آراد برندینگ

با تعیین هدف مسیر ثروت سازی را یافتم

با داشتن هدف شما می توانید مسیر راه را بهتر ترسیم کنید و با نظم دادن به تلاش های تان زودتر به هدف مورد نظر خود خواهید رسید. من که هدف ثروتمند شدن را در سر داشتم توانستم مسیر تجارت را برای رسیدن به این هدف ارزشمند انتخاب کنم و با خرید و فروش محصول شیره به این آرزو رسیدم و ثروتمند شدم.

شیره انگور شیراز

شیره انگور که با نام دوشاب نیز شناخته می شود محصولی با خواص بی نظیر است. تهیه شیره انگور شیراز کاری بسیار زمان بر و پر از زحمت است اما به جرئت می توان گفت که خواص بی نظیر آن ارزش تولید سختش را دارد برای تولید شیره انگور نه تنها از انگور بلکه از کشمش نیز می توان استفاده کرد. برای تهیه یک شیره انگور مرغوب اولین نکته ای که حائز اهمیت است استفاده از انگور با کیفت است. شیره انگور شیراز با رعایت این اصول یکی از تولید کنندگان این محصول است شیره انگور در شهر ها و مکان های مختلف با دستورات مختلفی تولید می شود به همین علت انواع شیره های انگور در ویژگی هایی مثل طعم، رنگ و میزان غلظت با هم تفاوت دارند.

با تعیین هدف مسیر ثروت سازی را یافتم

شیره انگور در بازار

شیره انگور در بازار به دلیل خواص فراوان طرفداران زیادی دارد. دوشاب یا شیره انگور یک دسر بدون شکر است که طعم بسیار شیرین و لذیذی دارد و از جوشاندن انگور تهیه می شود تا شربت پخته شده به شکل یک توده ی غلیظ عسل مانند با رنگ تیره تبدیل شود. این ماده اثرات درمانی داشته و در طب سنتی جهت درمان سرفه و به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی بکار برده می شود. پیش از آنکه در مورد ویژگی‌های شیره انگور صحبت کنیم، بهتر است نکاتی را در مورد میوه انگور بدانیم: این میوه در طول رسیدن کامل حاوی حدود ۶۵ الی ۸۵ درصد آب، ۱۵ تا ۲۵ درصد گلوکز و فروکتوز است که به راحتی توسط بدن انسان جذب می شود. علاوه بر این انگور حاوی ویتامین هایی از جملهA, B2, B1, و اسیدهای آمینه و مواد معدنی است، همچنین مواد نیتروژن دار، استات، اترکمپلکس، موم و روغن که برای بدن انسان در دسترس و ضروری هستند.

با تعیین هدف مسیر ثروت سازی را یافتم

شیره ی توت سفید

شیره ی توت سفید را می توان در وعده ی غذایی صبحانه همراه با دیگر مواد غذایی مانند ارده یا کره و حلوا استفاده کرد که علاوه بر طعم بسیار عالی خواص آن نیز دو چندان می شود و هم چنیی شیره توت را به عنوان میان وعده با کاهو و … نیز می توان استفاده کرد. قیمت شیره ی توت سفید از 46.000 تا 73.000 هزار تومان متغیر است. نوع توت هم در کیفیت و قیمت شیره آن موثر است برای مثال طعم شیره توت مشهد خوشمزه تر و بهتر ازسایر گونه هاست است. همان طور که گفته شد شیره توت تازه و دستچین شده از درخت کیفیت بالاتری دارد لذا قیمت شیره ی توت سفید بالاتر است. با توجه به این که توت محصولی است که در فصول خاصی از سال در دسترس است قیمت شیره آن هم به دلیل همین کمبود نوسان بسیار بالایی دارد.

با تعیین هدف مسیر ثروت سازی را یافتم

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا