آراد برندینگ

این عوامل شما را در مسیر ثروتمندی قرار می دهد

این عوامل شما را در مسیر ثروتمندی قرار می دهد

اگر شما هم دوست دارید در این مسیر کنار افراد زیادی باشید کافیست تا به وسیله بهترین محصول صیفی جات مانند هویج درآمد بالایی را برای خود کسب کنید.

ترشی کلم سفید و هویج

امروزه یکی از چاشنیهای بسیار خوشمزه و اشتها آور ترشی کلم سفید و هویج می باشد که از میوه ها و سبزیجات مختلف می توان آن را تهیه کرد در این بین ترشی کلم سفید و زرد از محبوب ترین نوع ترشیها شناخته می شوند که به عنوان ترشی مجلسی و مطرح نیز معروف هستند. برای تهیه ترشی معمولا میوه و سیفی جات مختلف را به مدت طولانی در درون محلول آب نمک و سرکه و با برقراری شرایط اسیدی مناسب قرار می دهند در این مورد اگر ماده خوراکی مورد استفاده دارای آب و رطوبت کافی باشد فقط اضافه کردن نمک به آن کفایت می کند. فرایند ترشی گذاشتن برای نگهداری و استفاده از مواد خوراکی در خارج از فصل برداشت آنها می باشد که در ادامه این مطلب به شرایط نگهداری و تهیه ترشیهای پر مصرف و پر فروش بازار می پردازیم.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\shutterstock_751252465.jpg

ترشی بادمجان و گل کلم و هویج

نحوه درست کردن ترشی بادمجان و گل کلم و هویج مخلوط خانگی یا همان ترشی هفت بیجار فصل پاییز زمانی است که بازار ترشی بسیار رونق دارد و در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه ترشی گل کلم مخلوط را خدمت شما تقدیم کنیم. این ترشی پرطرفدار که ترشی کلم مخلوط هم به آن گفته می شود بسیار طرفدار دارد‌.

مواد موردنیاز برای تهیه ترشی گل کلم خانگی (هفت بیجار): گل کلم سه کیلوگرم، بادمجان یک و نیم کیلوگرم، خیار یک کیلوگرم، هویج نیم کیلوگرم، کرفس نیم کیلوگرم، لوبیا سبز نیم کیلوگرم، سیب زمینی ترشی نیم کیلوگرم، سبزی ترشی نیم کیلوگرم، پیاز ریز مناسب ترشی نیم کیلوگرم، سیب دو عدد، فلفل دلمه دو عدد، فلفل سبز تند ده عدد، سیر دو بوته، موسیر صد گرم.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2d483a5e29c97141f74a0de4559be1ff.jpg

طبع هویج پلو

 یکی از غذای ایرانی که بسیار خوشمزه است هویج پلو است که طبع هویج پلو گرم و طرز تهیه هویج پلو با گوشت به این صورت است که ابتدا مواد اولیه آن را حاضر کنید که شامل: برنج، گوشت گوسفندی، هویج، پیاز، سیر و ادویه جات است که می توانید این غذای مجلسی و خوشمزه را برای وعده ناهار و شام نیز سرو کنید و از فواید زیادی که دارد نهایت بهره را ببرید. ابتدا برنج را در ظرفی جداگانه به مدت چندین ساعت خیس نمایید و در قابلمه ای ابتدا پیاز نگینی را تفت دهید و سیر را به آن اضافه کنید و اگر رنگ آن طلایی شد می توانید گوشت را نیز به آن اضافه نمایید پس از کمی تفت دادن ادویه جات و همچنین هویج رنده شده را به آن اضافه کنید برای اینکه گوشت کاملا پخته شود چند لیوان آب به آن اضافه کنید و زیر شعله را بسیار کم نمایید و بگذارید به مدت یک ساعت این غذا کاملا پخته شود.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\maxresdefault-1-21.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا