آراد برندینگ

با گلاب ثروت در آسمان زندگی ‌ام شروع به باریدن کرد

با توجه به این‌ که عرقیجات گیاهی بسیار پرخاصیت هستند و امروزه افراد زیادی با توصیه اطباء طب سنتی به‌ دنبال محصولات ارگانیک و عرقیجات گیاهی هستند تا سالم ‌تر بمانند این محصول یک فرصت طلایی برای کسب‌ و کار است و من از این فرصت استفاده کردم و توانستم درآمد خود را در این زمینه رونق دهم و به سود بالایی دست یابم. در این ‌جا قصد دارم شما را با پر فروش ترین انواع گلاب آشنا کنم.

گلاب لوکس ربیع

گلاب لوکس ربیع یکی از برندهای پر طرفدار در حوزه عرقیجات می باشد. می توان گفت مصرف مرتب و روزانه گلاب باعث شسته شدن بدن از سموم و آلودگیها می ‌شود افرادی که ریه‌های عفونی دارند و همواره از این‌موضوع رنج می ‌برند. مصرف گلاب می ‌تواند به‌ خوبی ریه و قلب را از عفونت پاک‌سازی کند و به ‌سلامت این اعضا کمک بسزایی می ‌کند بنابراین مصرف گلاب دو آتشه باعث جلوگیری از ابتلا به عفونت ریه می ‌شود. تحقیقات ثابت کرده ‌است که اگر دچار به بیماریهای ویروسی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی شدید می‌ توانید از گلاب دو آتشه برای بهبود وضعیت سلامت خود استفاده کنید.

با گلاب ثروت در آسمان زندگی ‌ام شروع به باریدن کرد

گلاب دو آتیشه طوبی

گلاب دو آتیشه طوبی یکی از بهترین برندهای گلاب می باشد. از میان گل ها معروف ترین گل رز صورتی است که معروف به گل محمدی است که از آن برای تولید گلاب دو آتیشه استفاده میکنند با ما همراه شوید تا با ویژگی های این محصول آشنا شوید. بوته ی گل محمدی سالی یکبار گل می دهد ومعمولا گل ها در اوایل صبح باز می شوند وبهترین زمان برای چیدن گل ها همان اول صبح است. در این زمان چون گل ها تازه باز شدند عطر وبوی ورنگ بسیار خوبی دارند. ولی در طول روز هم عطر آن از بین می رود وهم رنگ گل از سفیدی به سفیدی برسد و این باعث می شود مرغوبیت آن از بین برود. زمان برداشت گل در اوایل بهار و اردیبشت است پزوهشگران معتقدند با توجه به زنتیک گل پیدایش اولیه گل در ایران بوده واز انجا به شهر های دیگر به کشور های دیگری مثل تر کیه وبلغارستان منتقل شده است.

با گلاب ثروت در آسمان زندگی ‌ام شروع به باریدن کرد

گلاب دو آتیشه

یکی از عرقیات معروف و خوشبو که در بیشتر شربتها استفاده می شود، گلاب دو آتیشه اصل است که معمولا خریداران می توانند در شهرهای کاشان، تهران و شیراز آن را تهیه کنند. گلاب مایعی می باشد که از عصاره گل محمدی به دست می آید و عطر و بوی بی نظیری دارد که در بسیاری از کیکها و شیرینیها از این اسانس خوشبو استفاده می شود. از این محصول معمولاً در صنایع مختلف استفاده می کنند مخصوصا این رایحه خوشبو در صنعت عطر سازی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول علاوه بر عطر و بوی بی نظیری که دارد برای درمان بسیاری از بیماریها از جمله برونشیت، تشنج و غیره بسیار مفید است.

با گلاب ثروت در آسمان زندگی ‌ام شروع به باریدن کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا