رپورتاژ آگهی

معرفی مودم های 5g شرکت هواوی

معرفی مودم های 5g شرکت هواوی

شرکت هواوی یک کمپانی چند ملیتی چینی است که در سال 1987 تاسیس شده و در زمینه تجهیزات شبکه و مخابرات از جمله مودم فعالیت دارد. مودم های هواوی Huawei به صورت همراه و رومیزی تولید و عرضه می گردند و در بازار از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. انواع مودم های هواوی به شرح زیر می باشد:

مودم های 5g

یکی از برندهای پیشرو در تولید و عرضه مودم 5g، برند هواوی است. هم اکنون مودم های 5g از بیشترین سرعت برخوردار هستند و در صورت عدم پشتیبانی یک ناحیه از اینترنت نسل پنجم موبایل، وضعیت شبکه به 4g تغییر می کند که سرعت آن از مودم های 4g بیشتر است. از جدیدترین مودم های 5g هواوی، مودم درونی و بیرونی Huawei 5G CPE Win H312-371 است. با استفاده از این مودم می توانید بالاترین گیرندگی سیگنال و بیشترین سرعت اینترنت روی شبکه‌های موبایل 4g و 5g را تجربه کنید.

.

معرفی مودم های 5g شرکت هواوی

وزن

570 گرم

شبکه‌های قابل پشتیبانی

4g/5g

قدرت آنتن

5 دسی بل

نوع و مد شبکه

NSA / SA

محدوده ی فرکانس

2.4 گیگاهرتز

چیپست

Huawei 5G Balong 5000 chipset

.

مودم های جیبی

مودم های جیبی به دلیل کوچک و قابل حمل بودن و نیاز به سیم کارت جهت اتصال به اینترنت مناسب افرادی هستند که در هر مکان و زمانی می خواهند به اینترنت دسترسی داشته باشند. این مودم ها معمولا دارای صفحه نمایشگر LED هستند که وضعیت وای فای، سیمکارت، میزان باتری و … را نمایش می دهند. مودم های جیبی e5785 و e5577c از جمله مودم های پر طرفدار جیبی هواوی هستند.

.

.

مودم های سیم کارتی رومیزی

با استفاده از مودم های سیم کارت خور رومیزی دیگر نیازی به خط تلفن ثابت جهت اتصال به اینترنت ندارید و تنها با یک سیم کارت می توانید به اینترنت از طریق وای فای و کابل لن دسترسی داشته باشید. این مودم ها برای منازل و محیط های اداری بسیار کارآمد هستند. از بهترین مودم های رومیزی هواوی می توان به مودم های l01، l02 و مودم b612 اشاره کرد.

.

مودم های فیبر نوری

از مودم های فیبر نوری برای دریافت خطوط مخابرات و اینترنت پر سرعت بر بستر فیبر نوری استفاده می شود. در اینترنت فیبر نوری، سرعت دانلود و آپلود بالا و پینگ پایین است و نیاز کابران در منزل، محل کار را به خوبی مرتفع می کند. همچنین به دلیل سرعت خوب و پینگ پایین برای گیمرها بسیار مناسب است.

.

شما عزیزان می توانید مودم های هواوی را به صورت انلاین از فروشگاه های معتبر دیجی کالا، تکنولایف، برقچی و فروشگاه اینترنتی اصفهان مودم تهیه نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا