آراد برندینگ

با رعایت قوانین کمتراشتباه کنیم و موفق شویم

با رعایت قوانین کمتراشتباه کنیم و موفق شویم

باید شغل و کسب و کاری را برای خود انتخاب کنیم که ارزش زمانی را که بر روی آن می گذاریم داشته باشد، تجارت و تولید از مسیرهای بسیار مفید و سودآور برای فرد و جامعه می باشد، یکی از عرصه های تجارت که می توان سود کلانی داشته باشد داد و ستد در زمینه تابلو تزئینی می باشد.

تابلو چرم

تابلو چرم در اکثر خانه ها و منازل دیده می شود و حتی مکانهای تجاری و آموزشی و غیره نیز از این تابلوها استفاده می کنند که نمای بسیار زیبایی به محیط اطراف می دهد. قیمت و کیفیت این تابلوها بسیار مطلوب و مناسب می باشد و اکثر افراد می توانند نمونه های مختلف آن را برای خودشان تهیه کنند.

زیبا ترین و شیک ترین نمونه های تابلو چرم در مدلهای جدید برای افراد علاقمند ارائه شده است که طرحهای آن بسیار زیبا و جذب خواهد بود. یکی از پر فروش ترین نمونه های تابلو چرم که جدیدا در بازار ارائه می شود مدلهای تکه ای آن می باشد که با استفاده از چرم به صورت تکه ای به همدیگر وصل شده اند و طرحهای مختلفی بر روی آنها چاپ و طراحی شده است.

برخی از این مدلها به وسیله چسب چوب یا چسب مخصوص چرم به یکدیگر چسبیده اند و برخی دیگر با استفاده از ابزار دوخت و نخ و سوزن به هم متصل شدند تا نمای زیبایی به وجود بیاورند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\7.jpg

تابلو رنگ روغن فانتزی

تابلو رنگ روغن فانتزی به شیوه ی مدرن جزو پیشرفته ترین سبک در تکنیک رنگ روغن می باشند و از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار هستند.

این سبکهای مدرن معمولا به شکل یک ایده یا فکر و خیال می باشند که در ذهن نقاش وجود دارند و هنرمند سعی دارد تا نگاه خود را به جهان بازتاب کند. نقاشی مدرن به عنوان نقاشی چند بعدی نیز شناخته می شود و جزو خاص ترین تابلوهای تزیینی به شمار می رود.

از آن جا که تابلو رنگ روغن سبد با طرح خانه باغ بسیار آرام بخش و خاص می باشد برای استفاده در مراکز روانشناسی کاربرد زیادی دارد تا این آرامش را به بیماران نیز القا کند. تابلوهای نقاشی رنگ روغن مدرن سبکهای مختلفی دارند.

به طوری که زشت را زشت و زیبا را زیبا ترسیم می کند. اکسپرسیونیسم: این نوع سبک برای القای هیجانات شدید هنرمند می باشد و با رنگهای تند و اشکال کج و معوج طراحی می شود.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\9.jpg

تابلو دکوراتیو مینیمال

یکی از خاص ترین نماها را تابلو دکوراتیو مینیمال یا تابلو نقاشی مدرن دارند که افراد زیادی این مدل را می پسندند و برای خرید آن به مراکز فروش آن در گالریهای هنری مراجعه می کنند. طراحیها و تابلوهای سبک مینیمال در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب می باشند که می توانند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند.

این تابلوها در اندازه های مختلفی وجود دارند و طرحهای گوناگونی را شامل می شوند، برخی از آنها تصویر کامل نشده صورت یک انسان، سر یک حیوان و یا نمای کلی از یک جنگل و غیره می تواند باشد.

طراحی برخی از این تابلوها به صورت رنگی و برخی دیگر می تواند سییاه سفید باشد و سبک بسیار خاصی است که می تواند حتی چند موجود را در هم ترکیب کرده و برای نمایش ارائه دهد.

برخی از افراد با استفاده از خلاقیت و مهارت خود می توانند زیبا ترین و جذاب ترین تابلو را باب سلیقه خود طراحی و تهیه کنند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\8.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا