آراد برندینگ

آجرهایی که برایم عمارت مجلل ساخت

من سالها به دنبال راهی برای رسیدن به آرزوهایم بودم و هر بار ذهنم به سمت خانه و ماشینی می رفت که آرزویش را داشتم. تصمیم گرفتم در حرفه تجارت مشفول شوم یرا شنیده بودم مسیر بسیار پولسازی می باشد. در نهایت با انتخاب آجر توانستم به خانه و ماشین مورد علاقه م برسم.

آجر فشاری نما

درواقع، آجر فشاری نما موادی جامدبا مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی مختلف می باشند که خواص فیزیکی خود را حتی درمواجهه با مایعات و گازهای خورنده از دست نمی دهند.

آجر های نسوز با دارا بودن خواص فوق، در تولیدات مواد با مقاومت بالا همچون فلزات، شیشه، سرامیک و کوره ای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند با استفاده از آجرهای نسوزدر نمای ساختمان، می توانیدمطمئن باشیدکه نمای ساختمان شما بسیار جذاب و پایدارخواهد ماند.

و برای نسلهای بعدی باقی خواهد ماند البته این موردفقط و فقط در صورت استفاده از آجر نسوز با فرمول استاندارد می باشد در حال حاضر، بازار مملو از آجرهای نسوز غیر استاندارداست که در بلند مدت کیفیت لازم را نداشته و پس از چندسال، تغییررنگ یا شکل را خواهند داشت.

آجرهایی که برایم عمارت مجلل ساخت

آجر گری دست دوم

مهم ترین ویزگی آجر گری دست دوم، مقاومت بالای آنها در برابر حرارت است و این موضوع باعث می شود که این مواد به عنوان پوشش داخلی کوره های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

در واقع این آجرها را می توان در فضاهایی با درجه حرارت بالا استفاده کرد.

توجه داشته باشبدکه انواع مختلفی از آجر های نسوز با توجه به نوع مواد مورد استفاده در ترکیب آنها وجود دارد و هریک از آنها می تواند در محدوده های مختلف گرما مقاومت کند آجرهای نسوز کاربردهای زیادی داشته و در کوره های صنعتی با دمای بالا، تولید و عرضه می گردند.

آجرهایی که برایم عمارت مجلل ساخت

آجر سفال سه سوراخ

آجر سفال سه سوراخ از خاک سیلیس ساخته می شوندکه اجزای تشکیل دهنده آن شامل اکسید سیلیسیوم به مقدار زیادی است و مابقی اکسید کلسیم، اکسید تیتانیوم و اکسید آهن هستند که از کوارتز خالص برای تهیه این ترکیب استفاده می شود.

این نوع از آجرهای نسوز برای پوشش داخلی کوره های ذوب شیشه ها و سرامیک استفاده می شود. دلیل این کاربرد، رسانایی گرمایی بالاست و البته در برابر گازها نیز نفوذناپذیر هستند.

آجر نسوز انگلیسی ( قرمز)مبداء این نوع آجر، کشور انگلستان بوده و به همین نام شناخته می شود. این کشوردارای منابع غنی خاک با درصدبالای اکسید آهن می باشد آجرهای انگلیسی نسبت به سایر آجرها، سنگین تر بوده و لذا در مقابل فشار و خم شدگی مقاوم تر می باشند.

آجرهایی که برایم عمارت مجلل ساخت

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا