آراد برندینگ

قیمت جارو برقی شارژی

قیمت جارو برقی شارژی

برای نظافت محیط منازل و سایر محیطها از وسیله‌ ای به نام جاروبرقی استفاده می‌ شود جاروبرقیهای جدید و قدیمی و یخچال زیادی در بازار موجود می‌ باشد امروزه جاروهای شارژی خوب و حرفه‌ ای جایگزین جاروبرقیها شده‌ اند اما از نظر قدرت و مکش همپنان جاروبرقی نسبت‌ به جارو شارژی قوی تر می باشد جارو شارژیها سبک ‌وزن و جابجایی آنها راحت می‌ باشد و قدرت جمع ‌آوری زباله در آن با توجه به ابعادش مناسب می‌ باشد. جارو شارژی همانطور که از نامش پیداست در هنگام استفاده از آن باید آن را شارژ کرد که معمولا مدت زمان لازم برای باتری جارو شارژی 15 الی 20 دقیقه می باشد.

قیمت جارو برقی شارژی

از برندهای معتبر و پرفروش جارو شارژی می ‌توان به جارو شارژی بوش، برند بلک اند دکر و شیاومی اشاره کرد. لازم است حین خرید این محصول توجه به کیفیت و ماندگاری آن داشته باشید و از خرید محصولات بی کیفیت امتناع نمایید، در این خصوص مجموعه ی آراد برندینگ در تولید محصولات خود نهایت دقت را داشته و محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را به شما عرضه می نماید. همچنین به علت تنوع گسترده ی این محصول امکان مشاوره های تخصصی و لازم قبل از خرید را ایجاد ساخته ایم تا بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید.

جاروبرقی شارژی خوب

مهم ترین عامل در هنگام انتخاب جارو شارژی در نظر گرفتن ظرفیت باتری آن و زمان نگه داشتن شارژ است و باید توجه داشت که میزان شارژدهی باتری جارو شارژی کم نباشد. باتریهای لیتیومی یا باتریهای یونی از بهترین باتریها در جارو شارژی محسوب می شوند که هم به سرعت شارژ می شوند و هم دیر تر خالی می شوند. برخی از جارو شارژیها دارای قدرت مکندگی آب و خاک هستند جاروهایی که این ویژگی را دارند جارو شارژی دو منظوره شناخته می‌ شوند که برای مصارف خانگی بسیار مناسب می‌ باشند و قیمت بالاتری دارند. در جارو شارژی می‌ توانید سری آن را عوض کنید و انواع سریهای گوشه‌دار و بدون گوشه، سریهای مثلثی‌ شکل، مستطیلی و دایره‌ای را به آن وصل کنید تا بتوانید مکانهای گوشه دار را هم به راحتی تمیز کنید.

قیمت جارو برقی شارژی

اگر می‌ خواهید از جارو شارژی به‌ جای جاروبرقی استفاده کنید و قصد خرید جارو برقی شارژی خوب و با کیفیت را دارید باید به ولتاژ باتری و توان مصرفی دستگاه توجه داشته باشید از دیگر موارد مهمی که در جارو شارژی باید به آن توجه کرد مخزن آن می ‌باشد که دقت کنید قابلیت جداسازی و تخلیه و سرهم کردن مخزن آسان باشد تا به‌ راحتی و بدون دردسر از جارو استفاده کنید. از دیگر ویژگیهایی که باید در زمان خرید جارو شارژی در نظر بگیرید سایز دهانه‌ ی آن می ‌باشد توجه داشته باشید که هر چه دهانه جارو شارژی بزرگ‌ تر باشد در تمیز کردن محیط سرعت بیشتری دارد. سبک بودن جارو شارژی هم از موارد مهمی است که باید هنگام خرید بع آن توجه کنید هر چه قدر جارو سبک وزن تر باشد امکان جا به جایی آن راحت تر می باشد.

قیمت جاروبرقی شارژی

همان طور که اشاره شد جاروبرقی شارژی انواع گوناگونی دارد که بهترین و جدید ترین آنها مدل هوشمند بوده که مجهز به یک سنسور حرکتی بوده و شما می توانید با ترسیم نقشه ی خانه به دستگاه شاهد نظافت خود کار این دستگاه باشید. این نوع جاروبرقی امکان تمیز کردن سطوح کاشی و سرامیک، سنگی و چوبی را علاوه بر سطوح موکتی و دارای فرش را داشته و انواع زباله را از این سطوح پاک سازی می نماید، همچنین برخی از این دستگاه ها امکان جذب خاک، آب و انواع مواد شیمیایی را داشته و سطوح خانه ی شما را بسیار تمیز و درخشان می کند. این جارو برقی در مدت زمان 20 دقیقه شارژ کامل می شود و به مدت 180 دقیقه امکان کار کردن را دارا می باشد، جالب است بدانید که مدلهای جدید این وسیله امکان شستشو و طی کشیدن زمین را دارا بوده و از این حیث بسیار کاربردی می باشد.

قیمت جارو برقی شارژی

با توجه به امکانات و قدرت جاروبرقی شارژی با دسته ورق ضد زنگ، قیمت جارو برقی تعیین شده و این محصول از تنوع قیمتی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد تا جواب گوی تمام نیازها و سلیقه ها باشد. توجه کنید که این جارو مانند جارو برقی معمولی باید مورد بازدید دوره ای قرار گیرد و در هنگام پر شدن محفظه باید سریعا خالی شود و البته شستشوی فیلترهای دستگاه هم از اولویتهای بازدید می باشد. جارو برقی شارژی زمان زیادی نیست که اختراع شده و فقط چند دهه از اختراع و همه گیری آن می گذرد اما با این حال روز به روز در حال پیشرفت بوده و هر از چند گاهی شاهد نوع جدید تر و پیشرفته تر این محصول هستیم که مورد استقبال مردم زیادی قرار گرفته است. این محصول به صورت فلزی و پلاستیکی تولید می شود که قطعا مدل فلزی از عمر و استحکام بیشتری برخوردار می باشد و هنگام خرید باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا