آراد برندینگ

قیمت پشم شیشه تبریز

قیمت پشم شیشه تبریز

عایقهای حرارتی و صوتی یا به اختصار پشم شیشه نوعی از الیاف معدنی است که حاصل از مواد بازیافت شده شیشه ذوب شده می باشد که به همراه ترکیباتی نظیر رزین و ماسه معمولی ترکیب شده است و در شهرهای صنعتی همچون اصفهان و تبریز تولید می شود.

این الیاف که بافتی سوزنی شکل و ریزی دارند به ازای هر رول چیزی در حدود 10 بطری شیشه بازیافتی را در خود جای داده اند.

این عایقها با آلکوستیک نمودن و حذف صدا تمام مسئلیت عبور فرکانسهای صوتی را بر عهده دارند.

قیمت پشم شیشه تبریز

از تمامی بازرگانان و تجاری که تمایل به همکاری در طرحهای توسعه ای آراد برندینگ را دارند درخواست می شود تا با مراجعه به سایت مجموعه نسبت به ارتباط با مشاورین و کارشناسان مجرب ما اقدام نمایند

استفاده از این الیاف در دهه 1950 میلادی گسترش یافت در واقع این مواد سابقه حضور بیش از هفت دهه را در جهان تجربه می نمایند.

البته نمونه های غیر صنعتی و بسیار محدودتری از این مواد در سالاهای 1800 میلادی تولید شد نتوانست موفق عمل کند و عملا تولید این محصولات حدود 150 سال به طول انجامید تا روند تولید مواد اولیه و دستگاه های لازم در این زمینه به سرانجام برسد.

پشم شیشه تبریز

پشم شیشه ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت آب و رطوبت دارند می توانند خیال شما را از بابت نفوذ نم به داخل ساختمان یا واحد منزل تان راحت نموده و محیطی ایمن را برای شما ارزانی دارد.

اما شاید با خود بپرسید که چه خاصیتی باعث می شود تا این عایق بتوانند این سطح از مزایای ویژه را از خود نشان دهند در پاسخ باید خدمت تان عرض کنیم که شاخص مقاومت نفوذ آب و حرارت در این عایقها به عدد 10 می رسد.

قیمت پشم شیشه تبریز

یکی از کاربردهای مهم پشم شیشه تیریز در صنعت ساختمان است این عایقها به دیلل خواص مکانیکی و فیزیکی بسیار ویژه ای که دارند می توانند با پوشاندن فضاها و معبرهای خروج انرژی ساختمان تا بیش از 40 درصد در مصرف انرژی گرمایی شما صرفه جویی ایجاد نموده و برای شما بازدهی بسیار بالایی را به ارمغان آورد.

در واقع هر چقدر این عدد به 12 نزدیک تر باشد نشان دهنده استحکتم و داشتن ویژگیهای منحصر به فرد در آن عایق می باشد که در این زمینه این عایقها با کسب چنین نمره ای نشان می دهند که الیاف پشم شیشه مورد استفاده در آنها کاملا علمی و با فناوری الکتراسیون انجام شده است.

قیمت پشم شیشه

مواد اولیه در ساخت پشم شیشه چون: سیلیس به میزان 44 درصد، کربنات سدیم به میزان هجده درصد، فلدسپات به میزان یازده درصد، سنگ آهک به میزان 3 درصد، با ماریم به میزان سه درصد استفاده شده است میزان کیفیت تولید پشم شیشه خوب به میزان کیفیت این مواد بستگی دارد همچنین، نرخ نهایی پشم شیشه به میزان خالصی مواد بکار رفته در تولید پشم شیشه وابسته می باشد.

معمولا از پشم شیشه و عایق رطوبتی پارسیک بصورت وسیع در دمای 25 سانتی گراد در انواع پروژه های ساختمانی صنعتی و نیمه صنعتی بکار گرفته می شود پشم شیشه عمده برای خریداران تولیدات صنعتی به صرفه و مناسب تر است.

قیمت پشم شیشه تبریز

یکی از موارد تاثیر گذار در مصرف این محصول، قیمت پشم شیشه است.

امروزه فروش پشم شیشه در صنعت ساختمان سازی بسیار پررونق است این محصول در ساختمانها به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود و برای جلوگیری از سروصدا از فوم یونولیت استفاده می شود بطور قطع نمی توان گفت که پشم شیشه در کاهش صدا تاثیری ندارد انواع آن در شکل لوله ایی، پانلی، تخته ایی، لحافی، پتویی، و فله ای در ایران تولید می شود.

ین پنلهای به عنوان یکی از اجرای مهم و تاثیر گذار در فرآیند ساخت درب دوجداره و پنجره های عایق و ضد صدا شناخته می شود.

دربهای ضد ضدا تولیدی با این محصولات با توجه به مدل و طیفهای متنوعی که در انتخاب دارند به شما این اجازهخ را می دهند تا نمونه مورد نظر خود را با توجه به نیاز و علاقه تان انتخاب نمایید.

برای مثال نمونه هایی از این دربها وجود دارند که علاوه بر عایق صدا بودن در برابر حرارت نیز مقاومت داشته و از استحکام بالایی در این خصوص برخوردارند و نوع پیشرفته آنها قابلیت عدم نفوذ آب را نیز به مزایای خود افزوده است.

عایقهای صوتی چرمی: این نمونه ها ندرتا برای عایق سازی درب های دستشویی مورد استفاده قرار می گیرند.

به این صورت که آنها را به صورت روکوبی شده بر روی دربها قرار می دهند این عایقها زمانی که با نمونه ای دیگر ترکیب شوند می توانند عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا