آراد برندینگ

رخت فقر را با الکل از بین بردم

من کسب و کار جدیدم را در حوزه ی الکل با اندک سرمایه آغاز کردم و پس از مدتی به ثروت فراوانی دست پیدا کردم و هم اکنون برای تعداد قابل توجهی زمینه اشتغالزایی را فراهم کردم.

الکل سفید طبی

الکل سفید طبی از محصولاتی هستند که با تغییرات نرخ ارز، نرخ فروش آن ها نیز متغیر می شود.

مواد اولیه ای که در تولید این الکل به کار می روند از محصولات وارداتی هستند که تغییرات نرخ ارز بر قیمت فروش آن ها تاثیر مستقیم می گذارد.

تولیدکنندگان نیز بر اساس تغییرات نرخ ارز، قیمت فروش الکل سفید را مشخص می‌ نمایند.

به همین دلیل نیز نرخ فروش الکل سفید در بازار بسیار متغیر است.

افرادی که خواهان خرید این نوع از الکل ها با نرخ ارزان تر به نسبت بازار هستند، می توانند برای خرید مستقیم الکل سفید به تولیدکنندگان برتر آنها مراجعه نمایند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (36).jpg

الکل سفید یک لیتری

الکل سفید یک لیتری از تخمیر مواد قندی به دست می آید در حالی که متانول از روشهای سنتزی و گازی به دست می آید. کار با متانول بسیار خطرناک است و حتما باید متخصص باشید تا متانول را در استفاده خاص و تولید مواد خاصی مانند اسید استیک متیل ترشیو و، تخته سه لایه، رنگ و مواد منفجره به کار ببرید. رنگ شعله ی الکل اتانول آبی است اما رنگ شعله متانول سفید و زرد رنگ است.

متیلن یک ساختار رادیکالی است که حدود 14 درصد وزنی دارای هیدروژن است و یک اتم کربن با ساختار CH2 است. فرمول متانول CH3OH قطبی و فرمول اتانول CH3CH2OH نیمه قطبی می باشد.

راه اندازی خط تولید الکل 96 درصد با ستفاده از برج تقطیر پیشرفته مخصوص رقیق کردن مواد اولیه و داشتن تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین نیروی متخصص و استفاده از آب مقطر و داشتن مجوز برای تولید و حتی گرفتن مجوز از مشتری برای فروش مجاز آن و داشتن مخازن نگهدارنده.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (37).jpg

الکل طبی خوراکی

ابتدا در کارخانه با استفاده از بهترین تجهیزات آزمایشگاه و نیروی متخصص الکل طبی خوراکی و همچنین مواد کشاورزی مانند ملاس چغندر قند و دستگاههای تقطیر پیشرفته الکل طبی 96 درصد تولید می شود سپس به مقدار سه به یک الکل 96درصد آب مقطر ترکیب می شود تا الکل 70درصد تولید شود. اولین راه تشخیص این دو نوع رنگ شعله ی آن است که رنگ شعله ی متانول سفید یا همان زرد رنگ است و رنگ شعله ی الکل 70 آبی است و دومین تفاوت در نقطه‌ی جوش این دو نوع محصول است.

در اتانول 96 در دمای پایین 78درجه به جوش ولی متانول در دمای 655 درجه سانتی گراد به جوش می آید به همین خاطر از الکل 96 درصد برای تولید ضد یخ استفاده می‌کنند و فرمول الکل اتانول CH3CH2OH و نیمه قطبی است. فرمول الکل متانول CH3OH قطبی و به الکل چوب بینوا و متیل الکل معروف شده است و متانول یک نوع الکل شیمیایی است و استفاده از این ماده بیشتر در صنعت لاک سازی و رنگسازی و تهیه پلاستیک و مواد منفجره است پس در زمان استفاده از این ماده باید بسیار مراقب باشید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (38).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا