آراد برندینگ

با این تکنیک ها درحوزه لوله ثروتمند شدم

با این تکنیک ها درحوزه لوله ثروتمند شدم

اگر به دنبال ثروتمند شدن هستید و نمی دانید دست به چه کاری بزنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که در حوزه ی انواع لوله فعالیت خود را شروع کنید و با سود های کلان آن آشنا شوید. برای اینکه در زمینه اجسامی مانند لوله کار کنید نیاز به سرمایه بسیار ندارید اما می توانید با کمک آن سرمایه های بسیاری را به خود جذب کنید. د رادامه می خواهیم شما را با انواع لوله های پرکاربرد امروزه که در اکثر موارد از آن استفاده می شود را معرفی کنیم.

لوله گالوانیزه

بیشترین استفاده از لوله‌های گالوانیزه برای انتقال گاز و آب است. از مهم‌ترین موارد کاربرد لوله‌ گالوانیزه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

عموماً به عنوان لوله‌های آبرسانی در ساخت‌و‌ساز استفاده می‌شود. گرچه کاربرد آن‌، فقط محدود به انتقال مایعات نمی‌شود بلکه بخش عمده‌ای از خطوط انتقال گاز نیز توسط لوله‌های گالوانیزه ایجاد می‌شود.

در سیستم آبیاری نیز کاربرد بسیار زیادی دارند.در ساخت تصفیه‌خانه‌ها و سیستم‌های تهویه نیز کاربرد فراوانی دارند.

به طور کلی، لوله‌های گالوانیزه از پُرکاربردترین لوله‌ها می‌باشند که با توجه به دسته‌بندی‌ها و ویژگی‌های این لوله، می‌توان از آن در انتقال آب، گاز یا ساخت تصفیه‌خانه‌ها و سیستم‌های تهویه استفاده کرد.

همان‌طور که می‌دانید، قیمت مقاطع فولادی طی روز، نوسان‌های زیادی دارد

با این تکنیک ها درحوزه لوله ثروتمند شدم

لوله های آبیاری  

لوله‌های پلی اتیلن در قسمتهای آبده و در سیسستم‌ آبیاری قطره‌های با توجه به فشار کاری کم از لوله‌های پلی اتیلن با دانسیته پائین استفاده می‌شود و لوله های آبیاری از سایز 16 الی 32 میلیمتر با فشارهای کاری 2.5 , 4 و 6  بار تولید می‌شوند. طول عمر لوله پلی ایتلن با دانسیته پائین به واسطه مواد اولیه تولیدی آنها، بنا به شرایط و محیط استفاده از 10 ال 15 سال می‌باشد.

نوار آبیاری لوله پلی اتیلن، لوله نواری دریپر سرخودی است که به سادگی و به سرعت نصب می‌گردد و راندمان بالایی دارد. این لوله به گونه‌ای طراحی شده است که روزنه‌های ورودی آب، لوله زیگزاکی کناری، دریپر، یک واحد منسجم را تشکیل می‌دهند.

با این تکنیک ها درحوزه لوله ثروتمند شدم

لوله سه لایه  

لوله های سه لایه پلی پروپیلن سه لایه با الیاف شیشه جهت جلوگیری از انبساط طولی معمول در لوله های پلی پروپیلن تک لایه ،  گروه_صنعتی_وحید باورود اخرین تکنولوژی مربوط به لوله های پلی پروپیلن اقدام به تولید لوله سه لایه پلی پروپیلن نموده است.

موارد کاربرد لوله های سه لایه پلی پروپیلن

رایزرهای برج خنک کننده

سیستم توزیع هوای فشرده

انشعاب از رایزرهای اصلی در منازل

استفاده به جای کلکتور در موتورخانه

رایزر سیستم اب شرب مصرفی

رایزر سیستم لوله کشی فن کویل

کلکتورهای مدفون سیستم گرمایش کف و…

با این تکنیک ها درحوزه لوله ثروتمند شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا