آراد برندینگ

خرید مایع دستشویی بنفش

خرید مایع دستشویی بنفش

برای پاکسازی و تمیز کردن دست از گذشته از ترکیب خاکستر و چربی استفاده می کرده اند و بعدها شیمی دانها با ترکیبی از اسانسها و روغنها اقدام به تولید صابون کرده اند و امروزه این صابونها به صورت مایع تولید می شوند، خرید مایع دستشویی ۴ لیتری به دلیل خاصیت پاک کنندگی که این محصول شوینده دارد، همیشه از بازار گرمی برخوردار است.

مایع دستشویی عملکرد آن به این صورت می باشد که به ذره های کوچک روغن آن شکسته می شود و سپس با آب ترکیب می گردد بنابرین پیوند مولکولی میان آب و چربی باعث شده مایع دستشویی خاصیت شویندگی پیدا کند و میان مایع دستشویی و مولکولهای آب ذرات آلودگی قرار می گیرند و از بین می روند.

خرید مایع دستشویی بنفش

انواع مایع دستشویی به صورت عمده با بهترین برندها توسط سایت فروش آراد برندینگ عرضه می شود و تمام خریداران عمده از سراسر کشور می توانند به راحتی سفارش عمده خود را انجام دهند.

برای تولید این نوع محصول شوینده از ترکیبات مختلفی مانند گلیسیرین، سدیم لوریل، چربیهای طبیعی و نمک خوراکی استفاده می شود ماده ایی که در ساخت مایع دستشویی به عنوان نرم کننده، استفاده می شود گلیسیرین می باشد.

برای تولید کف در مایع دستشویی از ماده ایی به نام سدیم لوریل استفاده می شود و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند، برای افزایش غلظت مایع دستشویی در تولید آن از نمک استفاده می شود علاوه بر این چسبندگی مایع با استفاده از نمک چندین برابر می گردد برای این که مایع دستشویی خاصیت نرم کنندگی داشته باشد برای تولید آن از چربیهای طبیعی استفاده می شود.

مایع دستشویی ۴ لیتری

در تمام خانه ها امروزه تقریبا از انواع مایع دستشویی نانو استفاده می شود مایع دستشویی ۴ لیتری در انواع مختلفی تولید می گردد برخی از انواع مایع دستشویی به صورت فوم می باشند.

در واقع فوم همان مایع دستشویی یا مایع صابون تمیز کننده است که با هوا داخل یک مخزن فشرده می شود و هنگامی که پمپ ظرف را فردی فشار می دهد مایع دستشویی با هوا ترکیب می گردد و به صورت کف خارج می شود.

خرید مایع دستشویی بنفش

استفاده از فوم دستشویی یا کف مزیتهای زیادی دارد این نوع مایع دستشویی حساسیت پوستی ایجاد نمی کند، قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و چون کمتر مصرف می شود، خرید مایع دستشویی مقرون به صرفه می باشد برای مکانهای عمومی مانند هتلها، رستورانها و غیره خرید فوم دستشویی یا کف دستشویی بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از انواع مایع دستشویی، کرم تمیز کننده است که حاوی مرطوب کننده ها و نرم کننده ها می باشد و روی پوست هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند افرادی که هنگام استفاده از صابون پوست آنها خشک می شود.

باید مایع دستشویی به صورت کرم را خریداری کنند تمام انواع مایع دستشویی دارای فرمولاسیون ملایم و تاثیر گذار می باشند، تمام نمونه های این نوع محصولات شوینده عملکرد قوی دارند و می توانند آلودگی و چرکهای روی پوست را از بین ببرند اگر مایع دستشویی دارای روغنهای طبیعی، رایحه انواع گل و گیاه آلوئه ورا ورا باشد برای تمام پوستها مناسب است.

در هنگام خرید مایع دستشویی باید به یک سری نکات توجه کنید توجه به سازگاری صابون مایع با پوست اولین نکته ای است، که در هنگام خرید مایع دستشویی باید به آن توجه گردد و اگر مایع دستشویی را خریداری کرده اید، که پوست شما را خشک می کند باید مصرف آن را متوقف کنید و هر فردی با توجه به ویژگیهایی که پوستش دارد.

مایع دستشویی حیات بنفش

گاهی در انتخاب مایع دستشویی دچارتردید می شوید اینکه مثلا بین مایع دستشویی حیات بنفش یا سفید کدام را انتخاب نمایید.

خرید مایع دستشویی بنفش

باید بگوییم که انتخاب رایجه مایع دستشویی بنفش یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد و بعضی افراد به بوی تند با ماندگاری بالا روی پوست خود علاقه دارند و برخی بوی ملایمی که بعد از شستن دست ها  به وجود می آید، حس خوبی به آنها دست می دهد و از بو کردن دست خود آرامش می گیرند.

در کل بهترین روش این است که می توان هر بار یک رایجه را جهت تنوع خریداری و مصرف نمود.در مجموع  مهم تر از رایجه و رنگ محصول چیزی که اهمیت بیشتری دارد کیفیت و پاک کنندگی محصول بعد از یک بار استفاده  و آبکشی کردن دست ها است که حس سبکی و تمیزی را به شما منتقل نماید.

اگر دنبال یک مایع دستشویی با کیفیت درجه یک و  قیمت مناسب هستید، حتما قیمت مایع دستشویی نظرتان را  در بین سایر برندهای ایرانی موجود در فروشگاه جلب می کند.

زیرا از نظر قیمت خیلی پایین تر از محصولات مشابه خود می باشد واز آنجا که فرمولاسیون این محصول در لابراتوارهای این شرکت جهت سازگاری و سلامت پوست و مو مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته است، می توانید با اطمینان و با قیمت مناسب آن را تهیه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا