آراد برندینگ

قیمت واکس کفش جیر مشکی

قیمت واکس کفش جیر مشکی

افرادی که به وضعیت ظاهری خود اهمیت زیادی می‌ دهند معمولاً نسبت ‌به رسیدگی به کفشهای خود نیز اقداماتی انجام می‌ دهد واکس کفش جیر مشکی با کیفیت عالی یکی از انواع واکسهایی است که برای تمیز بودن و مرتب بودن کفشها استفاده می ‌شود و تاثیر زیادی در زیبایی کلی افراد دارد.

واکسها معمولاً یک خمیر مومی یا نوعی کرم هستند که برای درخشش، ضد آب کردن و بازسازی و بررسی تخصصی مدل و ظاهر کفشها از آنها استفاده می ‌شود که تمامی این امور سبب می ‌شود تا طول عمر کفش شما زیاد شود.

استفاده از مواد مختلفی برای تولید واکس کفش از صدها سال پیش تاکنون مورد استفاده قرار گرفته ‌است علاوه‌ بر مواد طبیعی که شامل مومها می ‌شوند از مواد مصنوعی نیز در ساخت آنها بهره گرفته شده‌ است.

قیمت واکس کفش جیر مشکی

در زمانهای گذشته اکثر واکسهایی که چه به صورت دستی و چه در کارخاته ها تولید می شد به طور کامل از مواد طبیعی در تهیه آنها بهره گرفته می شد اما امروزه علاوه بر مواد طبیعی بسیاری از مواد مصنوعی به واکسها اضافه می شود که سبب می شود تا علاوه بر بالا رفتن کیفیت از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار بشوند.

مجموعه آراد برندینگ با دارا بودن مرغوب‌ترین واکسهای کفش با کیفیتی بالا می‌تواند آنها را به‌صورت عمده در اختیار شما قرار بدهد.

اگر تمایل به خرید از سایت ما را دارید می‌توانید پس ‌از ورود به سایت فرم مشاوره و فروش را توسط اطلاعات خود تکمیل کرده و پس ‌از ثبت سفارش محصولات را با نازل‌ترین قیمت خریداری نمایید تا بتوانید بهترین استفاده را از آنها داشته باشید.

واکس کفش جیر مشکی

واکس کفش می ‌تواند خاصیت سمی بودن داشته باشد و باید توجه داشته باشید که آن را نبلعید و یا بهتر است دقت داشته باشید تا به ‌طور مداوم با پوست شما تماس نداشته باشد زمانی ‌که می‌ خواهیم از واکسها استفاده کنیم معمولاً از پارچه یا قلموهای مخصوص استفاده می ‌کنیم تا بتوانیم آنها را به‌ خوبی روی کفشها قرار دهیم.

از واکسها نمی ‌توان به ‌عنوان یک محصول تمیز کننده استفاده کرد بلکه باید توجه داشته باشید تا قبل از استفاده، کفشهای شما به‌ طور کامل تمیز و خشک باشند.

واکسها انواع مختلفی دارند برخی از آنها به ‌صورت جامد و برخی به‌ صورت مایع وجود دارند واکس مایع را می ‌توان به واسطه افشانه به کفش مالید و حتی می‌ توان با استفاده از یک قطعه پارچه آن را به‌ راحتی روی کفش پخش کرد.

قیمت واکس کفش جیر مشکی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از واکس کفش جیر مشکی می‌ تواند کفش شما را مانند یک آینه درخشان سازد که این امر برای افراد مختلفی به‌ ویژه سازمانهای نظامی بسیار ارزشمند است دسته ‌ای از واکسها وجود دارند که معمولاً به ‌صورت خیس شدن در یک اسفنج تهیه و خریداری می ‌شوند که استفاده از آنها بسیار آسان می‌ باشد و کافی است آن را بدون افزودن هیچ ماده‌ ای روی کفشهای خود بکشید.

بسیاری از شرکتهایی که محصولات مراقبت از کفشها را تولید می‌ کنند واکس کفش را علاوه‌ بر قوطیهای مخصوص در بطری‌های پلاستیکی قابل‌ حمل نیز به فروش می ‌رسانند.

در درجه اول واکس کفش برای کفشهای چرمی در نظر گرفته و استفاده می ‌شود حتی برخی از برندهای تولید کننده کفشها نیز مشخص می‌ کنند که چه نوع واکسی برای آنها مناسب می ‌باشد اما امروزه علاوه ‌بر چرمها در تمیز کردن انواع کفشها از واکس استفاده می ‌شود.

قیمت واکس کفش

برای داشتن یک کفش مرتب و تمیز بهترین گزینه استفاده از واکس کفش جیر و چرم است که فروش آن در این سایت صورت می گیرد و شما می توانید خرید خوب با قیمت مناسب داشته باشید.

امروزه به دلیل بالا بودن قیمت کفشهای جیر و چرم استفاده از واکس کفش بسیار رواج پیدا کرده است و افراد برای نگهداری بهتر، از واکس کفش استفاده می کنند تا کفش عمر طولانی تری داشته باشد و علاوه بر این استفاده از واکس برای کفش باعث زیبایی و آراستگی بیشتر کفش می شود که همین امر سبب می شود تا افراد ظاهری شیک و تمیز داشته باشند.

با گذشت سالها و پیشرفت تکنولوژی تحولاتی در ساخت واکس صورت گرفت و تولیدکنندگان توانستند واکس چرم را با توجه به جنس کفش تولید کنند که با این کار، هر واکس مختص یک نوع جنس از کفش می باشد بنابراین کفشها دوام بیشتری خواهند داشت.

قیمت واکس کفش جیر مشکی

امروزه به دلیل استفاده زیاد از واکس کفش چرم طبیعی انواع بسیار گوناگونی از آن تولید شده است که البته قیمت واکس کفش در انواع مختلف باهم متفاوت هستند.

انواع گوناگون واکس کفش عبارتند از:

واکس جامد

این نوع از قدیمی ترین نوع واکسها می باشد که اگر از آن استفاده کرده باشید متوجه شدید که هنگام استفاده باعث سیاه و کثیف شدن دست می شود و به همین دلیل تولیدکنندگان، به تولید نوع دیگری از آن اقدام کردند.

واکس مایع

واکس مایع نیز همانطور که از نامش پیداست به صورت مایع می باشد که براقیت خاصی به کفش می بخشد اما عیبی که دارد این است که دوام زیادی نداشته و بیشتر جنبه زیبایی دارد.

واکس اسپری

برای استفاده از این نوع واکس کافیست واکس را روی کفش اسپری کنید تا کفش شما تمیز و براق شود.

واکس کرمی

این واکس حالتی شبیه به کرم دارد و باعث براقیت کفش می شود.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا