آراد برندینگ

فندق سرشار از آنتی اکسیدان می باشد

فندق مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان را فراهم می کند. آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کنند که می تواند به ساختار سلولی آسیب برساند و باعث پیری، سرطان و بیماری قلبی شود. فراوان ترین آنتی اکسیدان ها در فندق به عنوان ترکیبات فنلی شناخته می شوند. خرید فندق عمده و مصرف آن، موجب بهره مندی از این خواص می شود.

ثابت شده است که آنها به کاهش کلسترول خون و التهاب کمک می کنند. آنها همچنین می توانند برای سلامت قلب و محافظت در برابر سرطان مفید باشند. یک مطالعه هشت هفته ای نشان داد که خوردن فندق با پوست یا بدون پوست، استرس اکسیداتیو را به میزان قابل توجهی در مقایسه با نخوردن فندق کاهش می دهد. با این حال، اکثر آنتی اکسیدان های موجود در پوست آجیل متمرکز شده اند.

فندق سرشار از آنتی اکسیدان می باشد

جلوگیری از سرطان با مصرف فندق

در میان سایر آجیل ها مانند گردو و پسته، فندق دارای بالاترین غلظت از دسته ای از آنتی اکسیدان ها به نام پروآنتوسیانیدین است. برخی از مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی نشان داده اند که پروآنتوسیانیدین ها ممکن است به پیشگیری و درمان برخی از انواع سرطان ها کمک کنند. تصور می شود که آنها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کنند. در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز، نام میوه ی تازه ی این محصول به چشم می خورد.

علاوه بر این، فندق سرشار از ویتامین E است، آنتی اکسیدان قوی دیگری که محافظت احتمالی در برابر آسیب سلولی که می تواند باعث ایجاد یا افزایش سرطان شود را نشان داده است. به طور مشابه، فندق 87 درصد از RDI (مصرف روزانه مورد نیاز) منگنز را فراهم می کند که نشان داده است به عملکرد آنزیم های خاصی کمک می کند که می تواند آسیب اکسیداتیو را کاهش دهد و خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد. چند مطالعه در لوله آزمایش نشان داد که عصاره فندق می تواند در درمان سرطان دهانه رحم، کبد، سینه و روده بزرگ مفید باشد. علاوه بر این، یک مطالعه حیوانی با استفاده از محصول ساخته شده از عصاره پوست فندق منجر به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ پس از دوره مطالعه هشت هفته ای شد.

فندق سرشار از آنتی اکسیدان می باشد

فندق موجب تقویت استخوان ها می شود

منیزیم و کلسیم برای سلامت استخوان ها و مفاصل شما ضروری هستند. منیزیم اضافی که توسط استخوان‌های شما ذخیره می‌ شود در صورت کمبود آن کمک می‌کند. علاوه بر این، آنها حاوی منگنز هستند که برای رشد و استحکام استخوان ایده آل است. با وجود اینکه قیمت پسته عمده گران می باشد اما برای این تقویت استخوان در کنار فندق ضروری است.

تقویت شگفت انگیزی برای سیستم عصبی فراهم می کند. گرما دوست است، برای پوست عالیه و موجب افزایش رشد عضلات می شود.

فندق سرشار از آنتی اکسیدان می باشد

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا