آراد برندینگ

با دست خالی ثروتمند شدم

با دست خالی ثروتمند شدم

سرمایه زیادی نداشتم اما باید به ثروت می رسیدم تلاش های زیادی کردم و در سایت های مختلف تجارب افراد موفق را مطالعه می کردم و در نهایت تصمیم گرفتم وارد شغل تجارت شوم و فعالیت خودم را در حوزه چینی آلات بهداشتی شروع کردم و توانستم موفق شوم. همراه ما باشید تا در این مقاله بیشتر با این محصول آشنا شوید.

چینی بهداشتی ایساتیس

تولیدات چینی بهداشتی ایساتیس با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده و دارای استاندارد بین المللی ISO 9001 می‌باشد.

امروزه شرکت چینی بهداشتی ترک سرام محصولات خود را علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهای مختلف آسیایی صادر می کند.

چینی بهداشتی به آن دسته از محصولاتی گفته می‌شود که در زمینه بهداشت ما انسان ها طراحی و تولید شده است معمولاً لعاب این محصولات ضخیم‌ تر از لعاب ظروف چینی میباشد.

همچنین ضخامت دیواره این ظروف این محصولات نیز نسبت به ظروف چینی بسیار بیشتر می باشد دلیل اصلی چینی آلات در محصولات بهداشتی شستشوی راحت و زود هنگام آن می باشد.

با دست خالی ثروتمند شدم

چینی بهداشتی کرد

چگونگی ساخت محصولات چینی بهداشتی کرد از فلوسپات و خاک کائولن سیلیس که با هم ترکیب می شود و با فرمولی خاص به صورت خمیری در می آید که به آن خمیر کالباس میگویند.

با فرآیندهای خاص، عملیات آزمایشگاهی و با وجود دستگاه های فرم دهی تبدیل به ظروف چینی می شود.

روش دوغاب ریزی بر روی چینی یک روز طول می کشد و بعد از آن این خمیر شکل گرفته به علاوه لایه رویی آن در کوره میرود و حرارتی معادل با ۱۳۵۰ درجه سانتیگراد به آن داده می شود.

در نهایت محصول به دست آمده چینی می باشد. روش های دیگری نیز قابل کاربرد است که کار ساخت را راحت تر می کند و امروزه ازآن بیشتر استفاده می شود.

با دست خالی ثروتمند شدم

چینی بهداشتی

امروزه با وجود دستگاه های مدرن و همچنین آزمایشگاههای فوق حرفه ای روش های نوین برای ساخت چینی بهداشتی مهیا شده است که این محصول را متمایز با محصولات گذشته خود، که با روشهای بسیار سخت و دشوار انجام می شد تولید می کند.

به مراتب مراحل تولید بسیار کوتاهتر نسبت به گذشته و مرغوبیت کالا بسیار بالاتر از از محصولات چینی بهداشتی گذشته یا اولیه می باشد. کارخانجات متعدد در زمینه چینی یکی از بارزترین روشهای ساخت چینی امروزه می باشد.

از کاربردهای چینی بهداشتی ‌می توان شستشوی راحت و آسان و استفاده مفید را لحاظ کرد این محصولات بیشتر در قسمت سرویس بهداشتی منازل و اداره جات و هتل ها و مکانهای عمومی کاربرد دارد از نمونه های آن می توان به روشویی توالت فرنگی توالت زمینی روسنگی و غیره اشاره کرد.

با دست خالی ثروتمند شدم

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا