آراد برندینگ

انتخاب هدفی بزرگ انگیزه ثروت سازی را در من ایجاد کرد

هدف باید بزرگ باشد، آن ‌قدر بزرگ که در شما انگیزه ایجاد کند و شما را وادار کند که برای رسیدن به هدف حرکت کنید و هر روز تلاش و کوشش داشته باشید. من برای رسیدن به هدف ثروتمند شدن، کسب و کار تجارت نوین را انتخاب کردم و با عرضه محصول پالت چوبی به ثروت تمام نشدنی دست یافتم.

پالت چوبی حمل سنگ

پالت چوبی حمل سنگ یکی از پرکاربردترین انواع پالت می باشند. پالت چوبی اجازه می دهد تا بازدهی مدیریت و ذخیره اجناس به طور چشمگیری افزایش یابد. محصولات سنگین یا شکستنی اغلب در پالت چوبی با استفاده از تسمه محافظت شده و بسته بندی و حمل می شوند. با آمدن پالت های چوبی در عرصه حمل و نقل و بسته بندی نقش بشکه ها و جعبه های چوبی روز به روز کم رنگ تر شد تا اینکه امروزه تقریبا در تمام صنایع این محصول پرکاربرد دیده می شود. پالت ها اکثرا از چوب ساخته می شوند اما در بعضی کارخانجات پالت های فلزی و پلاستیکی نیز تولید شده و روانه بازار می گردد.

انتخاب هدفی بزرگ انگیزه ثروت سازی را در من ایجاد کرد

پالت چوبی حمل بار

پالت چوبی حمل بار یکی از مهم ترین ابزار جهت حمل وانتقال وسایل سنگبن به شمار می آیند، همچنین در اکثر مواقع این پالت ها به عنوان سطح زیرین مصالح حساسی نظیر سیمان قرار می گیرند تا از نفوذ رطوبت زمین به سیمان جلوگیری کنند. این محصول با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود. بازه حدودی این کالاها را می توان از 9500 الی 33000 تومان در نظر گرفت که احتمال کاهش یا افزایش آن ها وجود دارد. این محصول برای بسته بندی کردن مواد مختلف مانند مواد غذایی و یا وسایل شکستنی استفاده می شود. این پالت ها دارای جنس های مختلف از چوب های گوناگون مانند چوب راش و روسی هستند.

انتخاب هدفی بزرگ انگیزه ثروت سازی را در من ایجاد کرد

پالت چوبی حمل و نقل

پالت چوبی حمل و نقل با اجرای دو روش دستی و اتوماتیک تولید می شود. در روش تمام اتوماتیک این محصول با به کار بردن ماشین آلات حرفه ای و پیشرفته بدون دخالت دست در کارخانه تولید می شود. در این روش چوب ها برش می خورند و سپس توسط دستگاه دیگری قطعات چوب به یک دیگر با میخ های مخصوص متصل شده و یک پالت را تشکیل می دهند. پاسخ به ۲ سوال درباره پالت چوبی به این شرح می باشد. ۱: ظرفیت پالت چوبی چند تن است؟ مقاومت این سازه ها بسیار بالا می باشد به صورتی که بعضی از آنها قابلیت تحمل جابه جایی چهار تن بار را نیز دارند. ۲: از پالت چوبی در چه مواردی استفاده می شود؟ از این وسیله در ذخیره سازی در انبار ها و انتقال محصولات استفاده می شود.

انتخاب هدفی بزرگ انگیزه ثروت سازی را در من ایجاد کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا