آراد برندینگ

در ایران ماندم و با ایزوگام خودم را میلیاردر کردم

در ایران ماندم و با ایزوگام خودم را میلیاردر کردم

اوضاع نابسامان اقتصادی در ایران موجب شده تا بسیاری از افراد به مهاجرت از کشور جهت پیشرفت و رسیدن به ثروت بروند اما من معتقدم بدون ورود به این مسیر نیز می توان در خاک کشور عزیزمان ایران نیز به ثروت رسید زیرا من در همین اوضاع و شرایط با شروع کسب و کار جدیدم در حوزه ایزوگام به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

ایزوگام ایرانی

کلیه محصولات تولیدی ایزوگام ایرانی دارای استاندارد ملی ایران و استانداردهای رینگفلد انگلستان و TUV اتریش و استانداردهای معتبر اروپا ازجمله CE است و این محصولات توسط شرکت تولیدی به‌صورت کتبی ۱۰ سال ضمانت و توسط بیمه نیز ۵ سال ضمانت می‌گردد.

نکاتی در انتخاب یک ایزوگام مرغوب:

عایق باید از دولایه تیشو و پلی ‌استر تشکیل‌ شده باشد که مشخصات آن بر روی برچسب آن ذکرشده است. عایقی را انتخاب کنید که حتماً دارای نشان استاندارد باشد.

عایق باید کاملاً سالم باشد به‌ویژه به قسمت پاشنه عایق توجه کنید که شکسته نباشد.

برای عایق‌کاری سرویس‌های بهداشتی از ایزوگام دو لایه پودری استفاده کنید. حتماً باید عایق درجه‌یک باشد.

در ایران ماندم و با ایزوگام خودم را میلیاردر کردم

ایزوگام استخری

با توجه به پیشرفت دنیای امروز و راه ‌های ارتباطی جدید و آسان و اهمیت داشتن وقت و زمان، برای تسهیل در خرید انواع ایزوگام در سراسر ایران جهت رفاه حال هموطنان عزیز و صرفه‌جویی در زمان، خرید اینترنتی انواع ایزوگام استخری را از بهترین برندهای موجود در بازار و دارای کیفیت و مرغوبیت کالا و استانداردهای معتبر ایران و اروپا و ضمانت بیمه ایران و ضمانت‌نامه ۱۰ ساله شرکت، فراهم آورده تا شما هموطنان عزیز بدون طی کردن مسافت و صرف زمان، ایزوگام دلخواه خود را در محل پروژه یا منزل در سراسر ایران تحویل بگیرید.

واقعیت این است که استفاده از عایق‌ های رطوبتی نامطلوب در ساختمان ‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌ هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌ های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد متأسفانه به دلیل نبود آگاهی ‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌ های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت ‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش ‌از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.

در ایران ماندم و با ایزوگام خودم را میلیاردر کردم

ایزوگام بندرعباس

آیا شما هم هنگام خرید یک ایزوگام خوب و درجه ‌یک دغدغه دارید؟ آیا شما هم در این آشفته ‌بازار ایزوگام بندرعباس سردرگم شده‌اید؟ آیا شما هم با این ‌همه نام شرکت‌های شبیه به هم در صنعت ایزوگام برای خرید دچار سردرگمی شده‌اید؟

با توجه به اینکه وقتی برای خرید ایزوگام تصمیم می‌گیرید با تعداد بسیار زیادی از آگهی‌ها و نام‌های مشابه ایزوگام که بیشتر آن‌ها نام شرق یا گستر را یدک می‌کشند مواجه می‌شوید که متأسفانه تعداد بسیاری از آن‌ها غیراستاندارد و تقلبی می ‌باشند و اگر آگاهی خوبی نسبت به ایزوگام و برندهای مرغوب و درجه ‌یک نداشته باشید در دام آن‌ها گرفتار شده و اقدام به خرید ایزوگام غیراستاندارد و تقلبی می‌کنید.

در ایران ماندم و با ایزوگام خودم را میلیاردر کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا