آراد برندینگ

تنها با رعایت چند نکته پولدار شوید

جو دوسر یا یولاف یکی از بهترین و کامل ترین انواع غلات است که منبع بزرگی از ویتامین‌ها و موادمعدنی، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. این ماده که بیشتر به صورت پرک یا بلغور عرضه می شود، فواید زیادی برای سلامتی و کمک به درمان بیماری ها دارد. در این بخش از بهداشت و سلامت نمناک با فواید جودوسر آشنا شوید و این ماده غذایی بی نظیر را از همین امروز به سفره غذاییتان اضافه کنید.

جو دوسر گلستان

جو دو سر گلستان بسیار با کیفیت و مفید هست و به عنوان یک مکمل در بدنسازی استفاده کنید که قیمت جو دوسر گلستان بسیار مناسب است. خانواده غلات بسیار پرتعداد و گسترده هستند و جو دو سر گلستان در گروه گندم قرار دارد که در حالت کامل و همراه با پوست به عنوان غذای دام و یا اسب مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که برخی از فرآوری ها بر روی آن انجام گرفته و به شکل پرک در بیاید در آشپزی هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت. دانه های جو دو سر گلستان داخل غلافی قرار دارند که همان سبوس جو بوده و سرشار از فیبر می باشند اما اگر بنا باشد به مصرف خوراک انسانی برسند حتما لازم است تا این پوست سخت از جو جدا شود.

تنها با رعایت چند نکته پولدار شوید

جو دو سر پرک

با توجه به اینکه کارخانه های مختلفی اقدام به تهیه و تولید این محصول می کنند طبیعی است اگر قیمت های متفاوتی داشته باشد. برای قیمت جو دو سر پرک به کیفیت محصول، حجم خرید که می تواند جزئی و یا عمده باشد، نوع خرید شامل تهیه مستقیم از تولید کننده و یا دریافت با واسطه آن در کنار شیوه بسته بندی توجه می شود. محصولات برخی از کارخانه ها در بسته بندی های شیک و مقاومی عرضه می شوند که نگهداری از جو دو سر پرک را آسان می کنند. نوع بسته بندی کمک می کند تا محصول طی چند روز و یا هفته پس از باز شدن درب کاملا با کیفیت و بدون تغییر طعم باقی بماند. از سوی دیگر برخی از تولیدکنندگان اقدام به عرضه جو دو سر پرک همراه با طعم دهنده ها و یا برخی از خوراکی های دیگر می کنند که قیمت آن را افزایش خواهد داد.

تنها با رعایت چند نکته پولدار شوید

جو دوسر پرک شده

شرکت های مختلفی به عرضه جو دوسر پرک شده مشغول هستند و ممکن است با ابتکاراتی که در نحوه بسته بندی و یا ترکیبات محصول به خرج می دهند موجب تغییر قیمت جو دو سر پرک شده می شوند. به عنوان مثال اگر جو دو سر پرک شده ساده خریداری شود در مقایسه با جو دو سر پرک شده مخلوط با میوه های خشک و یا انواع مغزیجات قیمت ارازن تری خواهد داشت. تولیدکنندگان بسیاری هستند که برای افزودن بر ارزش های غذایی یک صبحانه مقوی و همچنین خوش طعم کردن جو دو سر پرک شده آن را با ترکیبات خاصی مخلوط کرده و راهی بازار می کنند. از سوی دیگر نحوه بسته بندی محصول هم می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

تنها با رعایت چند نکته پولدار شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا