آراد برندینگ

چراغ قوه شارژی هدبند بوش

چراغ قوه شارژی هدبند بوش

در قدیم از فانوس استفاده می کردند و امروزه چراغ قوه شارژی جایگزین آنها شده است و یکی از پرفروش ترینها می باشد. امروزه چراغ قوه ها در مدلها و انوع مختلفی وجود دارند که از انواع چراغ قوه شارژی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

در صورتی که شما تمایل به خرید این محصولات را داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده این با مشاور فروش مجموعه آراد برندینگ ارتباط گرفته و نسبت به ثبت خرید و آگاهی بیشتر اقدام نمایید.

چراغ قوه شارژی هدبند بوش

در خصوص چراغ قوه ها باید خدمت تان عرض کنیم که برای اولین بار در انگلیس توسط اقای میسل مخترع بزرگ محصولات الکتریکی ارائه شد این محصول با استفاده از سه عدد باطری کربنی در محفظه ای لوله ای شکل گنجانده شده بود.

که نیروی دریافت شده از باتری را به لامپ رشته ای بسیار ضعیفی که در قسمت ورودی آن گنجانده شده بود وارد می شد در قیمت بدنه نیز یک سویچ فلزی شکل برای آن تعبیه شده بود تا مصرف کنندگان به سادگی بتوانند با پایین یا الا بردن آن جریان برق را اتصال داده و چراغ قوه را روشن نمایند.

چراغ قوه شارژی ال ای دی هدبند

همانطور که می دانید یکی از ابزارهایی که امروزه از آن برای روشنایی در منزل و حتی جاهای تاریک دیگر استفاده می گردد چراغ قوه می باشد که انواع مختلفی دارد و در بین آنها پرفروش ترین و پرکاربردترین نوع می توان به چراغ قوه شارژی هدبند اشاره نمود.

این نوع چراغ قوه ها به دلیل داشتن نور و تابش مستقیم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و هم اینکه به جهت اینکه می توان آن را به صورت هدبند استفاده کرد بنابراین گزینه مناسبی برای مصارفی می باشد که افراد در حین انجام کار نیاز به دو دست خود دارند.

چراغ قوه شارژی هدبند بوش

معمولا برای کار در معادن و مکانهایی که نیاز به نور بیشتر و همچنین کار با دو دست نیاز می باشد، بنابراین می توان از چراغ قوه ای که از لامپهای ال ای دی هستند استفاده کرد.

همانطور که می دانید این چراغ قوه شارژی می تواند تا 6 ساعت شارژ کامل را برای تولید نور داشته باشد. قابل ذکر است که لامپهای ال ای دی موجود در این نوع چراغ قوه ها دارای عمر طولانی هستند و هیچ گونه نیازی به تعویض ندارند.

ضمنا، این نوع چراغ قوه ها دارای توانایی تولید نور بسیار زیاد می باشد که در برخی موارد تا 500 متر را نیز در بر می گیرد.

هنگامی که ناگهان ضربه ای به این چراغ قوه ها وارد شود، هیچ آسیبی به آنها نمی رسد، زیرا این چراغ قوه ها نشکن بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند.

چراغ قوه شارژی بوش

شرکت بوش بالغ بر بیش از 20 سال بر روی لامپ های رشته ای تنگستن کار کرد تا توانست نسل بعدی چراغ قوه شارژی بوش قوی را عرضه نماید این چراغ قوه ها بر خلاف نمونه های قبلی می توانستند.

تا مدت زمان بیشتری به فعالیت پرداخته و اصلا داغ نکنند این ملزومات کاربردی به جای استفاده از کلید های فلزی برای اولین بار از کلید های پلاستیکی در فرآیند روشن و خاموش شدن شان استفاده شد این موضوع باعث شد تا قیمت آنها بیش از 10 درصد کاهش یابد ضمن اینکه باتری های کربنی آنها افزایش قیمت قابل توجهی را پیدا کرده بودند.

چراغ قوه شارژی هدبند بوش

این موضوع به دلیل افزایش حجم باتری های آنها بود تا اینکه نهایتا در سال 1990 میلادی با روی کار آمدن چراغ قوه های شارژی ارزان قیمت استفاده و کاربرد آنها برای مصارف مختلفی به کار برده شد که در ادامه به طور کامل به بیان هر کدام از آنها می پردازیم.

بعد از اینکه برق اختراع شد برای استفاده از روشنایی نمونه لامپ نیز اختراع گردید و انواع مختلف لامپها به صورتهای گوناگون تولید شدند همچنین کم کم تولید کنندگان به این موضوع پی بردند.

که می توانند برق را ذخیره کرده و به صورت لامپهای سیار از آنها استفاده کنند و ساخت انواع چراغ قوه از آنجا شکل گرفت نمونه های اولیه این محصولات دارای حجم بزرگ با مقدار بازدهی پایین بودند و می توانستند ساعات کمی برق را درخود ذخیره کنند.

به همین دلیل تحقیق بر روی ساخت این محصولات ادامه داشت و رفته رفته تنوع آنها نیز گسترش پیدا کرد و اکنون به گونه ای هستند که می توانند با داشتن حجمی کوچک مقدار زیادی انرژی را درخود نگه داشته و روشنایی بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار دهند البته فقط مشکل از نگهدارند منبع انرژی مانند باطریهای استفاده شده نبود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا