاتی که باید انجام دهید نگهداری آن درون ظروف در بسته و مکانی دور از نور، حرارت و رطوبت می باشد.

شاید برای شما نیز این موضوع جالب باشد که قهوه اسپرسو برای نخستین بار در کشور ایتالیا اختراع گردید و پس از آن بین تمام کشورهای دنیا شناخته شد و طرفداران بسیار زیادی کسب نمود و مردم توانستند با تولید دستگاههای خانگی این نوشیدنی را به راحتی در منازل خود تهیه و استفاده نمایند.

قیمت قهوه اسپرسو فوری

برای رفاه شما عزیزان مجموعه آراد برندینگ این بستر را فراهم آورده تا بتوانید خریدی مطمئن و با کیفت داشته باشید و از طریق فرم فروش محصول اقدام نمایید.

شاید برای عده ای این سوال به وجود آید که قهوه اسپرسو چیست و با سایر قهوه ها چه تفاوتهایی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید اینگونه مطرح کنیم که قهوه اسپرسو یک نوع از روشهای درست کردن قهوه می باشد که به وسیله دستگاههای قهوه ساز صورت می گیرد و طعم گس و بسیار تلخی دارد.

قهوه اسپرسو همانگونه که گفته شد میزان تلخی بیشتری نسبت به قهوه ترک دارد.

قهوه اسپرسو میزان غلظت بیشتری نسبت به قهوه های ترک دارد و میزان مصرف آن نیز متفاوت می باشد؛ مثلا اندازه مصرفی اسپرسو شاتهای بسیار کوچک می باشد ولی قهوه های ترک به نسبت بیشتر بوده و چیزی حدود به یک فنجان می باشد.

قهوه اسپرسو فوری

روش درست کردن قهوه ترک با قهوه اسپرسو با یک دیگر متفاوت می باشد؛ همانگونه که گفته شد قهوه اسپرسو با دستگاه قهوه ساز و یا موکاپات تهیه می شود ولی قهوه های ترک روشی بسیار ساده تر دارند و در ظرف تک دسته مسی که اصطلاحا به آن شیرجوش گفته می شود با ترکیب آب جوش و قهوه بر روی شعله تهیه می شوند.

در قهوه های اسپرسو با توجه به روش تهیه ای که بر روی آن صورت می گیرد، خامه زیادی بر روی سطح آن ایجاد خواهد شد ولی قهوه های ترک بدین صورت نمی باشند.

قیمت قهوه اسپرسو فوری

از تفاوتهای دیگر قهوه اسپرسو فوری پرطرفدار زمان تهیه آنها می باشد که قهوه اسپرسو زمان بسیار کوتاهتری لازم دارد، ولی قهوه ترک به زمان بیشتری به نسبت احتیاج دارد .

حال با توجه به بازار داغ قهوه ها که امروزه بسیار محبوب واقع شده اند، نوشیدنیهای دیگری وجود دارند که بر پاپه قهوه اسپرسو تهیه می شوند؛ مثلا کاپوچینو، لاته و موارد بسیار دیگری که با توجه به این موضوع که میزان کافئین و تلخی کمتری دارند بسیار پر طرفدار می باشند.

برای تهیه باکیفیت ترین و بهترین قهوه اسپرسو  ابتدا باید از میزان کیفیت قهوه خریداری شده خود اطمینان حاصل فرمایید تا بتوانید یک قهوه عالی و خوش عطر و طعم داشته باشید.

قیمت قهوه اسپرسو

اگر قهوه ای را از قبل خریداری کرده اید و نمی دانید چه نوع قهوه ای است از طریق آسیاب شدن آن می توانید تشخیص دهید.

اگر دانه قهوه بسیار نرم آسیاب شده باشد نشان دهنده کافئین زیاد در آن می باشد و اگر درشت باشد و به صورت کامل پودری نباشد دارای کافئین کمتری است.

بسیاری از کافی شاپ ها برای طعم بهتر و همه پسند بودن قهوه های خود از قهوه اسپرسو ترکیبی استفاده می کنند به این صورت که مقدار مشخصی از قهوه عربیکا و مابقی را از قهوه اسپرسو ربوستا استفاده می کنند.

قیمت قهوه اسپرسو فوری

در مجموعه های عرضه کننده قیمت قهوه اسپرسو  معمولا به نحوه سرو این محصول بستگی دارد و نحوه سرو آن بستگی به مدل دم شده یا نشده آن بر می گردد.

اگر قهوه تلخ دوس دارید بهتر است در کنار آن از سیروپ های طعم دار استفاده کنید تا طعم تلخی آن باعث اذیت معده نشود.

اگر مشکلات دستگاه گوارش دارید بهتر است در ابتدا زیر نظر پزشک از این محصول استفاده کنید و در مرحله بعد از قهوه های بدون کافئین استفاده کنید.

اگر اهل مصرف زیاد قهوه هستید بهتر است دستگاه آن را تهیه کنید ممکن است در ابتدا هزینه تهیه این دستگاه برای شما زیاد باشد اما به دلیل استفاده روزانه از آن می توان گفت در هزینه خرید قهوه در بیرون از منزل به صرفه تر است.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا